Zulu's gonna get DM.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Härmed förklarar krigarna i stammen Zulu krig mot Stammen DM.

Vi försökte på ett fredligt sätt få en spelare kickad som attackerat en av våra medlemmar , då skickade dom attacker på oss .

Vi visade vid 18:00 att zulu inte tar skit och började anfalla med målet att få denna spelare kickad . Detta är nu avklarat men DM. nöjde sig inte så då fullföljer vi planerna vi haft i en veckas tid .

DM. Ska få smaka på Zulus yxor och adlar .
Medans DM.s små inaktiva n00bs gnäller efter deff i forumet så står Dom stola krigarna i Zulu och tar deras byar .

Redan kaos i DM.s forum och tro mig , vi har inte änns börjat .

Eftersom lycka är för förlorare så önskar jag DM. all lycka i detta krig och hoppas att dom inte är så pass fega att dom drar in allierade .

ps. ursäckta för stavfelen , men de är mörkt i mitt rum xD

Zulu's gonna get Ya !

MvH
Carlbanan920 , Ledare i Zulu
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vi försökte på ett fredligt sätt få en spelare kickad som attackerat en av våra medlemmar.


Ehm, ja...

Det känns lite fail på dig carlbanan.

Å ena sidan hade ni en plan för att attackera dem, men när en av deras spelare börjar ta sig en tugga av er så försöker ni få denna kickad?:)

äh, nvm.
 

DeletedUser

Guest
Good Luck ! :)
men borde inte DM.. också gå med ? det är väl två stammar med i princip samma namn ? och det känns ju som att de gör i princip samma sak, nackdelen med tvillingar du vet ;)
 

DeletedUser

Guest
ta reda på fakta nästa gång.han attackerade mig först o inget annat .
v1 krugerthea
V6 kruger
 

DeletedUser

Guest
Så roligt med mera krig.:cool:

Hoppas detta skakar om lite i på K54.
 

hampus204

Active Member
Reaktionspoäng
12
Visste att det skulle komma förr elr senare.
Lycka till båda sidor, tror dock att Zulu kommer gå vinnande ur kriget.
 

DeletedUser

Guest
japp detta är den underbara personen.som har en massa fejks på sig.man märker ju ganska snart vem som skickar riktiga anfall o inte.kanske skulle snacka med dina stammeddlemmar hur man skickar fejks
 

DeletedUser

Guest
måste ju säga att det inte är särskilt professionellt att skriva som du gör heller ;)
 

DeletedUser

Guest
jag måste ju också få gnälla lite som vissa har gjort länge nu...jag menar att detta hade kanske gått att lösa på ett annat sätt men att be DM. att kicka mig för att jag tog en by som var min från början e väl så patetiskt.jag lämnade självmant så vet ni det
 

DeletedUser

Guest
ja, det är ju frågan ..
jag har iaf fått uppfattnigen av att de är tajtare än bara två systerstammar utan att de "agerar som en stam" . frågan är ju då ifall de gör detta eller om de kör var för sig när det kommer till kritan
 

DeletedUser

Guest
det ser ju ut att kunna bli ganska intressant .. :)
för att gå lite OT så förstår jag inte vf de två DM.. spelarna norrut(semieliten, conzeq) är med i stammen, det är ju bara till deras nackdel . ;)
 

DeletedUser

Guest
Haha, det har varit ett jäkla kaos på forumet :p 20 trådar där alla skriker: assistera mig!!! Btw kruger har lämnat så ni har egentligen ingen anledning till krig.
 

MaxenBraxen

Member
Reaktionspoäng
0
Haha, det har varit ett jäkla kaos på forumet :p 20 trådar där alla skriker: assistera mig!!! Btw kruger har lämnat så ni har egentligen ingen anledning till krig.


Så om en spelare lämnar så försvinner anledningen till att kriga? Wtf, bra tänkt ^^

Det finns bara 3 anledningar till krig :

1 : Roligt
2 : OB
3 : Expandera
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp