Elite

DeletedUser

Guest
jaja ok..
På ontopic så ser jag att ledningen i Elite har tagit åt sig lite. Endast en stam och 55 medlemmar:eek:;)
 

DeletedUser

Guest
Helt otroligt att denna tråden fortfarande är igång, jag har nog startat den längsta stam-tråden ever :D

aja On Topic så tycker jag att Elite har repat sig bra, men vet inte om jag tror på dom i längden
 

DeletedUser

Guest
Ja dem fick mågra nya killar i ledninngen men det finns fortsfarande några som jag inte gillar där ;)

okej.. en av deras förra ledare gjorde ju ett SJUKT stort misstag som kostade hela stammen.. om han e kvar väntar jag ivrigt på nästa som kommer förstöra :p
 

DeletedUser

Guest
okej.. en av deras förra ledare gjorde ju ett SJUKT stort misstag som kostade hela stammen.. om han e kvar väntar jag ivrigt på nästa som kommer förstöra :p

Jag kommer inte ihåg vem den gammla ledaren var men jag minns en av dem men jag kan ta fel då jag inte minns den gamla ledaren ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag har hört rykten om att det vart raggsockan95 som gjorde misstaget
 

DeletedUser

Guest
Jag är en av grundarna till elite i v3..
Kul att se att man kunnat påverka så många till att försöka gå i ens fotspår, men ack som det står om dessa från början av tråden..

Kan säga att så länge elite snackas om så är folk rädda för de, det ska alla elitare ha klart för sig!

nåja, kom inte hit för o skryta, kändes bara kul att se att d va så många som ville bli en del av elite :)

Jag har reggat mig på v6 bara för att ta en titt på vad d hela handlar om och jag kan säga till folk att det finns faktiskt ett par vassa namn i stammen..
Så länge det finns någon från Elite i v3 med där så kan INGEN gå säker...
Ta det som ni vill, men en varningens finger till alla som hackar ner på dessa :D

Lycka till i övrigt, och svik inte varumärket..
 

DeletedUser

Guest
Ja ledaren satte en person som K.ö. VIlket är väldigt fail, man sätter inte vem som helst som kö när man är ledare..

Jag vet även vem som upplöste den och VARFÖR, dock vill jag inte berätta det för att smutsa ner namnet eller berätta anledningen ;)
 

DeletedUser

Guest
som sagt så satte ledaren en person som KÖ.. denna person upplöste stammen ;)
hans anledning finns det bara et få som vet tho,
 
Topp