NwP vs KWN, TUS, FProw & MR

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Fyfan va fega NwP är ! drar in massa fler stammar som Back Upp ! fan klarar ni inte KWN själva ? ni som var så Uppkäftiga förut och gaggade om att KWN var fega då är ni lika jävla Patetiska sm dom.....



hahahahahahahahahahaha... att du äns slänger ur dig nått sånt! så nu är vi fega för vi krigar mot 4 stamar.. waowh, undrar fan ta mig vad man ska göra för att va man i detta spelet? jag anser att alla i NwP har varit män för dom har stått upp och sparkat tbx!
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Inte en enda av dem var av NwP dock.

Vi har tagit byar från TUS istället. Sen kan man ju kanske förstå att det är vi som gjort grovjobbet och köttat minst 80% av KWNs trupper.

Men kul att fler stammar drar sig in i kriget för att slå ut fegisarna i KWN ^^

/Tazzen
 

DeletedUser

Guest
Jasså? Jag såg precis bara att ~TB~ har hitills tagit åtta byar av KWN, skulle anta fler följer idag. Även =GFO= var framme o knep en. NwP snaggade åt sig två också. Här kommer vändningen. Och det kommer inte bli någon mer skulle jag tro ;)

Får hoppas för allt i värld(2)en att =GFO= är bättre i v2 än v1 :p
 

DeletedUser

Guest
Fungerar bra att kolla upp stamhistorik på de som tagit byarna... så kanske man får en lite större inblick i det hela.
 

DeletedUser

Guest
Har som säkert alla borde veta alltid hållit på -TB-, NwP och Insider :) Påstå inget annat Wallin! :mad:

Ojj..Glömde visst bort Solace ;)
 

DeletedUser

Guest
"Enligt urrskogen är han tuffare än mig :/

{008} (566|495) K45 49 Abandoned noblas av urrskogen [MR] 11th November 2007 - 05:47:33
{007} (561|487) K45 38 Abandoned noblas av urrskogen [MR] 11th November 2007 - 04:35:42



TemplR the great warrior..eller:

Är kaffet klart? (476|482) K44 1,808 Janni93 [KoH] noblas av TemplaR [TUS] 01st November 2007 - 00:33:04
Är kaffet klart? (474|479) K44 1,465 swansniff [TGW] noblas av TemplaR [TUS] 16th October 2007 - 23:14:27"

Vad är de där för töntigt ? ni gnäller på att KWN ä'r poäng horer fan e inte du då ? de är fortfarande inte storleken på byn som betyder nått! de är fortfarande trupperna som skyddar byn som har nån betydelse!!!!!!! fatta de nån gång!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
"Enligt urrskogen är han tuffare än mig :/

{008} (566|495) K45 49 Abandoned noblas av urrskogen [MR] 11th November 2007 - 05:47:33
{007} (561|487) K45 38 Abandoned noblas av urrskogen [MR] 11th November 2007 - 04:35:42



TemplR the great warrior..eller:

Är kaffet klart? (476|482) K44 1,808 Janni93 [KoH] noblas av TemplaR [TUS] 01st November 2007 - 00:33:04
Är kaffet klart? (474|479) K44 1,465 swansniff [TGW] noblas av TemplaR [TUS] 16th October 2007 - 23:14:27"

Vad är de där för töntigt ? ni gnäller på att KWN ä'r poäng horer fan e inte du då ? de är fortfarande inte storleken på byn som betyder nått! de är fortfarande trupperna som skyddar byn som har nån betydelse!!!!!!! fatta de nån gång!

Du är en poäng hora hahhahaha:D:D

Det var ju också ett sätt att ta en förlust på :)
 

DeletedUser

Guest
Denna då :D

Försvararen har vunnit
Lycka (från anfallarens synvinkel)
Otur

lycka 15.5%
Moral: 100%

Anfallare: Wrapper
By: 4.. (514|510) K55

Kvantitet: 0 0 3365 0 1599 0 200 0 4
Förluster: 0 0 3365 0 1599 0 200 0 4

Försvarare: xxxxxxxxx
By: na-na-na-na-na-na-na-na BATMAN! xxxxxxxxx

men lool :confused:
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
hahahahahahahahahahaha... att du äns slänger ur dig nått sånt! så nu är vi fega för vi krigar mot 4 stamar.. waowh, undrar fan ta mig vad man ska göra för att va man i detta spelet? jag anser att alla i NwP har varit män för dom har stått upp och sparkat tbx!


Kan du vara snäll att förklara en sak för mig, jag kanske missförstår alltihop.
Har läst gång på gång i detta forum att KwN är i krig mot 4 stora stammar.
Har fått läsa att MR-familjen stuckit kniven i ryggen på NwP.
Jag är diplomat för MR-familjen och vi har följt våra allianser och IAP punkt till pricka. Men ändå så får vi höra att vi attackerat NwP och är förrädare.
Sen NÄR har vi brytit mot den IAP vi har? Vissa spelare från NwP försöker dra ner oss i skiten genom sina lögner och vad är syftet med det? Vill ni tvinga in oss i kriget så är ni på god väg. Har begärt att få upprättelse men blivit bemött av mer skitsnack. Vilken ledare från NwP vågar ställa sig upp och be om ursäkt? Har läst så mycket om heder och hur falska andra stammar är.
Nu är måttet snart rågat. För fortsätter det, då lär era falska påståenden bli sanna, att MR-familjen börjat delta i kriget.
Vi har haft alla möjligheter att dra nytta av situationen och attackera NwP, vet att ni har förlorat mycket trupper. Men vi har tagit vår IAP på största allvar, ändå blir vi smutskastade.
Skall bli intressant att veta om någon från NwP vågar krypa till korset och be om ursäkt för alla lögner de skrivit om MR-familjen.

Tack för ordet,
salle69.
 

DeletedUser

Guest
Kan du vara snäll att förklara en sak för mig, jag kanske missförstår alltihop.
Har läst gång på gång i detta forum att KwN är i krig mot 4 stora stammar.
Har fått läsa att MR-familjen stuckit kniven i ryggen på NwP.
Jag är diplomat för MR-familjen och vi har följt våra allianser och IAP punkt till pricka. Men ändå så får vi höra att vi attackerat NwP och är förrädare.
Sen NÄR har vi brytit mot den IAP vi har? Vissa spelare från NwP försöker dra ner oss i skiten genom sina lögner och vad är syftet med det? Vill ni tvinga in oss i kriget så är ni på god väg. Har begärt att få upprättelse men blivit bemött av mer skitsnack. Vilken ledare från NwP vågar ställa sig upp och be om ursäkt? Har läst så mycket om heder och hur falska andra stammar är.
Nu är måttet snart rågat. För fortsätter det, då lär era falska påståenden bli sanna, att MR-familjen börjat delta i kriget.
Vi har haft alla möjligheter att dra nytta av situationen och attackera NwP, vet att ni har förlorat mycket trupper. Men vi har tagit vår IAP på största allvar, ändå blir vi smutskastade.
Skall bli intressant att veta om någon från NwP vågar krypa till korset och be om ursäkt för alla lögner de skrivit om MR-familjen.

Tack för ordet,
salle69.

Innan nån kommer med nån skum kommentar från NwP så ska jag försöka förklara :D

De tycker att ni deltar i smyg i och med att ni skickar support och deffar upp dem. De hade velat att ni skulle varit neutrala i kriget, dvs varken bistå med support eller anfall. Det är antagligen en tolkningsfråga detta, och därför ser olika personer på detta på olika sätt...

nått sånnt =)
 

DeletedUser

Guest
Innan nån kommer med nån skum kommentar från NwP så ska jag försöka förklara :D

De tycker att ni deltar i smyg i och med att ni skickar support och deffar upp dem. De hade velat att ni skulle varit neutrala i kriget, dvs varken bistå med support eller anfall. Det är antagligen en tolkningsfråga detta, och därför ser olika personer på detta på olika sätt...

nått sånnt =)

Väldigt bra förklarat. :)
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Innan nån kommer med nån skum kommentar från NwP så ska jag försöka förklara :D

De tycker att ni deltar i smyg i och med att ni skickar support och deffar upp dem. De hade velat att ni skulle varit neutrala i kriget, dvs varken bistå med support eller anfall. Det är antagligen en tolkningsfråga detta, och därför ser olika personer på detta på olika sätt...

nått sånnt =)

Hade vi varit allierade med bägge stammarna så skulle vi stått utanför. Men det finns en anledning till att man har allianser och IAPs. En allierad supportrar man, men i en IAP så attackerar man inte.

Tidigare i spelet så frågade vi om en allians men dög inte, till slut så fick vi en IAP. Att först bli ratad och sedan anklagad för att ha brytit en allians är bara för mycket.
 

DeletedUser

Guest
Hade vi varit allierade med bägge stammarna så skulle vi stått utanför. Men det finns en anledning till att man har allianser och IAPs. En allierad supportrar man, men i en IAP så attackerar man inte.

Tidigare i spelet så frågade vi om en allians men dög inte, till slut så fick vi en IAP. Att först bli ratad och sedan anklagad för att ha brytit en allians är bara för mycket.

Tycker att detta förklarar väldigt bra vart MR står och vad det anser. Tycker det mesta blir glasklart efter detta. Det som var konstigt var att ni inte ville erkänna att ni supportade först. För övringt så var det en väldigt bra post.
 

DeletedUser

Guest
aha men MR har ju inet gjort fel...
fast dem är fortfaraned med i kriget på ett sätt
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
Tycker att detta förklarar väldigt bra vart MR står och vad det anser. Tycker det mesta blir glasklart efter detta. Det som var konstigt var att ni inte ville erkänna att ni supportade först. För övringt så var det en väldigt bra post.

Felet är när många blandar sig in i forumet så kan det lätt bli en soppa. Finns ingen anledning att förneka att man supportrar en allierad. Det är väl därför man har allianser, för mig är det självklart. Lika självklart som att inte angripa en stam som man har en IAP med.
Anklagar inte hela NwP stammen för att ha smutskastat oss, var därför som jag ville att en ledare från deras stam skulle ge oss upprättelse.
För likväl som någon/några från vår familj förnekade en allians med KWN, så kan NwP ha spelare som inte sitter inne med riktiga fakta.
 

DeletedUser

Guest
Visst har MR gått med i kriget. De har på det här viset försökt att stödja en allierad utan att bryta en annan IAP. Jag kan förstå hur de tänker och även att en del tycker att det är fel. Men MR har utifrån sitt synsätt försökt att köra ett rent och ärligt spel i en något komplicerad situation. Man måste ändå berömma dem för att vilja göra det bästa av situationen och jag tycker att det bevisar att MR tar sina allianser och IAP på allvar.
 

salle69

New Member
Reaktionspoäng
0
aha men MR har ju inet gjort fel...
fast dem är fortfaraned med i kriget på ett sätt

Ja vi stödjer en allierad, vilket de flesta andra stammar också skulle ha gjort om de tar en allians på allvar.
Men vi har heller inte attackerat NwP, även fast vi visste att de var svag efter alla attacker. Vi ha´r en IAP med dem och den har vi också följt.

Men vi har fått mycket skit i detta forum för att vi följt våra allianser/IAP och det är det som gjort mig upprörd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp