Top 10 spelare

DeletedUser

Guest
nu tycker jag att vi alla ska gå ihop och göra en stor grupp kram för att sen bli sams igen :)
och det där med mängden trupper stämmer inte vendetta, för en gångs skull har wallin rätt. det du menar med ett par veckor är de som är lite mer aggressiva men det har nödvändigtvis inget att göra med mängden trupper ^^
 
Reaktionspoäng
0
.. men nu tillbaks till ÄMNET. :p

1. NoNameBoy
2. sylle ville
3. valross 1337
4. nice2
5. Hampus aer farlig
6. Wallin016
7. bostefan
8. Brämhults
9. LinKa
10. ViktoryViktor

Här är top 10 listan. Själv har man inget vettigt att tillägga om dem, inte just nu iallafall.
Så det överlåter jag till er andra.
 

-Vendetta-

Medlem
Reaktionspoäng
0
Så du tror inte att man kan både ha mycket trupper samt rusha för stall? Att handlar om ens farmningar - är dom bra så kan man bygga mer. Du borde vetat detta med all din 'erfarenhet' ju? // Wallin016

haha, ska lämna detta strax.. jo, det kan man, men i början hamnar man efter lite när man bygger trupper.. ofta du lyckas farma lika bra som dina grannar med din pala när du bygger spjut som dina grannar gör med sin pala när dem bygger resurser..

Men samtidigt har du rätt.. men det är svårt att farma riktigt bra innan noobskyddet har gått ut..

Det beror mycket på läget, men enligt min erfarenhet så brukar man hamna efter lite i början om man bygger mycket trupper.
 

DeletedUser

Guest
haha, ska lämna detta strax.. jo, det kan man, men i början hamnar man efter lite när man bygger trupper.. ofta du lyckas farma lika bra som dina grannar med din pala när du bygger spjut som dina grannar gör med sin pala när dem bygger resurser..

Men samtidigt har du rätt.. men det är svårt att farma riktigt bra innan noobskyddet har gått ut..

Det beror mycket på läget, men enligt min erfarenhet så brukar man hamna efter lite i början om man bygger mycket trupper.

brukar ligga ungefär jämnsidigt fram tills man får stall lv 3, sen hamnar man efter :p
 

DeletedUser

Guest
haha, ska lämna detta strax.. jo, det kan man, men i början hamnar man efter lite när man bygger trupper.. ofta du lyckas farma lika bra som dina grannar med din pala när du bygger spjut som dina grannar gör med sin pala när dem bygger resurser..

Men samtidigt har du rätt.. men det är svårt att farma riktigt bra innan noobskyddet har gått ut..

Det beror mycket på läget, men enligt min erfarenhet så brukar man hamna efter lite i början om man bygger mycket trupper.

Kan jag nog inte hålla med om. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
haha, ska lämna detta strax.. jo, det kan man, men i början hamnar man efter lite när man bygger trupper.. ofta du lyckas farma lika bra som dina grannar med din pala när du bygger spjut som dina grannar gör med sin pala när dem bygger resurser..

Men samtidigt har du rätt.. men det är svårt att farma riktigt bra innan noobskyddet har gått ut..

Det beror mycket på läget, men enligt min erfarenhet så brukar man hamna efter lite i början om man bygger mycket trupper.

Vet jag inte om jag kan hålla med om, men är dock inte lika erfaren som du.

Jag ligger nu sjua, som jag legat ganska länge nu, jag har hyfsade trupper och mycket poäng. Känner kanske många, som har mindre poäng än mig men mer trupper som ändå är riktigt aktiva och duktiga.

Varje timme, får jag ungefär 500 av varje resurs på farming, genom resurser får jag en tredjedel. Varje timme, alltså tjänar du mer på farming.

Men sedan måste det ju också bero på hur du är plaserad, har tre bonusbyar framför mig, så har ju lätt och bra farmingplats. Medan andra kanske har en timme till sina barbar/bonus byar.
 

DeletedUser

Guest
Måste börja med att säga, att inga kan säga att dom här är bra. Inte dåliga heller. En bra start är inte speciellt svårt. Kan också säga att ingen vet hur bra dessa är, eftersom all är i olika stammar. Så alla kan ha sina åsikter. Det jag kan säga om dom är att jag kollat på deras utveckling. Alltså kan detta vara helt fel, eller helt rätt.

1 nice2 Karma 291 - Har dragit i tabellen väldigt fort, ett stort övertag. Är också med i en duktig stam, dock vet jag inte vem personen är. Verkar hyfsad.
2 Coolbestman 278 - När kom han upp? Måste varit inatt någon gång, ingen stam. Varför?
3 Brämhults [RK] 272 - ???
4 NoNameBoy ~TWE~ 267 - Sjunkit i tabellen, kanske förstått att poäng inte är allt?
5 sylle ville VFB 266 - Du är ny i tabellen, stämmer det? Lycka till och farma vidare.
6 bostefan KNO 259 - ???
7 Rom- Sprit 256 - Har kommer jag, åkt upp och ner i tabellen. Tror jag snart kommer åka ur i topp tio dock.
8 kela GoC 256 - ???
9 Anyng RUN 254 - Här kommer du, ett fakenick. Startade du 21:00, så har du kämpat bra. Poängjägare eller bara allmänt överskicklig?
10 asshat Karma 254 - NIC spelare, säger väl det mesta. Har nog en helt del trupper gömda.

