World War One

DeletedUser

Guest
Min tid kommer och det vet jag men jag njuter så länge jag existerar!

Det är liksom uppgjort hur min framtid kommer att se ut. Jag är inklämd mellan nordmän , maskiner (ecalos) och en massa alkisar. det är uppenbart att jag vilken dag som helst kommer att adlas bort.

Men motstånd är något jag bjuder på helt gratis.

Jag börjar tröttna på att se nordmän på min karta. Akta dig så att du inte träffar på min yxa för den är vass när jag väl vill det!.
 

DeletedUser

Guest
Nu tycker jag inte att är så mycket massinvite som ni påstår.

Har inte sett så många nya spelare, förutom de fd OF-POL medlemmarna som ändå är fega krigare, de senaste 2 månaderna.

Okej att vi har många spelare som inte har tillräckligt med erfarenhet av detta spel, men om vi skulle satsa på en offensiv just nu så kan jag lova att ni inte kommer att vara så självsäkra längre...

Just nu tar ni bara byar av de spelare som är mindre aktiva.
 

DeletedUser

Guest
humma

Det var en hel drös med skitsnack här. Henke, varför inte bara spela och kriga istället för att skapa massa onödiga trådar. "blabla kommer snart gå med ecalos och blabla kommer SNART kriga mot AT.." Håll dig till fakta i alla fall.

Men sluta babbla så mycket nu och kom in i matchen.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Det var en hel drös med skitsnack här. Henke, varför inte bara spela och kriga istället för att skapa massa onödiga trådar. "blabla kommer snart gå med ecalos och blabla kommer SNART kriga mot AT.." Håll dig till fakta i alla fall.

Men sluta babbla så mycket nu och kom in i matchen.

Ja men de är ju sant, nekar du de eller? får väl se om en vecka vem som hade rätt. du eller mina spioner.

Bye the way, står 12-3 me vs ecalos. Så nog är ja med i matchen allt ;)
 

DeletedUser

Guest
Okej att vi har många spelare som inte har tillräckligt med erfarenhet av detta spel, men om vi skulle satsa på en offensiv just nu så kan jag lova att ni inte kommer att vara så självsäkra längre...

Just nu tar ni bara byar av de spelare som är mindre aktiva.


varför satsar ni inte på eran jätteoffensiv då isf? skulle väl vara ett bra sätt att vinna detta krig på, att få ner vårat självförtroende och verkligen sätta oss på plats.
vinns inga krig genom att sitta här på foumet och skriva massa blajj, upp till bevis istället förfan!
 

DeletedUser

Guest
Ja asså seriöst, när det är krigstider brukar jag alltid älska logga in och kolla forumet, läsa statistik osv och försöka blunda när man ser all pajkastning. Men vad gör du nu Henke? Du förstör faktiskt glädjen med all din spamm om vad som kommer hända och hur synd det är om er som BARA är allierade med AT och Ä samt att ni är cirka 5 stammar mot oss.... Ecalos *gråter*

Vad jag vet så har vi inte bett någon stam (kanske krim) om hjälp i kriget, dock vet jag och har sett bevis på att nordmännen skickat runt till nästan alla top20 stammar på hela världen och bett om hjälp mot oss?

Och är kotg med i kriget när de tagit 2 byar mot at den senaste veckan?
~NoD~ har de senaste 2 dygnen plockat 0 byar utav AT?
Chaos ser jag inte heller har tagit några byar än så länge iaf?
Och ÖL har som sagt heller inte tagit någon by i kriget.

Med andra ord, de som krigar mot -=AT=- =Ä= NAR NAD NAV NAP NAB NAN är Ecalos och KRIM som endast är på AT.
 

DeletedUser

Guest
Amfetaminpsykos: Det är sant som du säger, vissa stammar krigar enbart mot oss i AT och är inte med i detta krig egentligen, men dom bidrar litegrann ändå.

Chaos kommer att starta krig mot oss ikväll, efter förfrågan ifrån Krim.

Så de kommer även de att läggas in i statistiken när de då berör detta krig.
 

DeletedUser

Guest
Ehrm.... Ska man säga att ingen har någon chans mot Ecalos, eller vadå?
 

DeletedUser

Guest
har han frågat alla stammar på top 20? konstigt han frågade inte mig... min stam är minst bättre än dom på top 15 och ner... (skryt men de e sant med 90 %)

sedan allt tjat om att stammar hjälper varandra. det är så det är för det är därför man har allianser. en allians som ska skydda och hjälpa en oavsett motstånd !
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
ja amfeta - du tyckte vi skulle visa våra skillz ingame. :) Då räknas väl diplomati som en hehe.

Btw, känns som söderåsen fått för kraftigt motstånd :D sitter här o slänger iväg adlar o rens minuter mellan varandra, score everytime :eek:

De värsta är nog att byarna har 7 assister på G inom 20-60 h. Känns skönt o veta att ni stödjer min kamp mot ecalos :D

/Dvs, klart man pumpar lite extra snabbt med adlar ^.^, fattar inte hur ni kan ha rekryterat en sån inaktiv spelare.

Hans försök på o återövra byarna är roliga ^^ Kul när man inte ser dem komma...hände 1 gång :mad:
 

DeletedUser

Guest
ja amfeta - du tyckte vi skulle visa våra skillz ingame. :) Då räknas väl diplomati som en hehe.

Btw, känns som söderåsen fått för kraftigt motstånd :D sitter här o slänger iväg adlar o rens minuter mellan varandra, score everytime :eek:

De värsta är nog att byarna har 7 assister på G inom 20-60 h. Känns skönt o veta att ni stödjer min kamp mot ecalos :D

/Dvs, klart man pumpar lite extra snabbt med adlar ^.^, fattar inte hur ni kan ha rekryterat en sån inaktiv spelare.

Hans försök på o återövra byarna är roliga ^^ Kul när man inte ser dem komma...hände 1 gång :mad:

Och tillbaka till pajkastningen? Kan säga vi har en del roliga rapporter osv i ecalos forum också, dock något vi håller för oss själva. Henke gör oss alla en tjänst, försök höjja dig lite på forumet så blir det roligare för alla.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Och tillbaka till pajkastningen? Kan säga vi har en del roliga rapporter osv i ecalos forum också, dock något vi håller för oss själva. Henke gör oss alla en tjänst, försök höjja dig lite på forumet så blir det roligare för alla.

Nejdu, du kan inte tysta mig ;)

Yttrandefrihetsgrundlag står bakom mig också :cool:

//Newbs är väl förväntat att få roliga rapporter? :rolleyes: så >.> carebox |_|
 

DeletedUser

Guest
vad är det du försöker säga egentligen henrik?

hade börjat få lite högre tankar om dig en liten stund nu då jag tyckte du skärpt till dig igen efter AXE tiden när du whina ihop totalt. men ack så fel man kan ha, så fort det kommer lite motgång så börjar smutskastning och skitsnacket.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
vad är det du försöker säga egentligen henrik?

hade börjat få lite högre tankar om dig en liten stund nu då jag tyckte du skärpt till dig igen efter AXE tiden när du whina ihop totalt. men ack så fel man kan ha, så fort det kommer lite motgång så börjar smutskastning och skitsnacket.

Sluta nu, vi alla vet att ja inte bryr mig i va folk tycker. Lovar, ska säga till när ja bryr mig ;)

Detta är world war 1. Inga krig har vart såhär stora förr :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
asså seriöst, hur FAN orkar ni med denna pajkastning? har aldrig varit med om något sånt här innan..
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
asså seriöst, hur FAN orkar ni med denna pajkastning? har aldrig varit med om något sånt här innan..

aha första gången? i will take it slow :D

Henrik här, rutinerad forumskrigare. Älskad och hatad, säger va ja vill oavsett va ni tycker (blir ni irriterade öser vi på ännu mer :cool: )

Denna taktik fungerar väldigt bra ^.^ Folk blir liksom fokuserade på detta o inte på fältet, vilket leder till vinst!

*host* står väl typ 13-3 till mig vs ecalos.
 

DeletedUser

Guest
aha första gången? i will take it slow :D

Henrik här, rutinerad skitkastare. hatad och hatad, säger va ja vill oavsett va ni tycker (blir ni irriterade kör jag på fjortisstuket och slänger mer skit :cool: )

Denna taktik fungerar väldigt kasst ^.^ Folk blir liksom fokuserade på detta o blir motiverade till att göra allt de kan för att radera mej från denna världs yta

*host* står väl typ 13-3 till mig vs ecalos. men min stam ligger under med 225-63 så även där failar vi :/

eee henke du skrev lite fel, ändrade i qoute.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
eee henke du skrev lite fel, ändrade i qoute.

Tack nallekalle. Alltid lika rolig ?

Tror inte ni förstått mitt mål, ja vill ha inkommande ffs. har väl fått ett antal...men fortfarande har ja inte nars rekord, ja menar ja spammar o kallar ecalos ren ondska och va händer? 100 ink extra, yay.

Ecalos må leda, men ja leder över dem!
 

DeletedUser

Guest
Grattis Henrik,, du leder, men om stammen förlorar så förlorar även du

En stam är inte starkare än dess svagaste länk :)

Vilket betyder att om Ecalos leder så gör det fanimej inte ett skit att du leder :)
 
Topp