Wcw

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

miffo123

Medlem
Reaktionspoäng
0
Sen att vi leder statistiken är inget vi pratar om... ;)

Hur var det mesd läskunnigheten här?;) Sist jag kolla hade vi ett övertag på hela 666 byar gentemot er (undra om det måste betyda att vi i WCW är besläktade med djävulen själv och leder hans trupper);)
 

znize

Member
Reaktionspoäng
0
Hur var det mesd läskunnigheten här?;) Sist jag kolla hade vi ett övertag på hela 666 byar gentemot er (undra om det måste betyda att vi i WCW är besläktade med djävulen själv och leder hans trupper);)

Som jag ser det så kan man vända o vrida statistiken som man behagar och jag behagar att se den med MASH ögon! :D
 

DeletedUser

Guest
sitter med en kopp kaffe nu o leker lite =)

undrar hur kriget skulle se ut idag utan corians deff och UFs deff och inte hela släkt trädet 5 generationer bakåt i tiden

wcw har ju rätt oändligt med deff i dagsläget , men sen då när det blir IAP med MASH om det nu blir , vem står på tur då? corian,UF ? finns inte så mycket att gå på än sina allierade och hugga dom ,

jadu peterinas du drömmer som vanligt , sitt inte och snacka så mycket skit när du vet att vi aldrig skulle röra UF eller CORIAN , detta vet du så snacka inte skit i externa om sånna saker
 

DeletedUser

Guest
man kan vända o vrida statistik hur man än vill, dock är det viktigaste hur man själv upplever kriget och hur stämningen i stammen!
Det säger mer än statistiken... Om nu wcw har lyckats adla något inaktivt konto eller vi har gjort detsamma... Säger ingenting!

Nä, är bara stämningen god i stammen så vet man att kriget går på rätt håll! :D


håller med dig till 100% , stämmningen är god hos er och hos wcw så den som håller ut längst vinner och det blir intressant och ett långt krig , respekterar er i mash så det är roligt att kriga emot er då ni krigar med respekt och kör inte med pajkastning i externa hela tiden som stribe och sånt respekterar jag , samt att nu har duktiga krigare

bara kämpa på på båda sidor tills nån stupar eller vad som händer :)

mvh boman
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
respekterar er i mash så det är roligt att kriga emot er då ni krigar med respekt och kör inte med pajkastning i externa hela tiden som stribe och sånt respekterar jag

Finner det lite roligt hur han vinklar pajkastning som något omoget och i samma mening kör lite pajkastning själv =) Way to go boman.
 

inzom1a

Member
Reaktionspoäng
0
vvv och OC tillhör inte wcw och alla g¨rå byar ni pratar om är vvv spelare som avslutat sina konton och det är inte intressant alls vad vvv och oc gjort då jag endast är intresserad av hur det går mellan wcw och stribe/mash ,

dela in dessa i egna statistiker om ni vill njuta av hur det gått emot vvv och OC men blanda inte in dom bland wcw statistiken för det visar då inte sanningen hur det går mellan wcw och mash / stribe

Oj va många roliga citat de blir på boman då. Jag menar stribe, mash och caf2 går i krig mot vvv, wcw blandar sig strax efter krigsstarten mot vvv.
Hur fan kan det då inte vara intressant att lägga in dem i statistiken då dem är hela startskottet till kriget? Dessutom vet inprincip alla här på forumet om massflykten, eller överflytten som ni vill kalla det, från vvv till wcw under samma stund som kriget började.

Att du vågar kalla din syn på statistiken för sanningen är inte okej, visst man kan vrida och vända på statistik helt som man vill. Men att utesluta stammar som är med i kriget för att få en "vinst" bild, det är väll ändå lite väl magstarkt? Jobba istället hårdare så kanske ni, wcw vvv och oc, kommer på plus i kriget trots allt.
 

DeletedUser

Guest
Vänta bara lite boman, om ni inte vill ha med VVV i kriget så får vi ju isåfall nästan stryka nWcW-K stammen ur er stats..:D

och är det så du räknar så ska vi genast plocka bort ett par inaktiva konton ur våra stats eftersom de bevisligen inte krigar mot er så bör de inte vara i statsen. sen ska vi också leta upp en bra tidsperiod som vi ska mäta över som ni gör när ni presenterar stats, det säger lite om verkligheten men det ser fint ut.. precis som statsen som ni presenterar.

Jag hoppas verkligen att du bara spelar dum Boman för annars är det verkligen dåligt ställt..
 

DeletedUser

Guest
Boman lille, ska det vara så svårt?

Vi kommer aldrig att få en riktig statistik över kriget, Allt för många spelare i wcw familjen har tryckt på avslutakontoknappen eller bara tröttnat på att logga in och se tusentals anfall på ingång..
Även om man skulle kunna hävda att dessa gråbyar som vi adlar är en konsekvens av våra attacker på er så räknar vi ändå inte in dem till vår fördel, vi inser ju, intelligenta som vi är, att en stor anledning till att de inte orkade kämpa vidare var ju beroende på wcw-ledningens katastrofala styre och då känns det ju inte rätt :D

Den mest rättvisa rapporteringen av kriget är om ni tar med samtliga wcw stammar, de som slåss nu, de som fått iap med oss och de som lämnat wcwfamiljen under krigets gång. vidare så ska stammen VVV och OC också vara med i statistiken såklart eftersom det är spelare där från både wcw och vvv.

Till vår sida kan ni räkna in mash, stribe familjen och caf2 familjen. Den senare familjen slåss som bekant inte med er så ni behöver inte bekymra er över att de försämrar era stats, men de slåss mot VVV och OC.

Alla byar vi tagit från spelare i wcw och vvv som avslutat kontot syns ju inte i statsen så det kommer aldrig gå att göra en rättvis rapportering. men detta är så rättvist som det går att göra det.

/Hansepag

Börjar bli riktigt trött på att så många tror att WCW-spelare klickar på avsluta konto när dom har ett stort antal anfall på sig.
Visst,några har gjort det,men jag är säker på att många andra spelare också gjort det,som inte tillhört WCW.

Så att ni sitter där och hackar på en av de äldsta stammarna i V3 är bara patetiskt,då ni själva inte är mycket bättre.
 

DeletedUser

Guest
seså, inte komma och störa när jag undervisar din ledare..

Vad saken beträffar så är jag ledsen för att du blir besviken. det blir vi också, våra framgångar i kriget mot er syns ju inte :(

Sen säger jag lycka till i att hitta en enda spindel eller mashare som avslutat sitt konto pga era attacker.
 

DeletedUser

Guest
Börjar bli riktigt trött på att så många tror att WCW-spelare klickar på avsluta konto när dom har ett stort antal anfall på sig.
Visst,några har gjort det,men jag är säker på att många andra spelare också gjort det,som inte tillhört WCW.

Så att ni sitter där och hackar på en av de äldsta stammarna i V3 är bara patetiskt,då ni själva inte är mycket bättre.

Tillsammans med MASH så är vi nog lika gamla om inte äldre som stam, så det har vi all rätt att göra. Har som alla andra i detta land: yttrandefrihet!
 

DeletedUser

Guest
seså, inte komma och störa när jag undervisar din ledare..

Vad saken beträffar så är jag ledsen för att du blir besviken. det blir vi också, våra framgångar i kriget mot er syns ju inte :(

Sen säger jag lycka till i att hitta en enda spindel eller mashare som avslutat sitt konto pga era attacker.

Jag menar inte bara detta kriget,jag menar alla krig,nya som gamla:)

Sedan kan du inte undervisa boman79 eller MyraKatten,då båda är så skicliga man kan bli på detta spel:D
 

DeletedUser

Guest
Tillsammans med MASH så är vi nog lika gamla om inte äldre som stam, så det har vi all rätt att göra. Har som alla andra i detta land: yttrandefrihet!

Tillsammans med MASH ja,men det är som att säga att min stam tillsammans med -ST2- och lite andra stammar är äldre än er stam:p
 

DeletedUser

Guest
Tillsammans med MASH ja,men det är som att säga att min stam tillsammans med -ST2- och lite andra stammar är äldre än er stam:p

Alltså nu menade jag inte tillsammans med MASH som du menade. Om du intevisste det så är vi två olika stammar. Men ska förklara. Jag menade att Stribe som föddes i Januari 2007 är ganska gammal, hur gammal MASH är vet jag inte, men kanske lite äldre. Så summan av det jag skrev som du inte förstod är att vi är två mycket gamla stammar.
 
Senast redigerad av en moderator:

Hoaa

Member
Reaktionspoäng
0
Alltså nu menade jag inte tillsammans med MASH som du menade. Om du intevisste det så är vi två olika stammar. Men ska förklara. Jag menade att Stribe som föddes i Januari 2007 är ganska gammal, hur gammal MASH är vet jag inte, men kanske lite äldre. Så summan av det jag skrev som du inte förstod är att vi är två mycket gamla stammar.

MASH startades kl 18:29 den 19 December 2007, om någon är intresserad.
 

DeletedUser

Guest
Alltså nu menade jag inte tillsammans med MASH som du menade. Om du intevisste det så är vi två olika stammar. Men ska förklara. Jag menade att Stribe som föddes i Januari 2007 är ganska gammal, hur gammal MASH är vet jag inte, men kanske lite äldre. Så summan av det jag skrev som du inte förstod är att vi är två mycket gamla stammar.

Hehe,tänk om alla "äldre" stammar skulle slå ihop sig,då skulle inte många andra stammar kunna sätta sig emot denne nya stam,då den består av en massa erfarna spelare;)
 

DeletedUser

Guest
då skulle det vara kanska svårt för dom andra att vinna över oss
gamlingar det är jag 100 på att det är nästnan omölit :D
 

DeletedUser

Guest
Omöjligt,ja,nästan mer:)

Tror inte att V3 skulle överleva särskilt länge under de omständigheterna,men då skulle vi som inte slutade kunna ge dom aktiva stryk,och sedan ta över alla barbar-byar som fanns kvar.

Vilken syn det skulle blivit,hur som helst:D
 

DeletedUser

Guest
Hehe,tänk om alla "äldre" stammar skulle slå ihop sig,då skulle inte många andra stammar kunna sätta sig emot denne nya stam,då den består av en massa erfarna spelare;)

då skulle det inet bli en familj utan en befolkning :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp