Kartor v6

DeletedUser

Guest
nej G/S har tyvärr konsentrerat sig på den uttre ringen i K55.

sen är outlaw ganska samlade i K64

och som jag har sakt flera gånger innan och som ni nu ser så är vi i TQON samlade i K55
 

DeletedUser

Guest
nej G/S har tyvärr konsentrerat sig på den uttre ringen i K55.

sen är outlaw ganska samlade i K64

och som jag har sakt flera gånger innan och som ni nu ser så är vi i TQON samlade i K55

K64? Vad jag kan se så e vi fortfarande bara på 4 kontinenter (44, 45, 54 och 55) Men K64 saknar vi nog ännu lr:confused:
 

DeletedUser

Guest
nae gamla kartan me top 5 va mycket bättre.. top 10 kan oxå funka men än så länge blir det för rörigt med 15 stammar på 4 kontinenter..
 

DeletedUser

Guest
ja och skulle ju även varit bra med en zoom på kartan, så man kanske skulle se vart stammarna sitter :D :p
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Återigen denna del av forumet tillhör V6, v6 och BARA V6 delen... Ingen annan värld...

Sen vad har eran chatt att göra med kartan här på V6? Ta detta via PM/IGM/MSN istället och sluta spamma denna tråd med något så f*-.a**at onödigt som pajkastning om andra världar, vill inte att denna tråd ska bli låst bara för att ni inte kan kolla om de står V6 lr Vx (Forums > Världar > Värld 6 > Kartor v6)

Så sluta upp med allt prat om andra världar i denna del av foruet...
...
(Denna tråd ska handla om V6 karta och inte om något annat krig på en annan värld) :cool:

Lyssna på Spook nu, han vet som fd moderator vad han snackar om och han har helt rätt i detta.

ara värld 6 i detta delforum.

Tråden är nu rensad på spam och offtopic.
 

DeletedUser

Guest
måste säga att jag inte tycker kartan säger något nu längre den var mkt mera intressant när det var 5 stammar som man kunde se läget på..

Nu är den liiide väl rörig ;)
 

DeletedUser

Guest
måste säga att jag inte tycker kartan säger något nu längre den var mkt mera intressant när det var 5 stammar som man kunde se läget på..

Nu är den liiide väl rörig ;)

Det är så nu den första veckan sen kommer vi att få se vilka stamar som är här för att slås om topen ;)
 

DeletedUser

Guest
BTW så är E-R - DW och E-R 2 systerstammar med varandra då du kan fixa det om du inte har något att göra ;)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker att kartorna redan ser intressanta ut i dags läget ;)
 

DeletedUser

Guest
1337 ser inte så dåliga ut heller xD Ligger ganska samlade där på K54 =)
 

DeletedUser

Guest
1337 ser inte så dåliga ut heller xD Ligger ganska samlade där på K54 =)


Skulle de vara positivt att ligga samlade ? Man kan juh inte adla sig ett fint kluster om man har en massa stammedlemmar och allianser runt sig ;/ Här ska man vara en liten bit ifrån varandra om de ska vara optimalt längre fram .
 

DeletedUser

Guest
-mAd?- ser samlat ut, eller vad säger ni grappar? :)

(Stolt medlem i -mAd?-, hihi)
 
Topp