Topp 10 stammar

king kastman

Member
Reaktionspoäng
0
1 Mys Ja får se hur det går för er denna gång. :D
2 NbNp Några bra spelare. Men en väldigt tveksam ledare! Stammen har dåligt ryckte och inga man kan lita på.O_O
3 NIP Osäker på en hel del av dessa spelare.:confused:
4 GH Detta kan nog bli något.;)
5 AM Farliga lirare .:cool:
6 ROSA Ingen kommentar...:(
7 ES För tidigt att avgöra.:confused:
8 BMF Nifiken på dessaD:
9 GOD Vilka är dessa??O_O
10 TMH Kommer nog att stiga i rank!:D
 

DeletedUser

Guest
Lite för tidigt med en sådan här tråd enligt mig, men kan säga vilka stammar om kommer ligga i toppen inom iallafall en snar framtid ,

Mys
IM
PKG
hAYYA


Dessa kommer kämpa om 1a platserna inom både OB-a, OB-f och poäng.
Hade gärna sett att lite andra stammar visar mig motsatsen på denna världen, kämpar lite och kanske kollar in hur man verkligen blir duktig/a som spelare/stam!
 

DeletedUser

Guest
Pojkar, pojkar, pojkar, vill inte spoila för er men SPOILER ALERT!!!! Punch = PKG
Woaahhhhh! Miiiiindf**k gahhhhh
mind-blown.jpg
 

DeletedUser

Guest
1 PKG
En del bra namn men dock tyvärr kite för utspridda för min smack, men ni kan definitivt bli farliga i framtiden om ni sköter diplomatin rätt doch har jag känslan av att en gangbang mot er är på g.

2 IM
Snygg premmade stam, min favorit bland topp 10 dock tror jag ni ligger för utsprit och kommer få det svårt i framtiden om ni inte är nogranna vilka ni samarbetar med, grannar med p h**** i mys och dom kommer ni antagligen ta lätt.

3 AM
på väg ner.

4 Mys
hur länge räcker era pengar igentligen? pappa betalar och tror inte ni kommer klara av ett riktigt krig.

5 T-V-W
ojj mina grannar:D ne men ni verkar vara seriösa och har ett antal kända namn, ni kommer troligen röjja era hot i området inklusive mig.

6 NbNp
mass invite

7 ROSA
några kända namn blandat med noobs, kommer spelare som t ex Qurbin klara hålla er flytande? tror inte de.

8 GH
några namn man sett tidigare men ni kommer falla.

9 ES
fail

10 hAYYA
några kända och några mindre kända spelare här, ligger väldigt centralt i världen men om ni sköter diplomatin bra så kommer ni säkert finnas kvar länge
 

DeletedUser

Guest
nån som vill göra ny lista? jag vill ju inte göra 2 på rad:/
 

DeletedUser

Guest
nån som vill göra ny lista? jag vill ju inte göra 2 på rad:/

Självklart, har inte mycket att göra mellan varven!

1 PKG - Pepparkaksgubbar har väll aldrig skadat någon tidigare? Många fina namn, kapaciteten finns där utan tvekan men finns viljan och aktiviteten? Tror vi kommer se er här upp någonstans topp 3 ett tag framöver, första platsen däremot torskar ni nog snart. Bra köttat iallafall!

2 IM - V25's egna mirakel, men på OBn syns inga mirakel änsålänge. Detta ser jag absolut inte som något negativt, då trupper sparas och milisen i nuläget känns starka! Få medlemmar med en hög medelpoäng, har lyckats bra förut! Ser något namn man känner igen och vet att det sitter några duktiga namn under andra nick, ställer samma fråga här, finns orken och aktiviteten? Tror ni snart plockar första platsen ifrån PKG iallafall, hur långt det räcker återstår att se.

3 T-V-W - Kan det här vara uppstickarna? Ser ett namn på den där medlemslistan som inger respekt, under det nicket har många fina drag inom TW världarna gjorts! Känner inte igen några fler, men har heller inte varit aktiv på länge. Har inte köttats så mycket här heller än, och det är stor skillnad mellan spelarnas aktivitet i stammen känns det som. Kan bli spännande att följa.

4 ROSA - Här är gänget som började skrika på externa när de hade startat upp, vill ha uppmärksamhet. Sen dess har ni inte visat ett skvatt och att vara 2a till 2 byar är ingen bedrift och ännu mindre med den byn Croxer tog.. Sad to say it, but you're gonna bite the dust!

5 AM - De arga myggorna, ser ut att kunna gå lite hur som helst här. Kanske inte stammen man räknar med ska vara med och kriga om en topp 3 placering, men däremot kanske kan hålla sig kvar på topp 10. Finns några större spelare i stammen, hoppas bara ni sitter på trupper som matchar er poäng. Kanske kan vara med och irritera i krig men inte göra någon större skada, precis som de myggor de är!

