.XI.

DeletedUser

Guest
Hej, jag är grundaren av .XI.

Jag startade den under speed veckorna för länge sen.

Jag undrar hur långt den gick, vilka världar den fanns på etc. Såg i någons sig att dom har vart i den här.
Skulle vara kul att veta.


Mvh
Dread
 

DeletedUser

Guest
Dem kom dem såg dem blev gangade återuppstod och föll..
 

DeletedUser

Guest
Du faila Oskar!

Vi kom, Vi såg, Vi (hmm), gick till UrbanT
 

DeletedUser

Guest
Ic3 blev bannad och stammen hade 1337 spioner = skeppet sjönk utan ledare och en stam infekterad med virus

Vissa gick över till E-K, spionerna (inte alla tror jag inte men iaf, många spioner) gick över till ID där de hörde hemma.

Sen vissa över till UrbanT

Kommer alltid att minnas .XI. <3

.XI. kämpade ju mot hela K45 i början haha, lite kul när alla stammarna på K45 samlade ihop sig och skulle ganga oss, men vi klarade det ganska bra. Plockade ut dem den ena efter den andra.

Största hotet var ju EMO i form av Pilis; Wallin & co som skapade EMO-stammen bara för att sätta pinnen i hjulet på oss, men LemonLime katade ner Wallins smedja och Wallins trupper tog slut sen också så han sket i att börja om

Pilis /Arn av Götaland, kommer jag inte ihåg hur han quitade sen men iaf
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
För mig att jag var med en liten stund där.. Men när den föll isär gick jag över till E-K :D
 

DeletedUser

Guest
Tack för att du sabbade .XI. Trash...

Ja jag vet... Men när en snygg kille som jag kliver in på banan blir alla andra väldigt osäkra och inte vet hur dom ska betee sig. Som tur var så var alla andra killar i UrbanT så enormt fula att dom alla själva insåg det. Där för har det gått bra att ha mig där :p
 

start

Active Member
Reaktionspoäng
0
ja jag vet... Men när en snygg kille som jag kliver in på banan blir alla andra väldigt osäkra och inte vet hur dom ska betee sig. Som tur var så var alla andra killar i urbant så enormt fula att dom alla själva insåg det. Där för har det gått bra att ha mig där :p


fulhet ftw!
 

DeletedUser

Guest
Ja jag vet... Men när en snygg kille som jag kliver in på banan blir alla andra väldigt osäkra och inte vet hur dom ska betee sig. Som tur var så var alla andra killar i UrbanT så enormt fula att dom alla själva insåg det. Där för har det gått bra att ha mig där :p
Eller så var det tvärt om och vi i Urban bara höll med för att inte göra honom ledsen :p
 
Topp