Yaks VS TKOTRT-F

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Många i våran stam valde att lägga ner på grund av allt skitsnack. Ge er med skitsnack så skulle fler bli kvar. Har pågått över 1 år allt skitsnack och jag vet. Då jag har fått ta mycket skit från andra spelare. Har funderingar på att sluta spela pågrund av detta och jag vet att det är fler som har samma funderingar. Inte enbart de från TKOTRT. Vet att spelare från DO också är less på skitsnack.

Ett spel ska vara roligt. Pratar det en massa skit om personer så är det inte roligt något längre. De som pratar skit förstör för alla andra. Fortsätt så kommer ni att vinna på det sätt att ingen vill spela med er.

Lägg ner och klanka på oss då ni inte vet allt... Vet ni hur mycket skit Per och Gumz har fått ta det senaste året? Skulle ni stå ut med all skit de har fått ta?
 

DeletedUser

Guest
Många i våran stam valde att lägga ner på grund av allt skitsnack. Ge er med skitsnack så skulle fler bli kvar. Har pågått över 1 år allt skitsnack och jag vet. Då jag har fått ta mycket skit från andra spelare. Har funderingar på att sluta spela pågrund av detta och jag vet att det är fler som har samma funderingar. Inte enbart de från TKOTRT. Vet att spelare från DO också är less på skitsnack.

Ett spel ska vara roligt. Pratar det en massa skit om personer så är det inte roligt något längre. De som pratar skit förstör för alla andra. Fortsätt så kommer ni att vinna på det sätt att ingen vill spela med er.

Lägg ner och klanka på oss då ni inte vet allt... Vet ni hur mycket skit Per och Gumz har fått ta det senaste året? Skulle ni stå ut med all skit de har fått ta?


De har inte fått mer skit och lögner mot sig än vad de själva delat ut genom åren ska du se, åter igen så tycker jag alla i tkotrt ska leta upp sin fakta innan de gnäller och skyddar
 

DeletedUser

Guest
Många i våran stam valde att lägga ner på grund av allt skitsnack. Ge er med skitsnack så skulle fler bli kvar. Har pågått över 1 år allt skitsnack och jag vet. Då jag har fått ta mycket skit från andra spelare. Har funderingar på att sluta spela pågrund av detta och jag vet att det är fler som har samma funderingar. Inte enbart de från TKOTRT. Vet att spelare från DO också är less på skitsnack.

Ett spel ska vara roligt. Pratar det en massa skit om personer så är det inte roligt något längre. De som pratar skit förstör för alla andra. Fortsätt så kommer ni att vinna på det sätt att ingen vill spela med er.

Lägg ner och klanka på oss då ni inte vet allt... Vet ni hur mycket skit Per och Gumz har fått ta det senaste året? Skulle ni stå ut med all skit de har fått ta?


Ingen bryr sig
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Men vad bra. Då kan ju alla sluta spela i stället. Tycker även ni ska kolla upp fakta. Eller tycker ni det är rätt att personer bli kallad **** av andra personer för att de skyddar?

Nu pratar jag inte bara om oss heller utan överhuvudtaget. Men som sagt. Fortsätt håll på så kommer det inte vara många kvar då många av oss är jävligt less på allt skitsnack.
 

DeletedUser

Guest
Men vad bra. Då kan ju alla sluta spela i stället. Tycker även ni ska kolla upp fakta. Eller tycker ni det är rätt att personer bli kallad **** av andra personer för att de skyddar?

Nu pratar jag inte bara om oss heller utan överhuvudtaget. Men som sagt. Fortsätt håll på så kommer det inte vara många kvar då många av oss är jävligt less på allt skitsnack.

Må så vara, men du tar tydligen bara del av det som kommer upp på forumet och inte den andra som kommer fram på ställen som inte är synligt för allmänheten.

Skyddar inte det som kommit från bring it i det här men du får också ta och kolla på andra sidan och inte bara ta det från en sida
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
Nej men nu pratar jag om överhuvudtaget. Är många som slutar för att de är less på skitsnack. Spelar ingen roll från vilken sida det kommer ifrån. Jag undrar mest när det ska sluta upp med det då det kränker personerna som blir offer för det. Det är riktiga människor med riktiga känslor som det pratas skit om men det finns vissa som inte verkar fatta det.
 

darkmessenger

Member
Reaktionspoäng
0
Ignorera skitsnacket ist.
Finns en jäfla massa pers som snackar skit IRL åsså, säkert i din bekantskapskrets. Då borde du säga upp all bekantskap med dom åsså.
Tycker bara att detta har urartat från båda sidor.
 

DeletedUser

Guest
allså helt ärligt vf allt detta skitskack mella oss spelare emellan? varför inte ta det för vad det är ett SPEL, skippa allt skitsnack å låt trupperna tala istället många är stora i käften visa istället vad ni går för ingame istället för å sitta å snacka massa gojja på forumet jaja många har blivit trakaserade hit å dit men istllet för å öppna käften tillbaka skicka lite trupper istället så svårt e ju det trodde detta var tribalwars å inte BSwars
 

Shamaninan

Member
Reaktionspoäng
0
allså helt ärligt vf allt detta skitskack mella oss spelare emellan? varför inte ta det för vad det är ett SPEL, skippa allt skitsnack å låt trupperna tala istället många är stora i käften visa istället vad ni går för ingame istället för å sitta å snacka massa gojja på forumet jaja många har blivit trakaserade hit å dit men istllet för å öppna käften tillbaka skicka lite trupper istället så svårt e ju det trodde detta var tribalwars å inte BSwars

Håller fullständigt med dig. :D
 

DeletedUser

Guest
allså helt ärligt vf allt detta skitskack mella oss spelare emellan? varför inte ta det för vad det är ett SPEL, skippa allt skitsnack å låt trupperna tala istället många är stora i käften visa istället vad ni går för ingame istället för å sitta å snacka massa gojja på forumet jaja många har blivit trakaserade hit å dit men istllet för å öppna käften tillbaka skicka lite trupper istället så svårt e ju det trodde detta var tribalwars å inte BSwars

Det är ju det de inte kan, vissa traktorer lägger ner och säger sen här i allmäna att de är obesegrade (mer för att provocera än för att de verkligen tror det själv gissar jag) - inte mycket som kan göras utom att käftas eller skita helt i dumheterna.

Men jag håller med om att det är onödigt snack, det går bara runt i cirklar... :)
 

n3apower

Member
Reaktionspoäng
0
Aah ja, traktorerna är obesegrade.
Finns fler stammar som är det,
Dock så lär ni ju inte vinna nu..
HAHA :D
Obesegrad utan att vinna, låter bra :D
 

Alex

Active Member
Reaktionspoäng
1
Kriget är över och tråden börjar gå OT så den låses. Vill ni diskutera vem som kommer att vara kvar till slutet så ta det i en annan tråd.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp