Xray tackar för sig

xray

Member
Reaktionspoäng
0
Då var det dags även för mig att ta farväl av värld 7. Jag gör det med ett visst vemod, men får tyvärr erkänna att verkligheten i mångt och mycket har trängt sig på och samtidigt trängt undan och konkurrerat ut mitt intresse och lust för att spela tw på v7.
När det går slentrian i spelandet och det endast med hård disciplin går att tvinga sig själv att spela är det dags att börja planera sin sorti. Skulle jag fortsätta spela, skulle jag i förlängningen bara bli en belastning för stammen genom min icke befintliga närvaro.

Får ändå passa på att säga att det har varit en fantastisk resa i v7. Från Nic som snabbt transformerades till Nit och sedan AN. Stammen har hela tiden legat på topp och med diplomati, krig och undinfo behållit sin omnipresens i v7 - något de flesta spelare i övriga toppstammar på det ena eller andra sättet upptäckt.

Sedan ett antal månader tillbaka har stammen delvis haft en ny ledning med Maca* i spetsen. Det jobb hon gör, gör hon med stor briljans. Det är svårt att inte annat än imponeras.


Bland de saker jag kommer att sakna mest i v7 är den psykologiska krigsföringen som sker här på externa forumet. Alla fantastiska spelare jag lärt känna och även umgås med IRL kommer tack och lov att finnas kvar.


Om lusten kommer tillbaka någon gång under nästa år skall det bli fantastiskt att köra en stam bestående av vänner som spelat för AN, Tjekan, PRP och Björn.
Det är inget hot - enbart ett löfte ;)

Men till dess, tackar jag för mig och hoppas att V7 snart kommer att gå in i slutspelsläge.


I all ödmjukhet

/xray - som kan nås i v11 samt här på externa
 

DeletedUser

Guest
kan säga att du har varit en intressant spelare att se och höra om

men du får ha det bra
 

DeletedUser

Guest
kommer att sakna dej på forumet även om jag aldrig pratade med dej

salut.
 

DeletedUser

Guest
Ta efter och läsa mellan raderna är vad jag gjort med dina inlägg är vad jag gjort. ska man lära ska man lära av den bästa.
 

DeletedUser

Guest
xray - Mannen som "krigar med pennan".

Kungen av PoP på TW och kommer alltid vara det. Sen så äru ju inte så pjåkig ingame heller...

Du är kung! Och kommer vara saknad :(
 

Chrome71

Member
Reaktionspoäng
2
xray - Mannen som "krigar med pennan".

Kungen av PoP på TW och kommer alltid vara det. Sen så äru ju inte så pjåkig ingame heller...

Du är kung! Och kommer vara saknad :(


Håller med här..
En skickligare människa får man leta efter som leker och kan det psykologiska i detta spel och det har gjort många stammar förvirrade och spelare förtvivlade.

Har haft några få ord utväxlade med dig men imponeras av forumsspelet.. vilket jag själv sagt åt spelare att inte lyssna på .

Började inte min värld i din direkta närhet men i NiT och THO och storheten fanns redan då hos er.. trisst ni slogs ihop :p ;)
Hade sett mkt intressantare ut annars :D

XRAY.. men utan dina ögon som ser igenom och analyserar allt så kommer det bli mkt tråkigare värld detta... även om jag slutat för länge sen

Lycka till med privatlivet.. och det kommer kännas konstigt att inte logga in.. men suget kommer.. hoppas det kommer snart.. v13 startar snart :D
 

jesperc11

Member
Reaktionspoäng
0
Ja vad säger man...
Kan väll inte påstå att jag är förvånad då det märkts under en längre tid att du skulle sluta.

När spelare på TW nämner ditt namn så har det alltid varit med en respekt och en stor gnutta rädsla ;)
När vi postade som mest så var jag din fiende ( PBT ) men det var alltid en trevlig ton. Så jag kan verkligen förstå att du kommer att vara saknad av dom dina.

The king has left the building

Ha det bra !
 

DeletedUser

Guest
Jaaaa.... va ska man säga?

Vill väl säga att du kommer bli saknad här i v7 och det kommer finnas få som du framöver här i TW.se
Hoppas vi syns i någon annan värld nu :)
Och lycka till i v11!
 

DeletedUser

Guest
Xray, i min bok var du i en klass för dig själv på v7 - har varit ett nöje och privilegium att få spela på samma sida som dig.

Om lusten kommer tillbaka någon gång under nästa år skall det bli fantastiskt att köra en stam bestående av vänner som spelat för AN, Tjekan, PRP och Björn. Det är inget hot - enbart ett löfte.

Inget kunde vara roligare än att köra ett race med ett sånt team! :)
 

studs

New Member
Reaktionspoäng
2
Xray, i min bok var du i en klass för dig själv på v7 - har varit ett nöje och privilegium att få spela på samma sida som dig.

Om lusten kommer tillbaka någon gång under nästa år skall det bli fantastiskt att köra en stam bestående av vänner som spelat för AN, Tjekan, PRP och Björn. Det är inget hot - enbart ett löfte.

...ställer alltid upp, det vet du! :cool:

*studsar saknadstudsar*
 

DeletedUser

Guest
skulle bli verkligt intressant.. hoppas du bestämmer dig för att komma tillbaka lagom till v13.. kommer du och mussor dit så blir det en stor värld.. ni drar publik.. det har vart en ära att få njuta av dina skrivkunskaper på externa.. du kommer vara saknad då ingen kan fylla ut det hålet du lämnar efter dig..
 

DeletedUser

Guest
Xray, i min bok var du i en klass för dig själv på v7 - har varit ett nöje och privilegium att få spela på samma sida som dig.

Om lusten kommer tillbaka någon gång under nästa år skall det bli fantastiskt att köra en stam bestående av vänner som spelat för AN, Tjekan, PRP och Björn. Det är inget hot - enbart ett löfte.

Inget kunde vara roligare än att köra ett race med ett sånt team! :)

Det har även varit ett nöje och privilegium att få uppleva den motsatta sidan som marginell spelare ;)

Kan se den kloke, vänlige Mussor som stark, strategiskt inlyssnande andlig ledare och den skarpe, lite mer fanatiska och vasst uppviglande Xray som propagandaminister putsandes och polerandes på den nya världsordningen...

Jag känner er inte men med spelare som er kommer TW upplevelsen som helhet alltid hålla måttet! Ha de gott!
 

DeletedUser

Guest
Ännu en stor förlust för hela v7 o alla dessa intressanta inlägg då ja..

Lycka till IRL!
 

DeletedUser

Guest
Legenden tackar för sig!
Jag är skyldig dig ngt sen i sommaren.. Blev ngt helt annat än jag tänkt mig. Pilsker/GBBA vet vadsom hände :(
Ska ordna ngt annat till dig i paradiset senare, ta hand om dig!
 

DeletedUser

Guest
En stor spelare och ledare lämnar nu värld 7. Har bara mottagit pm av dig och det var ett hot (tråkigt nog, ;)). Lycka till irl och även på de andra världarna du spelar på.

Väl mött,
Emme
 
Topp