zorzes vs lonneborg

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
lonneborg skrev detta till mig;



lonneborg idag kl 17:21
ok vi kan göra en deal. om du inte anfaller eller spejar mig så får du behålla 2st av dina byar.. du får till o med välja vilka du ska få ha kvar.. de andra tar jag. låter ganska generöst tycker jag, är du med på det?


--------------------------------------------------


Jag har nu förklarat ett krig mot honom för att se vad han går för.



Detta ingår även i kriget mellan MYST och SCAN men detta tar jag personligt när någon skriver så här till mig.

Kommer prioritera lonneborg nu för att visa vart skåpet ska stå.

Finns kanske någon här som tror att jag kommer förlora. För jag kommer få det tufft.
 

DeletedUser

Guest
Jag tror du kommer förlora, för du skrev just nu på allmänna att planerar att attackera honom så nog fan kommer dom deffa upp honom.

Du är en riktig stjärna ibland, zorken!
 

zorzes

<span style="color:#008080; font-weight: bold;">Vi
Reaktionspoäng
2
Jag tror du kommer förlora, för du skrev just nu på allmänna att planerar att attackera honom så nog fan kommer dom deffa upp honom.

Du är en riktig stjärna ibland, zorken!


Så blir det när man pratar för mycket med Ardalan =/
 

DeletedUser

Guest
Om ingen av dem skulle få deff utan köra med byarna de har och trupperna de har så skulle zorken köra över lonneborg på några timmar. Att MYST deffar upp honom lär nog bara bidra till fina OB eftersom MYST allt som oftast deffar upp sina byar med offtrupper.
 

DeletedUser

Guest
även förtjusta i att deffa upp byar utan mur vilket även de bidrar till finfin OD
 

DeletedUser

Guest
Hehe rolig tråd. Vi utbytte ett par smällar inatt men tror ingen kom någonvart faktiskt.

:)

Sen känns det ju inte riktigt som om det är jag mot zorzes, har ju vart lite fler aktörer inblandade i att försöka ta de flesta utav mina byar.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
hehe näe.. han får bygga lite nya adlar och komma igen. Tror han har en hel del att komma med faktiskt.:cool:
 

DeletedUser

Guest
ingen match för zorzes, synd om lonneborg då zorzes inte kommer vara så snäll och låta honom behålla två byar.
 

DeletedUser

Guest
Vad snackar ni om lonnerborg kör över zorzes med en gräsklippare :p
 

DeletedUser

Guest
lol hur kan en med 32k poäng hota nån med 100k poäng???? riktigt idiotiskt om man inte har en mega stam i arslet som försvarar en.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
lol hur kan en med 32k poäng hota nån med 100k poäng???? riktigt idiotiskt om man inte har en mega stam i arslet som försvarar en.

funkar här kanske lätt egentligen, iaf om man bara vill hålla sina byar så är det inga stora problem.
 
Topp