Abel tackar för sig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Jag snackar om YAKS abel så du behöver inte ta åt dig då du är en av dom jag jämför med...

Sen finns det många andra spelare i t.ex. TKOTRT, TFB, Solace, TCO som jag anser är betydligt bättre än genomsnittet i YAKS...

Ingen nämd - ingen glömd...;)
 

DeletedUser

Guest
Så man får inte dra hela TKOTRT-F över samma kam men det är helt okej med oss?

Jag har inga som helst planer på att sluta i v2 men vad ska jag säga. Vi hade tråkigt

Det här är skoj. Har inte du skoj? Nehe.... fortsätt bygga på dina byar så ska inte jag störa dig mer

Som avrundning: Sim city FTW!

Jösses...:eek:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Jag snackar om YAKS abel så du behöver inte ta åt dig då du är en av dom jag jämför med...

Sen finns det många andra spelare i t.ex. TKOTRT, TFB, Solace, TCO som jag anser är betydligt bättre än genomsnittet i YAKS...

Ingen nämd - ingen glömd...;)

Och så finns det spelare i Yaks (alla?) som är bättre än genomsnittet i TKOTRT. Vad var din poäng?
 

DeletedUser

Guest
lite fel tråd för det då va i och med det här handlar om mitt krig emot er:)
 

SirBrobeck

Medlem
Reaktionspoäng
0
men att samla BARA halvkassa spelare i en stam (YAKS) och tro man kan slå den största stammen/familjen på V2 är verkligen ett tecken på taskigt omdömme, dålig självkänsla och kommer, som så många gånger förut, bara dö ut i att ni som verkar vara så otroligt törstande efter bekräftelse får avsluta på V2 som riktiga förlorare...:p

Vilka är dem största förlorarna egentligen. Vi som dör mot en övermakt eller folk som fegspelar sig igenom o bygger barbs i 2år för att ropa hurra i 10min.?
Oavsett utgång är jag helnöjd med kriget.


Ontopic, går de bra abel?
 

DeletedUser

Guest
Vilka är dem största förlorarna egentligen. Vi som dör mot en övermakt eller folk som fegspelar sig igenom o bygger barbs i 2år för att ropa hurra i 10min.?
Oavsett utgång är jag helnöjd med kriget.


Ontopic, går de bra abel?

Fegspelar? vi har krigat mot ST, MR, DO, RIM, under länge tid många har spelat på v2..

och sen tjatar ni om övermakt medans i andra stunden hur kassa vi är, det rimmar inte ihop ;) men men utan tvekan så är nog alla nöjda oavsett utgång för det är ett krigspel och där krigar man :)
 

DeletedUser

Guest
Vill ni att jag ska låsa den här tråden för stackars Abel? =O
Det är inte kul att starta en tråd som sen inte handlar om det skaparen vill att den ska handla om.
Så hoppa tillbaka till topic nu annars blir Abel ledsen.
 

DeletedUser

Guest
nej det vore ju elakt thebabe, min fina tråd:)

aja 8-0 nu sen 18.00 då jag bytte motståndare och då säger vi alla grattis till Heartbre4ker som precis har passerat UNDER 3 mille igen:D
gör dig en jättestor tjänst, nu kan du gå över 3 mille ännu en gång när jag är rimmad:)
 

DeletedUser

Guest
Från de senaste 7 dagarna
Rank Spelare Erövrade Byar
1 abel 62
2 eppelcp 60
3 EdubbleE 53
4 Anders Leth 50
5 Carlbanan920 47

Gött abel ! :)

Vi jobbar på ! :D
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
1 abel 62
2 eppelcp 60
3 EdubbleE 53

4 Anders Leth 50
5 Carlbanan920 47


Krigar mot TKOTRT ^^.
 

DeletedUser

Guest
hahaha en 1.3 mille spelare som gått upp 500k på 3 dagar pga att bara anfalla de som anfaller mig.
måste säga att de är jävligt duktiga, en till anfaller mig nu. fast han är så liten så vill inte röra, blir kattas istället^^
 

DeletedUser

Guest
hahaha en 1.3 mille spelare som gått upp 500k på 3 dagar pga att bara anfalla de som anfaller mig.
måste säga att de är jävligt duktiga, en till anfaller mig nu. fast han är så liten så vill inte röra, blir kattas istället^^

någon börjar bli kaxig :rolleyes:

Älskar dig ABEL! :D:D<3<3
 

DeletedUser

Guest
fan vilken skön lirare jag fick på mig nu, han fejkar 3 byar med 3 byar och skickar 50 på varje^^. slöseri av mb ftwXD
 

DeletedUser

Guest
nu kommer en med svärd attacker med, ser nästan ut som perra skickar ut sina bönder med. nåväl, högafflar skadar de med:)
 

DeletedUser

Guest
nu kommer en med svärd attacker med, ser nästan ut som perra skickar ut sina bönder med. nåväl, högafflar skadar de med:)

haha :) abel din lilla spjuver :p

Sluta ta byar så jag kan komma ikapp någon gång! mina adlar har så lång väg att vandra typ ^^
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp