Ännu ett krig!!

DeletedUser

Guest
För er som sjävla kollar krigsstatistik på twstats, lägg till grisaknoen på OF-POL-sidan senaste dygnen. Han kickades.
(Finns några till.)
 
Senast redigerad av en moderator:

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Vi tar numera förgivet att Bengt redan är död och vi har kommit över katta-jäveln. Snart kommer ny säsong för kattungar och vi kunde inte bry oss mindre.

Bengt lever. Men är han en kattunge? Han liknar en fågel :S

de mindre medlemmarna kämpar på bäst de kan utan uppenbarlig hjälp.
Kanske är den interna stammoralen i OF-POL inte vad den verkat som här på externa forumet.

Tycker jag får bra med deff och moralen är bra :)

Östra OF-POL: Vi ses snart igen. Vi kommer och hälsar på, och vi knackar inte på dörren innan.

Längtar <3 Ta med er mycket alkohol så blir jag glad hur det än går !

Ps. Förövrigt anser jag en stam bäst styrs genom diktatur med en kunnig ledare. Varför? En åsikt är alltid bättre än flera fast med goda råd runt. Tror ni inte mig av det korta anledningen så kolla hur samhället ser ut. PUSS!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Huu.. Det sista där oroar mig! Som människa.
Så du menar i princip att ÖL-OF-POL numera handlar om demokrati vs. fascism? Så långt trodde jag verkligen inte det hade gått, men säger du det så..
Tar för givet att du kommer bli emotsagt från folk i din egen stam.

Allt jag sagt tidigare står jag fast vid.
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Så du menar i princip att ÖL-OF-POL numera handlar om demokrati vs. fascism?

Det är ju en ganska snevridning av min personliga åsikt eller hur? Verkar som lite propagandaspridning är på G? Kan säga att jag aldrig känt mig underminerad i min stam av någon och jag har kunnat uttrycka mig ifall jag velat.
 

DeletedUser

Guest
Låter bra Slemslusk. Vet att min mot-kommentar lät lite extremare, men det var ju i princip vad du sa. Om "en stark ledare".
Så jobbar inte vi. Men men.. Vi kör på så får vi väl se.
Puss och kyss.
 

DeletedUser

Guest
Jodå, du skrev "kunnig ledare genom diktatur". Kunnig/stark, skillnad.. Jaja..
Vi känner att vi har 27 kunniga medlemmar i stammen, inte en.
Men seså. Nu kan vi sluta tjöta du och jag.
:)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tanken var att som 118 100 skrev så skulle en flod av ÖL komma men diverse stammedlemmar har tappert druckit upp ölen då det varit helg.

Bryggeriet puttrar för fullt (råkar vara just där många jobbar också) och vi beräknar ha en ny leverans redo snarast =)

Antabus har delats ut i stammen för att ÖL:en ska räcka till nästa våg =)
 

DeletedUser

Guest
Den där jävla Antabusen ja.. Var en tight omröstning om den i stammen. Kan säga att jag röstade "nej".
Men visst, vi blev lite skarpare, mer fokuserade, och pga abstinensen mer ettriga.
Så nu jävlar.
Men Antabus sitter ju bara i kroppen nån dag, så till onsdag ska allt vara som vanligt igen.
(Säger han med arab-nicket, som borde vara minst ÖL-sugen. Men icke. Haram.)
 

DeletedUser

Guest
Stackars OF-Pol de inser inte att de redan förlorat, och att de fortfarande håller Bengt "fången" är ju lite kul, de borde ju insett rätt fort att bengt är en duktigt tränad S.A.S soldat speciellt duktig på att inhämta information bakom fiendes linjer...(också genomgått den för katter obligatoriska "senapsträningen")

hmm fan kanske inte skulle säga det, bengt kanske får det lite tuffare nu..eller nja det spelar nog ingen roll för honom :)
 

DeletedUser

Guest
Stackars OF-Pol de inser inte att de redan förlorat, och att de fortfarande håller Bengt "fången" är ju lite kul, de borde ju insett rätt fort att bengt är en duktigt tränad S.A.S soldat speciellt duktig på att inhämta information bakom fiendes linjer...(också genomgått den för katter obligatoriska "senapsträningen")

hmm fan kanske inte skulle säga det, bengt kanske får det lite tuffare nu..eller nja det spelar nog ingen roll för honom :)

Dumma NalleKalle :mad: Se vad du har gjort! Det florerar redan rykten ute i värld 4 om att de i OF-POL har gått över till latex och andra läskiga saker :eek:

Scary shit :eek:
 

DeletedUser

Guest
Det "dumma" med Nalles inlägg är väl att han sålde ut Bengt lite, när jag försökte släta över.
Spelar egentligen ingen större roll. Som Nalle säger, Bengt är tränad för situationer som denna. Vi oroar oss inte det minsta för några förädiska mjaus.
Kriiiiig. Det är allt vi ser. Och att hålla Bengt som "Illegal stridande" minskar inte vår moral.
Obama's coming for you bastards..
 

DeletedUser

Guest
OF-POL verkar inte varit intresserade av alla spelarna som gick över från -TRE- och därför har ju en del försvunnit. Även om en del bottennapp verkar finnas kvar :p
 

DeletedUser

Guest
...Och där gick vi om och förbi OF-POL på ranken.
Topp 40.

Nu är det raka rör: Vi tar numera förgivet att Bengt redan är död och vi har kommit över katta-jäveln. Snart kommer ny säsong för kattungar och vi kunde inte bry oss mindre.

Jag ska nu offentligt publicera lite om vad vi lärt oss ännu så länge i detta krig.
OF-POL verkar deffa "ledningen" och låta de mindre spelarna klara sig bäst de kan. Fult.
SEROX, pmlt och jonathanolsen är fetdeffade, de mindre medlemmarna kämpar på bäst de kan utan uppenbarlig hjälp.
Kanske är den interna stammoralen i OF-POL inte vad den verkat som här på externa forumet.

En sak kan vi säga klart och tydligt till OF-POLs ledning, mindre och större medlemmar. I öst eller väst. De POL-byar som ligger angränsande till oss tänker vi ta. Må det bära eller brista. Vi kör tills det tar slut, hur nu slutet än må se ut.

Ledningen i POL kanske skulle försöka fila på en snygg, hyggligt hedrande kaputilationsplan.
De mindre, ärliga, sköna spelarna som fortfarande inte kickats(!) eller valt att hoppa av, kanske skulle kolla med sin ledning hur fan de har tänkt sig det här?

Vi i ÖL har fortfarande ofattbart kul när vi spelar. Vi är ett litet antal medlemmar som fattar beslut i totalt demokratisk anda. Hur gör ni? Hur tänker man när all deff verkar gå till pmlt (diktatorn), olsen (förre diplon) eller SEROX (förre ledaren för -TRE- som slog sig samman med OF-POL)?
Toppstyrning någon?

Kanske blev OF-POL aldrig den fräscha nystart efter LimeEds fall, som det var tänkt?
Även om vi haft kul via PM och här på externa med POL-medlemmar kan vi inte undgå att undra om inte vår fiendestam i botten ändå är ganska rutten..


Östra OF-POL: Vi ses snart igen. Vi kommer och hälsar på, och vi knackar inte på dörren innan.


intresant tråd , intresant i det syftet att det som alltid dras så mycket slut satser om hur grannar har det utan att man varit hem till grannen ( ja ja vet att ni hälsat på hoss många i OF-POL men menade som en jämförelse med rfl).

Dvs Din granne Bert rlf nudå har sedan ett tag varit arbetslös , han stamppar bara runt hemma och gör inget. En vacker dag kör han fram en BmW årsmodel ny och visar dig sin nya bil. Du ler och säger Oooo vikken fin bil kul för dig. Sedan sitter du i fikar med Stig din andra grannen 1 timmer senare." FY fan den där Bert, han går säker på socialen i tigger pengar nu så han kan köpa nya bilar , o bostadsbidrag har han säker med , här sliter jag nere i gruvan 17 timmar om dagen , o VA FAN har jag EN FIAT...RITMO!!! fy fan !!......

Nästa dag i den lokala tidningen gratuleras Bert till sin vinst på Travet 49mille...

Jag hade en tanke när ja började skriva detta svar , kom av mig i mitten men hade skrivit så pass attt jag inte orkade ta bort allt. Så för dom som inte förstod något....Det vänder om en vecka
 

DeletedUser

Guest
Mujahedin Tack för den fina titeln: Diplon Olsen..:D

1 fråga, vad är diplon?:rolleyes:

Mvh :p :eek:
 

DeletedUser

Guest
Mujahedin Tack för den fina titeln: Diplon Olsen..:D

1 fråga, vad är diplon?:rolleyes:

Mvh :p :eek:

Den som står bakom "diplomaten" och är egentligen den som tar alla tuffa beslut, t ex om det ska vara choklad strössel på glassen vid konferansbordet, om det ska vara HB eller mesöl, kaffe eller te.

Beslutar också i vilken ordning stammens medlemmar ska begå självmord vid den oundvikliga kollapsen, åker också en bentley till jobbet men går hem....utan skor, efter hans sedvanliga misslyckade i sitt försök att sköta sitt jobb, händer att pisskrapp delas ut av stamledningen bara på pin kiv... får gratis frukt som en förmån....

Under tiden ni försöker undvika eran kollaps kan ni väl underhålla oss med att berätta om när det vänder o så?? när kommer eran "riktiga" offensiv som ska ta oss med storm och när ska ni sluta sända adlar mot döden bara för att det är "kul" ?? :)
 

slemslusk

Member
Reaktionspoäng
0
Den som står bakom "diplomaten" och är egentligen den som tar alla tuffa beslut, t ex om det ska vara choklad strössel på glassen vid konferansbordet, om det ska vara HB eller mesöl, kaffe eller te.

Beslutar också i vilken ordning stammens medlemmar ska begå självmord vid den oundvikliga kollapsen, åker också en bentley till jobbet men går hem....utan skor, efter hans sedvanliga misslyckade i sitt försök att sköta sitt jobb, händer att pisskrapp delas ut av stamledningen bara på pin kiv... får gratis frukt som en förmån....

Under tiden ni försöker undvika eran kollaps kan ni väl underhålla oss med att berätta om när det vänder o så?? när kommer eran "riktiga" offensiv som ska ta oss med storm och när ska ni sluta sända adlar mot döden bara för att det är "kul" ?? :)

*sjunger Cornelis Vreeswijks "Somliga går med trasiga skor" samt spelar ackompanjen på luta när ännu en av Öls adel slår i muren och allt som blir kvar är en liten ölpöl som snabbt blir uppdrucken av ett snitsigt sugrör som skiftar i färg och har diverse loopar i sig.*

RAAAAAP
 
Topp