Xoniva vs Deamons

DeletedUser

Guest
Jag skippar allt onödigt, o går rakt på sak

Härmed förklarar jag Xoniva (Hatchi) ENSAM Krig mot Demons

GL HF
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
En onödig stam, som inte borde finna. Kan nog tyvärr inte adla bort dem alla men kan försöka få bort de från k54 iaf.
Resten får ni fantisera ihop.
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
xoniva om du ska ta alla byar i k54 så har du 3 miljoner att adla hehe, mycket adelsmän du måste sitta på ;)
 

DeletedUser

Guest
haha:D ja att utmana en stam som har 70 millepoäng ensam är rätt vågat. Vi ses på fältet:)

P.S: jag antar att du tar hjälp ifrån andra med deff annars e de här bara dumt...:rolleyes:
 

Hardstyle*

Member
Reaktionspoäng
0
haha:D ja att utmana en stam som har 70 millepoäng ensam är rätt vågat. Vi ses på fältet:)

P.S: jag antar att du tar hjälp ifrån andra med deff annars e de här bara dumt...:rolleyes:

Tycker inte det är dumt .. , Mer själviskt , Allt att adla .. :D Ska bli kul att se din utveckling till 73mille X ;)
 

DeletedUser

Guest
haha:D ja att utmana en stam som har 70 millepoäng ensam är rätt vågat. Vi ses på fältet:)

P.S: jag antar att du tar hjälp ifrån andra med deff annars e de här bara dumt...:rolleyes:

jag får ingen hjälp från någon annan, vi får se, antingen försvinner jag eller växer jag :)
 

DeletedUser

Guest
Men allvarligt!
Är det här något att bry sig om?
Nu har vi ett dött forum men så intressant är väl inte det här "kriget" =)
 

DeletedUser

Guest
Haha Xoniva, blir kul att se dig "kötta" utan vidare info om Demons, GLHF!
 

DeletedUser

Guest
kötta?
jag vet inte ens om det är värt att slösa adlar på han!
 

DeletedUser

Guest
kötta?
jag vet inte ens om det är värt att slösa adlar på han!

haha klart de e, det kan ju vara en 3 milles ökning i poäng för DEM.F. Det e inte så dåligt, dock tvivlar jag på att han är helt ensam och även om xoniva är ensam och faktiskt seriös så är detta väldigt... ja inget annat ord än dumt:)

Jag tycker många stammar är dumma men har man suttit ett stort antal timmar vid datan för de här spelet känns de dumt att kasta bort genom att förklara krig emot en stam som har sammanlagt hela familjen 110 medlemmar mot 1.

ja om du inte lyssnar xoniva och kör på så kötta på grabben:p
 

farbror joakim

Active Member
Reaktionspoäng
0
trallallala fail på Xoniva än så länge :p

Side 1:
Tribes:
Players: hatchi

Side 2:
Tribes: DEMONS
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 8
Skillnad: 8

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 0
Sida 2: 74,907
Skillnad: 74,907

image.php
 

DeletedUser

Guest
Nu är det tyvärr så att måste jag ge bort Hatchi kontot.
Jag har brist på tid, pga saker som har hänt Irl. Tersias II kommer ha hand om Hachi kontot från och med nu.
Jag vet inte när jag kommer tillbaks, men ni kommer förmodligen se mig här i forumet ibland.
Med detta säger jag farväl till v5 och resten av TW världarna.

Farväl.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ja så kan det bli ibland, det här är bara ett spel och det är lätt att fastna =)
Lycka till i Irl.
 
Topp