Youtube montage

DeletedUser

Guest
Ganska bra montage faktiskt skulle bara vara längre! någon som vill spela mw2? adda mig: "Bippio"
 

DeletedUser

Guest
Idag fick man sin första tomahawk kill across the whole map!! :D *STOLT*

(Det är bara tur, jag vet ....)

Ps. Blackops (Vet inte om de finns på mw2 :p)
 

DeletedUser

Guest
Tvärt om, fattar inte varför alla tycker black ops är så dåligt.

Kan ni inte motivera, jag tycker det är skoj att treyarch försöker göra något eget, dom skulle ju kunnat kopiera mw2 (liknande banor, vapen kontroller osv). Men dom gör något eget.

Kan ni inte motivera varför spelet är så dåligt, att man inte kan quickscopa känns för mig som en löjlig anledning, det går. Bara mycket svårare.

Men är det nått med själva spelet, hur det är format. Personligen gillar jag inte att man kan köpa sina camos, vapen osv.
Det tycker jag man borde få genom skills, alltså att göra ett visst antal hs för att få ett speciellt camo.

Men annars tycker jag black ops är riktigt roligt.
 

ica jerry

Member
Reaktionspoäng
0
Tvärt om, fattar inte varför alla tycker black ops är så dåligt.

Kan ni inte motivera, jag tycker det är skoj att treyarch försöker göra något eget, dom skulle ju kunnat kopiera mw2 (liknande banor, vapen kontroller osv). Men dom gör något eget.

Kan ni inte motivera varför spelet är så dåligt, att man inte kan quickscopa känns för mig som en löjlig anledning, det går. Bara mycket svårare.

Men är det nått med själva spelet, hur det är format. Personligen gillar jag inte att man kan köpa sina camos, vapen osv.
Det tycker jag man borde få genom skills, alltså att göra ett visst antal hs för att få ett speciellt camo.

Men annars tycker jag black ops är riktigt roligt.

Jag tycker inte om "känslan", det känns klippt och klistrat liksom. Det blir lite som en ferrari med plastspoilers liksom.

Sen är hela upplägget dåligt. Att köpa uppgraderingarna som du nämnde att man kan göra teamkills på hardcore osv.
 

DeletedUser

Guest
Sen så är ju 'features' som Wager Match'es, Zombies [Visserligen inte nytt men finns inte på MW2] med mer helt överlägsna. En annan liten småsak som kan tyckas vara obetydlig, men som är otroligt irriterande på MW2 är vid SplitScreen. Man kan bara ha en kontroll med 'Custom', den andra kan bara ha 'High' vilket är på tok för lågt. På BlackOps kan man dels ändra båda efter behag, och så kan man köra SplitScreen online. Tummen upp till det.
 

Peeter

Member
Reaktionspoäng
0
Sen så är ju 'features' som Wager Match'es, Zombies [Visserligen inte nytt men finns inte på MW2] med mer helt överlägsna. En annan liten småsak som kan tyckas vara obetydlig, men som är otroligt irriterande på MW2 är vid SplitScreen. Man kan bara ha en kontroll med 'Custom', den andra kan bara ha 'High' vilket är på tok för lågt. På BlackOps kan man dels ändra båda efter behag, och så kan man köra SplitScreen online. Tummen upp till det.

Som jag vet så är MW2 mest känt för Quick scoping. Och om man skall köra QS på splitt screen, då är det ett måste att ha högra sensivity.
 

DeletedUser

Guest
Sen så är ju 'features' som Wager Match'es, Zombies [Visserligen inte nytt men finns inte på MW2] med mer helt överlägsna. En annan liten småsak som kan tyckas vara obetydlig, men som är otroligt irriterande på MW2 är vid SplitScreen. Man kan bara ha en kontroll med 'Custom', den andra kan bara ha 'High' vilket är på tok för lågt. På BlackOps kan man dels ändra båda efter behag, och så kan man köra SplitScreen online. Tummen upp till det.

Det går att ändra sens till 8,9,10 även om man kör splitscreen. Spelaren som ska göra det måste bara starta ett game (private), när han/hon är inne i gamet så kan man ändra sens hur man vill. Sen är det bara att enda gamet, låta dom man ska köra med joina. Då har du den sens du valde tidigare.
Men det är lite krångligt om man är många som ska köra.
 
Topp