World War One

DeletedUser

Guest
Har alltid varför du använder flera nick's i forumet?

ja gjorde ett nytt nick så ja hade 2 konton. De var planerat o ge iväg Henrik338 till sommarn. Däremot ville ja se hur v8 fungerade. (viss skillnad mellan 1 by och 270 med 3100 ink)
 

DeletedUser

Guest
ja amfeta - du tyckte vi skulle visa våra skillz ingame. :) Då räknas väl diplomati som en hehe.

Btw, känns som söderåsen fått för kraftigt motstånd :D sitter här o slänger iväg adlar o rens minuter mellan varandra, score everytime :eek:

De värsta är nog att byarna har 7 assister på G inom 20-60 h. Känns skönt o veta att ni stödjer min kamp mot ecalos :D

/Dvs, klart man pumpar lite extra snabbt med adlar ^.^, fattar inte hur ni kan ha rekryterat en sån inaktiv spelare.

Hans försök på o återövra byarna är roliga ^^ Kul när man inte ser dem komma...hände 1 gång :mad:


haha, men henke, det var så här:
jag kastade första stenen bara för att se vad ni skulle göra. Sen var jag nästan inaktiv i 2 dagar pga av personliga saker (trist ? ja visst) under dessa 2 dagar fick ni ett rejält försprång o tog typ 15 byar av mej, men detta var ju bara bra egentligen, för ert stridsmod var på top. Sen loggade jag in med nya friska krafter och gott mod, jobbade mej uppåt igen o tog tillbaka mina byar igen (med vissa undantag)samt nu tagit 100 av era, haha. Vad hände sen då ? Jo en offensiv från vår sida började mot norr o vad hände då, hahahahaha, du svek din familj som du alltid snackade om att du älskade så mycket, sprang o gömde dej bakom påstående som bara du själv trodde på, sanningen är att du inte pallade trycket, du trodde du var oövervinnerlig, haha (ingen är det) vilket du så fint visade oss och framför allt din stam. den största svikaren i tw historia är vad du åstakom, inget annat. Att nar o nav o kanske nån annan liten klick nu ska merga kommer bara att bli till vår fördel o det tackar vi för.

/ Söderåsen //
 
Topp