=Ä=!

DeletedUser

Guest
Hmm hur känns de att ni blir bortpetade en efter en av oss i viken? :)
 
Reaktionspoäng
0
nej vilken miss, kom på att =Ä= har ju inte fått någon krigsförklarning än! :O kanske därför det går bättre för oss nu :confused: eller så kan det vara att jag kom tillbaks :p
 

DeletedUser

Guest
Kanske dags åh ge dom en då? :)
Ska vi sätta oss ner och fundera ut nåt riktigt stiligt som alla andra? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Äntligen får vi veta att något spännande händer :)

Eller är det spännande? :p Jaa, jag vet då inte :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha! Jag tror definitvt att =Ä= kan ta er.

Medans ecalos står vid sidan och flinar =).
 

DeletedUser

Guest
jaa ja (tror) att de blev lite skraj för krigen mot eca o gjorde en stam för att kanske ecalos skulle skona dem?

Här skonas tamejfan inga! våran lista på flyktingar är lika lång som eiffeltornet är högt dvs 324 meter!!!!!!!!!!!!!!!
Vi glömmer aldrig
Beware.
 
Reaktionspoäng
0
:confused: ni var ju med i DB!? och var alierade med =Ä= och ni krigade tillsammans mot Ecalos?

Vad är det som händer?

jasså? när jag va med DB, så märktes inte att =Ä= krigade emot någon förutom mot dessa hemska barbarer :eek:

=Ä= är inget jag räds, visst dom tog byar av oss i början :confused: men de va pga semester hos vissa av oss i Viken, Men byförlusterna har vi tagit igen och leder nu över =Ä= i kriget.



Och Xoniva? skraj är vi inte , bara så otroligt trötta på att ni ens finns. ni gör absolut ingen nytta på v4 längre förutom att ni sitter med för mycket byar som inom en framtid kommer finnas i våran ägo.
 

Antish

Member
Reaktionspoäng
0
jasså? när jag va med DB, så märktes inte att =Ä= krigade emot någon förutom mot dessa hemska barbarer :eek:

=Ä= är inget jag räds, visst dom tog byar av oss i början :confused: men de va pga semester hos vissa av oss i Viken, Men byförlusterna har vi tagit igen och leder nu över =Ä= i kriget.



Och Xoniva? skraj är vi inte , bara så otroligt trötta på att ni ens finns. ni gör absolut ingen nytta på v4 längre förutom att ni sitter med för mycket byar som inom en framtid kommer finnas i våran ägo.


Ömm? Är det inte bättre att ni bara satsar på Ecalos?
och går med i DB?
För nu ligger ni i krig mot både Ecalsos och =Ä=

men aja lycka till.
 
Reaktionspoäng
0
DB ? inte en gång till under mitt liv iaf, stammen läcker info. deras anfall är bedrövliga. ( har sj vart anfallsplanerare ) . kolla deras byövertagningar samt vart deras övertagningar sker ^^ Viken där emot är en stam som inte läcker och kan anfalla samt försvara sig, Vi behöver inte ens timea mot Ä :p går lika bra ändå.
 

eggeh

Active Member
Reaktionspoäng
26
DB ? inte en gång till under mitt liv iaf, stammen läcker info. deras anfall är bedrövliga. ( har sj vart anfallsplanerare ) . kolla deras byövertagningar samt vart deras övertagningar sker ^^ Viken där emot är en stam som inte läcker och kan anfalla samt försvara sig, Vi behöver inte ens timea mot Ä :p går lika bra ändå.

Motsägelsefullt. Alltid fint när man får sig själv att låta bra för att någon annan är dålig. Jag är imponerad.
 

DeletedUser

Guest
taggar vi ner

vad är det här för något:eek:

nu trackar vi inte på varandra så låter vi soldaterna göra jobbet så ser vi vad som händer.. Semestertiderna börjar tyna ut men det fina vädret kommer nu som vanligt.. så vi får se vilken stam som gillar solen bäst. eller kanske vilken stam som kan sitta med en öl i solen o ändå plocka byar.

Jag önskar =Ä= all lycka och när det gäller db frågan så håller jag med om att jag aldrig kommer gå tillbaka dit. vi kunde lika väl skrivit vårat forum här då hade nog färre spelare sätt vad vi skrev.

Låt oss sköta det här snyggt o kriga med respekt!
 
Topp