zorzes vs lonneborg

DeletedUser

Guest
lol hur kan en med 32k poäng hota nån med 100k poäng???? riktigt idiotiskt om man inte har en mega stam i arslet som försvarar en.

Det är inte svårt alls, bara att skicka ett mess där man skriver nått i stil med det jag skrev. Sen kommer ju den verkliga frågan: Var mitt mess verkligen seriöst menat? Zorzes gick igång direkt som en puch dakota men tror nog att om han tänker efter så inser han nog att det var en hel del ironi i messet.

Har ju haft besök av flertalet SCAN:are samt A.I.E:are som ligger här.

Att resonera som CaMaRo är kanske också lite anorlunda, Vet inte om jag tycker att antalet poäng eller vilken stam man tillhör ger någon form av poäng i Zorzes "personliga krig".
Lite som att säga att dommaren ska ge poäng till Djurgården för att deras lag ligger bättre till än Luleå en kvart innan matchen börjat.

Zorzes:
total Förluster: yxor 10200 Lk 3841 Bb 51 adel 4

lonneborg:
totala förluster: kan säker Zorzes säga, har inte kvar de rapporterna.
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
orkar inte ta reda på det =)


och 100k poäng gör inte så mkt med tanke på att jag bara har 4 byar där nere och 20+h med adel ner till honom med mina andra byar =)
 

DeletedUser

Guest
key men typ jag skulle aldrig komma på tanken att attackera nån med 10.000 poäng om jag inte hadde mkt mer soldater och en grym stam i häcken.


Aja tycker alla borde ge upp och knäböja för MoW och deras mäktige ledare *me* *detta är ironi och bara skoj så ta ej illa upp elr nått xP*
 
Topp