---------------------------------------------------------

Som sagt vet jag inte om detta stämmer, bara vad jag sett och kan gissa. :)
 

DeletedUser

Guest
Måste börja med att säga, att inga kan säga att dom här är bra. Inte dåliga heller. En bra start är inte speciellt svårt. Kan också säga att ingen vet hur bra dessa är, eftersom all är i olika stammar. Så alla kan ha sina åsikter. Det jag kan säga om dom är att jag kollat på deras utveckling. Alltså kan detta vara helt fel, eller helt rätt.

1 nice2 Karma 291 - Har dragit i tabellen väldigt fort, ett stort övertag. Är också med i en duktig stam, dock vet jag inte vem personen är. Verkar hyfsad.
2 Coolbestman 278 - När kom han upp? Måste varit inatt någon gång, ingen stam. Varför?
3 Brämhults [RK] 272 - ???
4 NoNameBoy ~TWE~ 267 - Sjunkit i tabellen, kanske förstått att poäng inte är allt?
5 sylle ville VFB 266 - Du är ny i tabellen, stämmer det? Lycka till och farma vidare.
6 bostefan KNO 259 - ???
7 Rom- Sprit 256 - Har kommer jag, åkt upp och ner i tabellen. Tror jag snart kommer åka ur i topp tio dock.
8 kela GoC 256 - ???
9 Anyng RUN 254 - Här kommer du, ett fakenick. Startade du 21:00, så har du kämpat bra. Poängjägare eller bara allmänt överskicklig?
10 asshat Karma 254 - NIC spelare, säger väl det mesta. Har nog en helt del trupper gömda.

---------------------------------------------------------

Som sagt vet jag inte om detta stämmer, bara vad jag sett och kan gissa. :)

Och DÄR åkte jag ner till 11, fast kommer upp mig igen. Har några poäng jag inte fått utdelning för än :)
 

DeletedUser

Guest
Spelade med detta nicket v8 tidigare var det dock annat. Övrigt tycker jag top 10 är ganska överskattat just nu =o
 

DeletedUser

Guest
topp 10 just nu har inte så stor betydelse, allt det säger är att man hade tur att ha några gråbyar runt sig när man börja eller att man lever på sina gamla meriter och lyckas skrämma iväg sina grannar.
 

DeletedUser

Guest
topp 10 just nu har inte så stor betydelse, allt det säger är att man hade tur att ha några gråbyar runt sig när man börja eller att man lever på sina gamla meriter och lyckas skrämma iväg sina grannar.

Håller med.
 

DeletedUser

Guest
topp 10 just nu har inte så stor betydelse, allt det säger är att man hade tur att ha några gråbyar runt sig när man börja eller att man lever på sina gamla meriter och lyckas skrämma iväg sina grannar.

tio tecken
 

DeletedUser

Guest
En liten update

1 valross 1337 UT 642
2 Coolbestman [TWE] 625
3 NoNameBoy [TWE] 585
4 peter96 [TWE] 578
5 ViktoryViktor Glory 530
6 Anyng RUN 526
7 sylle ville VFB 525
8 fast29 [TWE] 517
9 kela GoC 509
10 White Angel [RK] 505
 

DeletedUser

Guest
han är ju galen.. :D


(jag med som inte får sova, för jag har 5 kö att ta hand om :()
 

DeletedUser

Guest
En liten update

1 valross 1337 UT 642
2 Coolbestman [TWE] 625
3 NoNameBoy [TWE] 585
4 peter96 [TWE] 578
5 ViktoryViktor Glory 530
6 Anyng RUN 526
7 sylle ville VFB 525
8 fast29 [TWE] 517
9 kela GoC 509
10 White Angel [RK] 505

Wiihoo min största spammar kompis i samma massinvite stam :D <33
 

DeletedUser

Guest
Update:

Rank Namn Stam Poäng Byar Genomsnittlig poäng per by
1 peter96 - Bästa starters på .se? Ni vet vilka ni är ;)
2 Spahndrive GA
3 Fujitsu - Min söta älskling! ;) <3 Du hade en lång natt idag :p Det kostar med energi och krafter att adla på natten hehe =)
4 Coolbestman
5 White Angel - Uberskicklig kvinna!
6 Freeway - En jag som ser upp till, and you know that! ;) <3
7 fast29 - OB-jägare
8 Fidel Tistel
9 kaptengrogg
 
Topp