Kartor v6

DeletedUser

Guest
Ganska tidigt men nån gång måste kartorna komma upp, kommer att komma upp mer kartor senare när världen är lite äldre.
Nickjer har gjort koden för de självuppdaterande kartorna, allt jag gör är att lägga upp dom här på .se, Stort tack till honom.

Skriv i tråden om det är nån familjestam som ni vill att jag ska lägga till och vilka stammar som ingår, då kommer jag fixa så att dem stammarna visas som en.

Detta är en självuppdaterande karta på Top 15 Stammar/ Top 15 Players

toptribes.png


topplayers.png



Domninanskarta för stammar.

topktribes.png



Snabbaste adlingarna - spelare

fastnoblers.png


Snabbaste adlingarna - stam


topnoblers.png
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
inget överraskande de som är mest utsprida är Elit.

sen har de andra spelarna specifiserat sig på vars en kontinent.

vissa mest att det finns bra spelare över hella världen.
 

DeletedUser

Guest
nej men den som avanserat i placeringar mest i kväll är TQON.
 

DeletedUser

Guest
bra gjort. men inte dom intressanta triberna

Hatar att göra med många färger, blir så jobbigt när alla färger är likadana xD

Sen kan jag hålla med dig om att det är ointressanta stammar men jag skulle vilja säga att nästan alla är det nu i starten.
 

DeletedUser

Guest
Borde inte typ WANK och CLONES vara de intressanta stammarna?
Är de inte dom som är obvious-premades?
 

DeletedUser

Guest
E-R ser mycket bra ut :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Snart TQON i top 5 iof så ändras det väll tills imorgon
Och de kan man kalla samlade
 

DeletedUser

Guest
Vi i SVIT kickar alla poängkåta och ser till att om bygger så vi snabbr kan börja adla. Rankingen är bara en "kåt" lista i så har tidigt skede
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Vi i SVIT kickar alla poängkåta och ser till att om bygger så vi snabbr kan börja adla. Rankingen är bara en "kåt" lista i så har tidigt skede

Duktigt att du säger emot dig själv...

Kickar alla poäng kåta sen ska ni bygga snabbt så ni kan börja adla... Smart plan..
Ni kanske ska upplösa stammen direkt med den planen iaf...
 

DeletedUser

Guest
Hoppas du skämtar. Vi bygger inte byggnader efter poängen. Vi bygger nu i början för att få en bra start. Som nu, Nu bygger vi soldater,För reurserna harvi byggt på ganska bra redan, Samt muren. Sen imorgon börjar vi adla :) Synd att du inte låg brevid oss så kanske du skulle få kolla lite när vi är i action;)

Med andra ord(som du tydligen inte förstår) Vi prioiterar vissa byggnader framför andra.
 
Senast redigerad av en moderator:

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Hehe inte mycket o se ju... Besides, ni är rätt utspridda så bredvid er är väl typ överallt;) men ni är välkommna till mig om ni vill:D
 

DeletedUser

Guest
Återigen denna del av forumet tillhör V6, v6 och BARA V6 delen... Ingen annan värld...

Sen vad har eran chatt att göra med kartan här på V6? Ta detta via PM/IGM/MSN istället och sluta spamma denna tråd med något så f*-.a**at onödigt som pajkastning om andra världar, vill inte att denna tråd ska bli låst bara för att ni inte kan kolla om de står V6 lr Vx (Forums > Världar > Värld 6 > Kartor v6)

Så sluta upp med allt prat om andra världar i denna del av foruet...

Ontopic för kartan, tycker jag de var lite tidigt att posta den ännu, man ser bara hur många olika medlemmar stammarna har, och klart att den stammen med flest medlemmar har störst chans att ligga i toppen just nu...

Ber moderator att radera allt i denna tråden som klassas som Off T, även detta inlägg om så behövs...

(Denna tråd ska handla om V6 karta och inte om något annat krig på en annan värld) :cool:
 

DeletedUser

Guest
åsikt om kartan nu då :;) den ända som ser ut att hålla blir ju E-R. dom andra e för utspridda..
 
Topp