Zoom Självuppdaterande kartor

Ska vi ha InZoomade sj. uppdaterade kartor?

  • Ja

    Röster: 57 67,1%
  • Nej

    Röster: 28 32,9%

  • Totalt antal röstare
    85
  • Enkät stängd .

DeletedUser

Guest
Ska vi ha inzoomade självuppdaterande karrtor så att man faktiskt ser någonting eller ha kvar kartorna som de är nu?

Tycker att kartorna just nu är väldigt otydliga, att en en stam med dubbelt så mycket poäng ser hälften så stor ut som en annan är inte ovanligt, BYT! :)
 

DeletedUser

Guest
Ska vi ha inzoomade självuppdaterande karrtor så att man faktiskt ser någonting eller ha kvar kartorna som de är nu?

Tycker att kartorna just nu är väldigt otydliga, att en en stam med dubbelt så mycket poäng ser hälften så stor ut som en annan är inte ovanligt, BYT! :)

Fixa hem till din dator eller lägg upp själv om du vill ändra?
 

DeletedUser

Guest
Förstår inte hur ni kan tycka att inzoomade kartor är dåliga. Själv så tycker jag att v.4, v.6, v.8, v.7s kartor är mycket bättre då de är inzoomade. De nuvarande kartorna är ääven väldigt missvisande.
 

DeletedUser

Guest
missvisade? :confused: på vilket sätt då? menar du att den minsta stammen syns bäst? i så fall får väl dem större adla ut dem om dem så gärna vill synas...
 

DeletedUser

Guest
haziro du spelar inte ens i den här världen så varför lägga nosen i blöt?
 

DeletedUser

Guest
haziro du spelar inte ens i den här världen så varför lägga nosen i blöt?

Kanske för att han har spelat här och har ett intresse i denna värld? Det är min gissning.

han vill nog se hur hans Fd stam har de o hur världen e

Stämmer delvis :)

Nu är det väl ändå du som lägger näsan i blöt Yuwilofe?

Du tror väl inte att dessa kartor enbart är skapade för de som spelar på världen?
 

DeletedUser

Guest
missvisade? :confused: på vilket sätt då? menar du att den minsta stammen syns bäst? i så fall får väl dem större adla ut dem om dem så gärna vill synas...

Japp, att de mindre syns bättre. Det handar inte om att folk vill synas, det hndlarom att man vill få en korrekt bild på hur världen ser ut.
 

DeletedUser

Guest
Tro mig, byarna ligger så glest på V5 och världen är så liten, så det såg inte bra ut när de ändrade sist.

Det beror iofs lite på vad du menar med inzoomade kartor. Jag förstår för lite av förslaget för att kunna rösta ja.
 

DeletedUser

Guest
Tro mig, byarna ligger så glest på V5 och världen är så liten, så det såg inte bra ut när de ändrade sist.

Det beror iofs lite på vad du menar med inzoomade kartor. Jag förstår för lite av förslaget för att kunna rösta ja.

Det finns inget mer att förklara benzo ^^

Som du ser på de andra världarna så zoomar man tillräckligt långt så att inga onödiga kontinenter utan byar tas med i kartorna. Dvs att man har med kont. 22-kont.77 med på kartorna.
 

Simon9407

Member
Reaktionspoäng
0
Jag ändrade på zoomen en gång, dock så fick jag väldigt mycket klagomål pga detta..
Så någon ändring blir det nog inte...

OaO.
 

DeletedUser

Guest
Jag ändrade på zoomen en gång, dock så fick jag väldigt mycket klagomål pga detta..
Så någon ändring blir det nog inte...

OaO.

Varför inte gå efter voteringen?

Det är väl trots allt fler som vill ha inzoomade kartor än de som vill behålla kartorna som de är?

V.5 är den enda "lilla" världen som fortfarande inte har inzoomade kartor. Att v.3, v.2 oc v.1 inte har inzoomade kartor är inte så konstigt med tanke på att det finns byar i alla kontinenter. V.5 däremot borde ha inzoomade kartor.

Edit: Det du säger simon säger emot sig självt om votering är för JA
 
Topp