Säger upp allians

lord Snö

Member
Reaktionspoäng
0
Min poäng var att det inte gör henne bra någonstans. Sitta och surpla på en pina colada medan assisterande deff sköter inkommande klarar vilken jävla idiot som helst. Kanske till och med du.

Men för att kommentera ditt inlägg. Vilka andra då? Känns rätt puckat att dra någon slags punchline som svar på ett inlägg när jag själv inte kan koppla den till någonting. Sluta vara kass.


Hehe okej:)

Och? får man inte skriva så, har inte sagt speciellt mycket kände bara att jag ville fylla ut lite...men om det är någon som verkar kass så är det du som hackar lite här o där, bevisa själv på spelet om vem som är bäst, inte med ord inte så svårt precis... :rolleyes:
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Fintarn säger inte att han är bäst, han säger bara att alla andra är sämre.
 

DeletedUser

Guest
Haha Ebolas ponken, så länge ni har LordMart i stammen har du inget att säga till om. Längtar tills man får se den clownen nollad.

Hehe okej:)

Och? får man inte skriva så, har inte sagt speciellt mycket kände bara att jag ville fylla ut lite...men om det är någon som verkar kass så är det du som hackar lite här o där, bevisa själv på spelet om vem som är bäst, inte med ord inte så svårt precis... :rolleyes:

Men måste du skryta om att du är bäst i spelet?????!!!!!!!!! BEVISA DET DÅ!!!!!!! SLUTA SNACKA SÅ MYCKET!!! Så typiskt dig!!!

Förstår inte riktigt logiken. Sluta vara kass = jag är bäst? Vart har jag skrivit att jag är bäst? Skrev inte ens att du var kass i spelet, har inte mött dig och inte hört något om dig så vore dumt att döma dig. Men du verkar puckad så det bådar inte väl.
 

DeletedUser

Guest
Haha Ebolas ponken, så länge ni har LordMart i stammen har du inget att säga till om. Längtar tills man får se den clownen nollad.

Nu dribblar han med bollen igen :rolleyes:
Akta så du inte trillar över bollen igen och står på näsan i gräset. Lätt hänt för den som tror sig kunna, men som inte har förmågan :)

K¤O¤L rules
 

DeletedUser

Guest
håller med. K¤O¤L rules :eek:

hur är relationen mellan stammarna nu? är ni i krig lr bara kastar skit mot varandra?
 

DeletedUser

Guest
är det inte dags att stänga tråden efter 15 sidor skitsnack och inget adlande (i alla fall inget värt att nämna)?
 

DeletedUser

Guest
Kanske smäller snart, vem vet;)

Men det är ändå roligt å läsa när dom kastar skit mot varandra:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Eller så är det bara skitsnack, inget händer V2 måste vara den drygaste världen just nu :D
 

DeletedUser

Guest
Det luktar inkommande hos ebolas :p

Forsbeerg kör en ensam offensiv mot Ebo, se hur det går :p

Kom igen nu, nått måste ju hända här. Om inte så kan ju jag ta å börja igen så det blir lite fart på det hela, hehe...

Skulle vara kul men en "Väst mot Öst" krig. Dock vet jag inte vilka som har allians med varandra så det kanske inte går :confused:
 

DeletedUser

Guest
Om det bara är Forsbeerg har nog Ebola inte för mycket att vara rädd för ^^
 

Danney

Active Member
Reaktionspoäng
0
Sant, räddningen är ju bara (ska vi se här, Insällningar, Ta bort Konto, OK. 1,2,3) 3 klick bort :)
 

DeletedUser

Guest
*suck*

Forsberg vad väntar du på? Det är ju bara att du skickar, men du vågar väl inte. Din allsmäktige ledare kungb...elohim har väl sagt nej?

Förstår verkligen inte hur ni kan komma dragandes med allt skitsnack. Tiden är snart ute och det vet du om. pelleswe drog till tjolahopp. Ska inte du till Rim?
 

DeletedUser

Guest
*suck*

Forsberg vad väntar du på? Det är ju bara att du skickar, men du vågar väl inte. Din allsmäktige ledare kungb...elohim har väl sagt nej?

Förstår verkligen inte hur ni kan komma dragandes med allt skitsnack. Tiden är snart ute och det vet du om. pelleswe drog till tjolahopp. Ska inte du till Rim?

tjolahopp :) haha kärt barn har många namn ;)
 

DeletedUser

Guest
Tyvärr så finns ingen plats för Forsbeerg i vår stam, vi rankar nämligen mer saker än poäng ^^
 
Topp