UrbanT vs FH, Falling is easy

vrål-åke

Member
Reaktionspoäng
0
Har nu adlat 3 byar av Vrål-åke.
kan säga detta han är en skit spelare. ingen aning om vad han gör om jag får säga det själv. och eran stil med video och dåliga krigs förklaringar brytande av kontrakt är allt så sämst. seriöst urbant borde lösas upp!

Här kommer ett sent svar på detta uttalande.

Side 1:
Tribes:
Players: vrål-åke

Side 2:
Tribes:
Players: Arneh

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:
Sida 1: 43
Sida 2: 5
Skillnad: 38
 

DeletedUser

Guest
Haha så jävla kul, vem fan snackar nu Arneh ?;)

Ska kolla hur många jag adlat mot honom
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes:
Players: OutlawPete

Side 2:
Tribes:
Players: Arneh

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35
Sida 2: 4
Skillnad: 31

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,234,105
Sida 2: 882,495
Skillnad: 351,610

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 294,556
Sida 2: 39,833
Skillnad: 254,723

image.php
 

DeletedUser

Guest
Jaja, dags för lite statistik... ser ungefär ut som UrbanT är Elfsborg och FH är alla andrs skräplag i Allsvenskan ;)

Side 1:
Tribes: UrbanT
Players:

Side 2:
Tribes: FH FH-A
Players:

Timeframe: 27/06/2009 00:00:00till07/07/2009 20:52:15

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 442
Sida 2: 73
Skillnad: 369

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 3,534,279
Sida 2: 604,698
Skillnad: 2,929,581

image.php
 

DeletedUser

Guest
Det blir ju annars väldigt lätt när en av era spelare på något sätt fått tag på ett konto med egenskaper att ta bort forum. Han har spionerat under en tid plus att han tog bort forumet för ca 5min sen. Jag hade respekt för urban förut, men jag har nu tappat all min respekt tack vare vilken skit stam ni är.

feel tha power of the dark side!! mohahhaha kan väl bjuda på denna länk också: *************

// ******** the forum destroyer
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Haha jag sätter fan min månadslön på att jag vet vem det är!

Muhahah sista spelaren jag vill ha som ovän, har skrivit det förr och skriver det igen, den mannen är ett monster i liten förpackning haha
 

DeletedUser

Guest
Jag får inte hänga ut någon spelare här, men om jag fick så hade jag gjort det . Så jäkla dålig stil!
 

DeletedUser

Guest
Stod ju ändå bara skräp där, ni borde vara glada, kanske någon i er stam tar tag i något.
 

DeletedUser

Guest
Det är ju inte konstigt att ni vinner ett krig om ni spionerar. Jag tänker även skicka en ticket på spelaren på tal
 

DeletedUser

Guest
HAHA välkommen till tribalwars. Hittar du en stam utan spioner så hojta, för de finns överallt.
 

DeletedUser

Guest
UrbanT v8? nej men de e klart de finns stammar utan spioner, men knappast i stammar som antingen dominerar en värld eller består av mestadels förutbestämda spelare.
 

DeletedUser

Guest
!?

UrbanT v8? nej men de e klart de finns stammar utan spioner, men knappast i stammar som antingen dominerar en värld eller består av mestadels förutbestämda spelare.

Ah du har rätt i det mesta men den där energiknippe borde ni kolla upp, han sa att ni var iap med cccp, tjekan och swcw?!? Solklar spion!
 

DeletedUser

Guest
Visst spioner finns i alla världar, men de bryter inte mot spelets regler. Däremot så har denna spionen dubbelkonto så han kommer åka dit. :)
 

DeletedUser

Guest
Visst spioner finns i alla världar, men de bryter inte mot spelets regler. Däremot så har denna spionen dubbelkonto så han kommer åka dit. :)

Bevis?
Gillar när det blir sånt xD
Bra jobbat Energi , Undrar hur du bär dig åt :rolleyes:
__________________
V8 - VIRUS
---> PaT7o <---
Only God Can Judge Me
 
Topp