CP vs Horden

DeletedUser

Guest
Har du missat att hans konto var hackat? antagligen var det inte han själv som skicka attackern, man det visar ju lite på hur bra koll du har på det :)

Grejen var ju den att från hans konto skickades alla trupper han hade på oss, vilket ju leder till en hel del förluster från vår sida. Det som däremot var det mest irriterande med bannen, var ju att han då i lugn och ro kunde få sina trupper uppbyggda, med andra ord så har vi förlorat mer på det än vad han har.
 

DeletedUser

Guest
Nej och Elaus har aldrig varit känd för sin OB heller, så det är kanske kvitt där eller?:)

Syftade inte på någon specifik utan mer allmänt. Kan dock tänka mig att om det är hårtorkar det gäller så kanske det hamnar på samma nivå, vem vet, har inga källor om hårtorkar i huvuden. :p
 

DeletedUser

Guest
Farmer jag förstår frustrationen, jag känner likadant..

Men den här rapporten visar iallafall att det inte bara var ni som led förluster utav denna incident:


Ämne Unstoppable XXXX attackerar They are like sitting Ducks! (474|445) Döp om
Skickat 05 06 09 06:29
Försvararen har vunnit
Lycka (från anfallarens synvinkel)
-21.3% Otur

lycka
Moral: 86%

Anfallare: Unstoppable
By: ****(XXX|***) K54

Kvantitet: 0 0 6065 0 2830 0 0 0 0
Förluster: 0 0 6065 0 2830 0 0 0 0

Försvarare: Clone010
By: Är du full elller din nuube?= (474|445) K44

Kvantitet: 5270 5757 0 0 0 392 0 0 0
Förluster: 1255 1371 0 0 0 93 0 0 0


Jag döljer inte namnet på min by för att försöka få mera trovärdighet i rapporten, och att själva bynamnet inte stämmer beror på att jag bytt namn på alla mina byar ;)
 

DeletedUser

Guest
Är ju verkligen sannolikt att Ic3 som ville jävlas med LAW sammordnar en attack på en medlem i Horden tillsammans med Dödsvrede:p

Snarare så att Unstopp fått tillfälligt kontroll över kontot och skickat sin off på oss, och det är väl inget konstigt med att vilja utnyttja trupperna innan Ic3 hann hitta på nått jävelskap med dem, men kom inte och whina om vårt agerande bara.

Alvarligt, är du dum i huvudet? Ta ett snack med gaffel så får vi se. Kan ju även säga att det inte bara var ni som drabbades av attacker utan en del i LAW och CP.
 

DeletedUser

Guest
Ska jag lägga upp alla attacker från unstop kontot på LAW spelare både off och deff? Alla off byar mot Horden, pinsamt! Räkna gärna ihop attackerna som ni fick på er. Om ni kan ränka förstås, men det är nog lite för mycket att begära!
 

DeletedUser

Guest
Vet tyvärr inte vad ''ränka'' är för nått.

Ps: Jag är ungefär lika dum som ni är hederliga.....''fniss'' ;D
 

DeletedUser

Guest
Ska jag lägga upp alla attacker från unstop kontot på LAW spelare både off och deff? Alla off byar mot Horden, pinsamt! Räkna gärna ihop attackerna som ni fick på er. Om ni kan ränka förstås, men det är nog lite för mycket att begära!


Varför ska vi göra det? Det är väl du som orsakat hela spektaklet från början eller? Ser du inte att det är DU som ligger bakom allt skit som har hänt eller? Så vill DU att vi ska tycka synd om dig på forum och du vädjar hitan och ditan..Jag fick 32 offbyar på mig från Döds och unst. Någon i LAW som slår det? Pajas
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
:eek: Jag skulle precis kolla om det kommit något ny trevlig statistik från kriget när jag hamna mitt i något slags dagis ! :rolleyes::p
 

DeletedUser

Guest
Ska jag lägga upp alla attacker från unstop kontot på LAW spelare både off och deff? Alla off byar mot Horden, pinsamt! Räkna gärna ihop attackerna som ni fick på er. Om ni kan ränka förstås, men det är nog lite för mycket att begära!

Det "roliga" är att medans ic3 skickade attacker på en av våra medlemmar så börjar dödsvrede skicka med och väldigt nära varandra.

