YAKS = RoS-T?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Men det är ju så man flyr från er. Man byter till en allierad stam, så vågar ni inte anfalla längre.

Går under regelnamnet: Lex MR annekterade ST.

;)
 

DeletedUser

Guest
Vi tycker att det räcker att de flyende förlorar den lilla gnutta heder de hade kvar, vi behöver inte förudmjuka både de flyende en gång till och den stam de flydde till. Det är så vi resonerar, hoppas jag ^^

Btw, MR lämnade STA efter lite förhandling så vi fick ta dem :)

Sen är inte vi som RoS, vi anfaller inte våra allierade även om de gjort något sånt här. Fast det borde vi kanske med tanke på hur RoS har gjort förr i tiden ;) De backstabbar sina allierade för mycket mindre..

Edit: Detta bevisar ju bara en sak. Man måste fly från oss för att ens ha en liten chans att överleva :p
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att ni inte fortsatte att attackera ST är för mig en gåta. Där kan man snacka flyktingström av format.

Men med tanke på att ni är allierade med MR och vurmar så hårt för den alliansen, så får man väl anta att vi egentligen är fiender? För vad ska man annars ha allianser till?

Så egentligen borde det ju inte vara ett bekymmer, då krig råder mellan RoS/K¤O¤L/LaD och alliansen Tjolahopp/MR. Fast vänta nu, ni är ju tryggt allierade med LaD också. Hmm knepigt läge... Hur krigar man om man är allierad med alla? ;)
 

DeletedUser

Guest
Att ni inte fortsatte att attackera ST är för mig en gåta. Där kan man snacka flyktingström av format.

Men med tanke på att ni är allierade med MR och vurmar så hårt för den alliansen, så får man väl anta att vi egentligen är fiender? För vad ska man annars ha allianser till?

Så egentligen borde det ju inte vara ett bekymmer, då krig råder mellan RoS/K¤O¤L/LaD och alliansen Tjolahopp/MR. Fast vänta nu, ni är ju tryggt allierade med LaD också. Hmm knepigt läge... Hur krigar man om man är allierad med alla? ;)
Mergar YAKS me RoS blir ja riktigt sur;)
 

DeletedUser

Guest
Att ni inte fortsatte att attackera ST är för mig en gåta. Där kan man snacka flyktingström av format.

Men med tanke på att ni är allierade med MR och vurmar så hårt för den alliansen, så får man väl anta att vi egentligen är fiender? För vad ska man annars ha allianser till?

Så egentligen borde det ju inte vara ett bekymmer, då krig råder mellan RoS/K¤O¤L/LaD och alliansen Tjolahopp/MR. Fast vänta nu, ni är ju tryggt allierade med LaD också. Hmm knepigt läge... Hur krigar man om man är allierad med alla? ;)

Vilka vi är allierade med och vilka vi inte är allierade med vet inte ens du Ebolas ;)
MR och vår allians sprack samma sekund som de drog in ST (som de också var allierade med) under sina vingar. Förhoppningsvis blir det likadant med RoS nu, men det är inte mitt beslut.
 

DeletedUser

Guest
Vill du att jag skickar dig listan Andrea? ;)

Så om alliansen sprack, varför krigar ni inte? ;)
 

DeletedUser

Guest
Side 1: Yaks

Side 2: TKOTRT TKOTR2 TKOTR3 TKOTR4 TKOTR5

Timeframe: Förra månaden



Totala Erövringar mot den motsatta sidan:

Sida 1: 60
Sida 2: 46
Skillnad: 14

image.php





har tjafsat tillräckligt med er, men det är väl rätt uppenbart att vi inte "flyr" från er. V2 förändras och det är ohållbart att köra vidare som en fristående stam med vår storlek. over and out
 

DeletedUser

Guest
Vill du att jag skickar dig listan Andrea? ;)

Så om alliansen sprack, varför krigar ni inte? ;)

Skicka du den IG om du vill det. Jag kan behöva snacka lite med dig :)

Det sista får du fråga någon som vet ^^ Jag hade mer än gärna velat anfalla MR direkt när de släppte in ST. Jag tror att det finns någon tråd där jag gång på gång påpekat det ;)
 

DeletedUser

Guest
har tjafsat tillräckligt med er, men det är väl rätt uppenbart att vi inte "flyr" från er. V2 förändras och det är ohållbart att köra vidare som en fristående stam med vår storlek. over and out

Vi "retar" bara er nu som ni retade oss innan ;) Jag vet om att det inte går att kriga mot er när hela LaD ligger mellan oss ^^
 

DeletedUser

Guest
Det var väl egentligen inget som skulle kunna kallas för krig mellan era stammar Pirlo!!
Ni tog lite byar av varandra.
Så flyktingar är väl att ta i.
De vill väl se till att de är på den goda sidan.

Apropå backstabbingen,ska jag verkligen behöva förklara återigen varför vi gick på UT??
 

DeletedUser

Guest
Det var väl egentligen inget som skulle kunna kallas för krig mellan era stammar Pirlo!!
Ni tog lite byar av varandra.
Så flyktingar är väl att ta i.
De vill väl se till att de är på den goda sidan.

Apropå backstabbingen,ska jag verkligen behöva förklara återigen varför vi gick på UT??

Har jag inte redan sagt att jag skämtade om flyktingsnacket? Jag tror jag skrev något som; "Jag vet om att det inte går att kriga mot er när hela LaD ligger mellan oss ^^". Men det är bara som jag tror, behöver inte vara sant.

Däremot backstabbning så finns det ingen undanflykt, var ni allierade så var det en backstabbning oavsett anledning. Så enkelt är det.
 

DeletedUser

Guest
Ok,det köper jag Pirlo,tänker inte förklara igen bara.
Backstabbing var det.
Skräm nu inte Ebolas bara.
 

DeletedUser

Guest
Den här tråden kan egentligen låsas eftersom en tråd med förklaringen har skapats.
 

karagara

Member
Reaktionspoäng
0
bara för att klart göra en sak .Yaks mergade inte i RoS familj det var RoS-T som valde lämna den och merga med Yaks
 

DeletedUser

Guest
1.TCO blev RoS-T .
2.Yaks kom till RoS-T.
3.RoS-T blir TCO samma dag.
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp