Zulu's gonna get DM.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

jolm

New Member
Reaktionspoäng
0
....säger Carlbanan920 med sin fejknick.... som vanligt


Haha, hardstyle. Du är verkligen otrolig. Sitter och snackar om saker på forum du inte vet något om, anklagar folk du inte vet något om. Du vet fan ta mig ingenting.

Men du är grym på forum, men på tw är du desto sämre.
 

DeletedUser

Guest
Haha, hardstyle. Du är verkligen otrolig. Sitter och snackar om saker på forum du inte vet något om, anklagar folk du inte vet något om. Du vet fan ta mig ingenting.

Men du är grym på forum, men på tw är du desto sämre.

Carlbanan920 är en feg spelare som flyr slagfältet!

Riktigt feg att inte vågar stå upp för sina stam-medlemmar och flyr till Cafe på det viset!

Och om jag är bra på TW eller ej? Vad har det med saken att göra lille vän? :confused: Detta handlar om Zulu och Carlbanans omogna sätt att styra sin stam och dessutom var det JUST CB som gick ut och kaxade med krig!

Det bevisar på hur mycket off-topic du kör med! Håll dig till ämnet och sluta snacka massa bullshit!
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Carlbanan, ifall nu alla snackar skit så kan du berätta den rätta versionen om vad som egentligen hände?
 

jolm

New Member
Reaktionspoäng
0
Carlbanan920, varför vågar du inte gå ut med din riktiga nick och säger som det är: att du är en feg spelare som flyr slagfältet?

Jag vågar iaf använda min riktiga nick! Erkänn att du skiter i dina medspelare i Zulu istället och sluta snacka massa bullshit!

Riktigt feg att inte vågar stå upp för sina stam-medlemmar och flyr till Cafe på det viset!

Kan du kriga då? Visa det!

Haha, om du inte förstått det så är jag inte CB, kolla in-game istället så ser du att det inte är ett fakenick, du påstår väldigt mycket men desto mindre är sanning.

Tänk om du lagt all tid in-game som du lägger här på forumet, då hade du NÄSTAN blivit bra. Ett tips, använd hjälpmallen.
 

DeletedUser

Guest
nu tycker jag du är helt ute och cyklar ..

ber att moderatorn för V6 rensar ur OT-inlägg här så man kan läsa det av värde. :)
 

DeletedUser

Guest
Bättre det än 11 sidor spam.

Och om du nu känner CB, varför kallar du inte in honom för en förklaring varför han behandlade sina stam-medlemmar på det här sviniga sättet?

Du verkar älska honom, undrar vad han gjort för dig! ;)
 

DeletedUser

Guest
Carlbanan, ifall nu alla snackar skit så kan du berätta den rätta versionen om vad som egentligen hände?

JA , då kommer vell den rätta versionen av vad som händer :


1. 2 spelare har sökt till en fiendestam

2. flera har lämat ut upgifter till fienden

3. Min medlemmars arrangemang var mkt sämre än jag förväntat mig .

4. 9 prov på 2 veckor och hinner helt enkelt inte med Tribalwars , med andra ord jag slutar i prencip.


MvH
Carlbanan920
 

DeletedUser

Guest
JA , då kommer vell den rätta versionen av vad som händer :


1. 2 spelare har sökt till en fiendestam

2. flera har lämat ut upgifter till fienden

3. Min medlemmars arrangemang var mkt sämre än jag förväntat mig .

4. 9 prov på 2 veckor och hinner helt enkelt inte med Tribalwars , med andra ord jag slutar i prencip.


MvH
Carlbanan920

mhm...

Dålig tajming av er att gå ut med att ni skulle plocka DM. då ;)
 

jolm

New Member
Reaktionspoäng
0
Och om du nu känner CB, varför kallar du inte in honom för en förklaring varför han behandlade sina stam-medlemmar på det här sviniga sättet?

Du verkar älska honom, undrar vad han gjort för dig! ;)

Jag känner honom knappt, älska? Njaa, inte direkt.

Vet du varför jag gav mig in i tråden? Jo, det ska jag säga dig, läste hur många löjliga påståenden som helst, folk som pratade om saker dem inte har en aning om, sånna som tror sig. Tycker mest att ni som inte vet något inte borde sitta och skriva så mycket skit ni inte har en aning om, bara irriterande att läsa.
 

DeletedUser

Guest
Vi håller iaf oss till ämnet och inte som vissa andra här som snackar om allt mellan himmel och jord! ;) :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Jag känner honom knappt, älska? Njaa, inte direkt.

Vet du varför jag gav mig in i tråden? Jo, det ska jag säga dig, läste hur många löjliga påståenden som helst, folk som pratade om saker dem inte har en aning om, sånna som tror sig. Tycker mest att ni som inte vet något inte borde sitta och skriva så mycket skit ni inte har en aning om, bara irriterande att läsa.

läs det inte då ? problem löst
 

palladinho

New Member
Reaktionspoäng
0
Antar att DM. kommer att skrika om flyktingar, men hur kommer Epic/Cafe reagera på det?
Förstående eller aggresivt?
 

DeletedUser

Guest
mer krig? :)
Det låter som om det här kommer bli en underhållande värld :cool:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp