World War One

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
-Dom kommer, Dom kommer!!!!

Just det! det är fullt krig i hela v4, de råder kaos i vissa områden, flyktingförläggningar har upprättats (vill tacka ecalos för ett utmärkt jobb för o göra flyktingar till krigare ) Syftar då på alla dessa mergs, samt era bit**es ni skaffat.

Nåväl över till sidor. (tror ni vet min sida iaf :D )

Sida ett; de goda, de som alltid segrar i slutet.

-=AT=-
Nordmännen (wiee min egen)
=Ä=
öhm, ja de va dem en whoping 230 millioner poäng.

Sida 2; de onda, dem man alltid vill se förlora, och som alltid förlorar. (Ecalos, the dark force - de andra går i blindo under deras skräckvälde.)

Ecalos
Kotg
Krim
Chaos
Nod
ÖL? (ej helt säker, men allt tyder påt)

Öhm yes. 340 millioner & massa skillade spelare

Så va tyder detta på? 110 millioner mer än den goda alliansen.

Är detta fair? brukar bli sur pga bybrist - lär knappast uppstå samma problem här ;) tvärtom , adelsbrist...

Lite info om dessa stammar då?

Ecalos - the mean machine, basen för all ondska.
Kotg - anfaller AT/AT anfaller dem..=) räknas som motståndare.
Krim - Ecalos bitc*s, inte mina ord! bara va ja hört... (nä ja ljög, de va mina)
Chaos - Krims bitc*es, bra fråga men hur kan dem va ..ja till krim. Rädda för o förlora thats why!!! cowards hela högen.
Nod - euhm, vi bjuder på deras överläge på poäng.
ÖL - jadu, ecalos har väl flörtat lite här. Hade väl inte gått så bra för dem annars :cool:

Den enda top 10 stam som är neutral är DC. (va ja vet) dvs 90% av top 10 är i krig/kommer kriga inom snart framtid.

Va säger det? V4 är teh world! <3


Ecalos styre i en bild; *host* gissa vilka de andra 2 är
1072669473_otTheDevil.jpg



// Henrik
No retreat - no surrender! Honor - Glory - Death!
 

DeletedUser

Guest
Nej men nu måste ni ju dela med er =)

Jag får en känsla i naveln som säger att detta är slutet på Ecalos.

Ni kan fortsätta kötta på, ni kan fortsätta ta byar, men gud nåde er när nordmännens raseri griper tag i er.
 

DeletedUser

Guest
Ser ju inte direkt ut som att Ecalos förlorar än så länge ;)


Side 1:
Tribes: Ecalos
Players:

Side 2:
Tribes: =Ä= -=AT=- NAV NAR NAN NAD NAP NAB
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 233
Sida 2: 192
Skillnad: 41

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 198
Sida 2: 32
Skillnad: 166

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 2,155,882
Sida 2: 1,274,999
Skillnad: 880,883

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,870,381
Sida 2: 295,173
Skillnad: 1,575,208

image.php
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
fotball, dedär är sånadär småfel som alltid uppstår i nya grejer.

Jag vänder detta, om ja så måste göra de själv :D
 

DeletedUser

Guest
Vi lär ju tyvärr inte mötas på slagfältet du och jag men du får möta några av mina goda vänner :) Dom är inte lätta att slå ;)
 

DeletedUser

Guest
hehe vi har mer än Söderåsen och Bush som mina goda vänner ;)
 

DeletedUser

Guest
henrik helt ärligt tycker jag du har för mycket luft i dig. gillar inte det.

visst de är bra men självförtroende men inte för mycket.
du kan snart räkna mig som en fiende om du ska vara så självsäker!
 

DeletedUser

Guest
henrik helt ärligt tycker jag du har för mycket luft i dig. gillar inte det.

visst de är bra men självförtroende men inte för mycket.
du kan snart räkna mig som en fiende om du ska vara så självsäker!

han har redan så många så en till spelar nog ingen större roll för honom ;)

Men kul att se hur han anklagar Ecalos för att vara en flyktingförlägning, var det inte en annan liten stam som gjorde nåt liknande förut... med massa Of-pol spelare?? kan ju ha fel dock brukar ju ha det :)
 
Senast redigerad av en moderator:

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
han har redan så många så en till spelar nog ingen större roll för honom ;)

Men kul att se hur han anklagar Ecalos för att vara en flyktingförlägning, var det inte en annan liten stam som gjorde nåt liknande förut... med massa Of-pol spelare?? kan ju ha fel dock brukar ju ha det :)

Tack nalle för att du sa till lackoste (haft han på fiendelistan förr så >.> )

Ja alltså, om ja nu fått bestämma så hade vi inte plockat in alla of-spelare. Vissa hade en otrolig attityd, dvs dom som flydde. Tyckte dock forsse va en trevlig prick, men vill man rädda sitt eget skinn så >.>

Vadå då? har ja fel eller, folk får konton i ecalos hela tiden, folk går med dem, folk följer dem.

De är v4s ondska! och jag ska förgöra dem! to arms! :D


/tack pmlt/kiewi för att du gillar mina kommentarer ;) denna var till dig.
 

DeletedUser

Guest
Hur kan du säga att Ecalos är v4´s ondska?? är de inte vi i ÖL som försöker föra er alla över till alkoholismen och fördärvet? tycker vi borde förtjänat den titeln :)

Men iaf så världskrig?, är det verkligen det redan?
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Ecalos the HH`s (HenkeHatarna) :p

Säg mig 5 spelare som gillar mig i ecalos ;D och de är inte ondskan i världen ^.^

ÖL står för östra liljorna. liljor är väl fina :)
 

DeletedUser

Guest
Ecalos the HH`s (HenkeHatarna) :p

Säg mig 5 spelare som gillar mig i ecalos ;D och de är inte ondskan i världen ^.^

ÖL står för östra liljorna. liljor är väl fina :)

Alla i Ecalos gillar ju dej, varför skulle de annars anfalla dej ;)

Men skulle du kunna visa på lite stats eller nått att detta är ett världskrig? för vad jag kan se så är det inte riktigt det än.
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Alla i Ecalos gillar ju dej, varför skulle de annars anfalla dej ;)

Men skulle du kunna visa på lite stats eller nått att detta är ett världskrig? för vad jag kan se så är det inte riktigt det än.

oo de shit will come ;)

Krim har gått ut mot AT. Chaos kommer gå ut idag/närmaste dagarna. ÖL vet ja ej när, antagligen snart hehe.

Så de är väl värdlskrig? ^^ bara 3 som saknas, vilket DC är neutrala.
 

master of you

Member
Reaktionspoäng
0
vi får vell se fatar aldrig hur E kan ha fått så bra stats jag har tagit 4 toma byar wtf vad är deta (en fick jag med en kul transit)
 

DeletedUser

Guest
världskrig här och världskrig där. visa vad ni går för.

Jag tror att enligt nordmännen är det poäng som avgör allt. det kan förklara deras massinvite stammar. men ecalos har mer kvalitet på sina spelare.

så bevisa att ni kan vinna detta krig och sluta tjata om ondska. för alla stammar som ens har "tänkt" adla mig är onda. vilket nordmännen är.

och jag tror inte på att ni kan fixa det eftersom ni hade problem med mig. ni fick inte ens 1 by i plus
 

Maxad79

Member
Reaktionspoäng
0
Snälla kan jag be bägge parterna att inte ta ner nivån till sandlåde i denna diskussion. Krig är förklarade så låt oss bara ha skoj nu oavsett hur det går.
Det är trots allt bara ett spel så ta inget personlig :)

Max som krigar med leendet på läpparna :p
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
världskrig här och världskrig där. visa vad ni går för.

Jag tror att enligt nordmännen är det poäng som avgör allt. det kan förklara deras massinvite stammar. men ecalos har mer kvalitet på sina spelare.

så bevisa att ni kan vinna detta krig och sluta tjata om ondska. för alla stammar som ens har "tänkt" adla mig är onda. vilket nordmännen är.

och jag tror inte på att ni kan fixa det eftersom ni hade problem med mig. ni fick inte ens 1 by i plus

Skulle ja få välja skulle ja naturligvis ha massa skillade spelare än inaktivt folk. No shit liksom.

Men hallå, kan ja göra de nu när ecalos adlar oss? Nope :D

Va ska man göra då? jao, slå tebax så gott de går antar ja ^.^

Om alla ger sitt bästa kan vi inte klaga sen, håller de så äre bra. Men förlorar vi så är ecalos en värdig vinnare, inge mer med det.

Men de roliga är nog o se hur ecalos bit*hes tar deras sida. De blir ju er tur efteråt så liksom...Pissa i motvind ;)

Nej kom inte o säg "de är våra allies, och kommer vara så" BS rakt av, de måste dö för ni ska uppnå vinst :cool:
 

DeletedUser

Guest
Alla väljer ju vem man vill vara allierade med. Skulle det vara bättre att vara allierade med Nordmännen? Familjestammar som tar in första bästa spelare som har flytt?
 
Topp