6 hAYYA - Oj! Här köttas det så det står härliga till, kul! Var i mina ögon en spännande stam redan från början och har bara fortsatt att vara det. Får hoppas (och det tror jag) att det finns några trupper kvar att leka med, om inte annat så har ni väll fixat er att par fina farms nu! En stam att räkna med i topp 3 fighten, absolut!

7 ES - Här är också en stam som jag trodde skulle kunna överraska i början, men efter information jag fått så har ni sjunkt lite. Ni får väldigt gärna övertala mig igen, hade varit kul med lite fler stammar som kan kriga med i toppen! Tror iallafall att ni kommer ligga kvar här, topp 7 men vill se mer och höra bättre ting!

8 NbNp - Är det svårt att hitta på nya stamnamn? Behöver man ta gamla godingar från andra världar och dra ner i skiten.. Tyvärr grabbar/tjejer, av kärleksskäl så kommer det endast skrivas negativt här. Tror inte ett dyft på er, tror detta skeppet kommer rasa, delas på mitten och sjunka till botten som en sönderskjuten schweitzerost.

9 Mys - Mys, det sjunkande regalskeppet. Kommer ni att få flytkuddar eller bärgningshjälp, det är frågan! Till en början såg det bra ut, sen så hände något. Har ingen aning om vad, men det jag vet är att det inte rullar på som det borde/ska just nu iallafall. Hoppas ni kan resa er och slå tillbaka med stor kraft senare i världen. Lycka till myspojkarna!

10 WWP - WeWantPeace? Det är väll ett fruktansvärt dåligt namn på en tw stam, inte sant? Har väll aldrig vunnits någon värld med fred? Nej o nej och åter nej, här är en stam som kommer lämna topp 10 inom snar framtid, bygg inte upp era byar för fort utan trupper nu bara..något motstånd måste man möta innan man får smaska på era byar iallafall hoppas jag!

Med reservation för stavfel, och andra fel!
mvh.
 

DeletedUser

Guest
Skriver någon en utförlig lista här så gör även jag det :)
 

DeletedUser

Guest
För att fira att min stam har kommit upp på top 10 stammar så kör jag en lista,. Glöm inte att detta är min lista och alltså mina åsikter inte dina. Sen får man gärna ge åsikter och kritik mm ;)

1. IM Riktigt fin stam mkt obA, tyckte dock bättre om er innan ni gick på PKG 6-1 jag är ingen som gillar Gangbangs så.. Men om ni fortsätter såhär och orkar fortsätta spela så kmr ni nog ha 1a eller 2a platsen riktigt länge. Fortsätt kriga men ta 1v1 istället nästa gång!

2. PKG Har verkligen gillat denna stammen från början, fråga mig inte varför tkr bara det verkar vara en helskön stam. 1a på OB listan men ni har ju Abel så inte så konstigt :) Dock tror jag tyvärr inte ni kommer stanna på top 10 utan de bästa spelarna kommer lämna för att klara sig i kriget då det slått hårt mot er... Hoppas fortfarande ni klarar er i kriget..

3. RT Hmm vet inte vad jag ska säga om er, ni startar krig mot PKG men inte 1v1 utan 6v1 lite fegt eller smart? Ni har PABO i eran stam som står för 1/7 av era poäng, hade han spelat utan premium hade han dock bara haft ca 10 k poäng nu för jäklar va han har tryckt in premium... Du adlade ca 1 by varje dag ett tag nu har du adlat 2 byar på 5 dagar, vad händer? För att summera jag tror ni stannar top 3 länge..

4. hAYYA Ligger rätt stabilt på en 4e plats har inte mkt att säga om er som stam då ni ligger på andra sidan världen från oss har jag inte hört eller sett nått av er ^^ mkt bra obA knappt nån obF :p bara ni som anfaller? Helt rätt!

5. ROSA Ultras? En fin IFK:are? :) Nåväl det var ju stammen vi skulle prata om.. ROSA ligger även dem stabilt på top 10 och kmr nog sakta men säkert komma upp sig mot en 4e - 3e plats så småningom.

6. NICE Lika mkt obA som obF inte bra alls för en top stam. En stam på top 10 ska visa vart skåpet ska stå inte bli visade själva... Kmr nog åka ur top 10 så småningom men håller sig kvar för tillfället.

7. Two Verkar vara en skön stam, endast 15 medlemmar men ligger ändå rank 7 och 5a på OB.. Dock fått ta en hel del stryk. Kämpa på så tror jag att ni håller er på top 10. men högre än 5 kmr ni inte...

8. MaD krigar en del mot TWO? :) Tror att ni kmr hålla er på top 10 men dock sjunka ner en del mot 9-10e plats men bara en vild gissning. Ok OB för er plats..

9. CF Passar min egen stam ----

10. NbNp Hade varit riktigt fin OB om det hade varit obA istället, lika mkt obA som obF ... Men topspelaren er stam står för 91 k obF xD tror ni kmr ligga och pendla mellan 9-12 plats :)
 
Topp