Detta var vad jag vet efter att LAW upplöstes så om det stämmer så kan man fråga sig hur de kunde skicka såpass nära varandra när ryktet och även bekräftelsen på att ditt konto hade blivit hackat spred sig väldigt fort.

Och eftersom man förmodligen tar sig en funderar varför ens stam helt plötsligt är upplöst och försöker ta reda på det så tror jag inte att man skickar attacker istället?

Så vad kan man dra för slutsatser tro?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Det är väl du som orsakat hela spektaklet från början eller? Ser du inte att det är DU som ligger bakom allt skit som har hänt eller?

Inte FAN ville unstop bli hackad eller?
Han var väl inte anledningen till att han blev hackad?:p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Inte FAN ville unstop bli hackad eller?

Måste nog hålla med bengan här, känns lite långsökt. Ic3 ville väl ta ut någon sorts hämnd för något som unstopp gjort, men man kan ju inte direkt anklaga honom för att ha blivit hackad för det.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Varför ska vi göra det? Det är väl du som orsakat hela spektaklet från början eller? Ser du inte att det är DU som ligger bakom allt skit som har hänt eller? Så vill DU att vi ska tycka synd om dig på forum och du vädjar hitan och ditan..Jag fick 32 offbyar på mig från Döds och unst. Någon i LAW som slår det? Pajas

Tror att Döds nästan slog det sj...:p


Annars kan du ju hitta ngt att diskutera med supporten?:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Imo vore det en bra ide att lägga Hackaren och reslutatet av hackandet på hyllan , då hackaren säkert mår bra av att läsa hela tiden om hans hackning och konsekvensser. Hackaren har hackat , hackaren hackar no more..end of story ?=)

Känner man vill bli kompenserad för något som är en konsekvens av hackandet finns det väll någon form av TW support om jag inte minns fel? Att älta det här lär då inte leda till något annat än pajjer och låsta trådar.


Vore Great med Lite Stats!!!. Gärna lite stats med Alla inblandade stammar , är det inte LAW,CP vs Horden,DM eller nått? ursäkta om jag är ute och cycklar om det inte ligger till så men är lite out of the loop med frånvaro från spelet.

Det som vore helt lysnade vore en NY krigs tråd där dom 4 stammarnas krig följs upp med stats , kanske blir lite intresse flagga för v6 forumet i ett par dagar iallafall.

Nog pladrat från mig!

Mvh Slumdog aka .....
 

blatttikuus

Member
Reaktionspoäng
0
Har du en gul spade och gul spann så får du vara med :D

sådär! nu har jag varit iväg och snott en gul spade och gul spann från en skrikande ungjävel! lämna plats åt mig i sandlådan! :D

tycker faktist att unstop inte ska bli anklagad för något som Mr. Hacker gjorde!
det e väl ganska naturligt att unstop ofc hade sänt iväg allt sitt off mot någon i horden om han lyckades komma emellan så att hans konto iaf hade gjort någon nytta innan det blev fucked up..
lyckades döds ta reda på han mål på något sätt och passa på att lägga in sina egna attacker så är det väl bara strategiskt?

och nu något vackert att ta del av; :D
Har kriget stannat av eller vad är det som pågår?

Side 1:
Tribes: Horden
Players:

Side 2:
Tribes: CP
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 6
Sida 2: 2
Skillnad: 4

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 55,277
Sida 2: 19,011
Skillnad: 36,266

image.php
 

DeletedUser

Guest
Varför ska vi göra det? Det är väl du som orsakat hela spektaklet från början eller? Ser du inte att det är DU som ligger bakom allt skit som har hänt eller? Så vill DU att vi ska tycka synd om dig på forum och du vädjar hitan och ditan..Jag fick 32 offbyar på mig från Döds och unst. Någon i LAW som slår det? Pajas

Aja, så det är vårat fel att hockey och jag blir hackade?
 

DeletedUser

Guest
32 off byar från två spelare, ränka hur många "rikitga" off byar du fick från mig, alltså sådana som innehöll MBs, yxor, Lätta istället för deff dvs svärd/spjut. Och som jag hann se innan jag fick "skyddsbann" så hade jag inte skickat en "riktig" off by mot dig, ingen full iaf. Så stop crying!
 
Senast redigerad av en moderator:
Topp