.xi. Dagar är räknade i TW = .xi. undergång

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Dragon ving

New Member
Reaktionspoäng
0
SKRIVET AV MrRisling:

En budbärare nalkas MrRislings kaninhål och ler lite åt hans lilla ursäkt till by.
Vår hjälte tittar upp från sitt arbete och går budbäraren till möte.

Budbäraren - Ni kallas härmed till stammöte i JockDeRocks högkvater, det är den enda bygnad i stammen som är stor nog att rymma alla er ledare.

MrRisling nickar jakande till detta och kastar sig upp på en av lagermännens oxkärror (han har ju inte fått sina kavalerister ännu så det fins inga hästar i byn att rida till mötet på.) Han beger sig den skumpiga färden mot JockDeRocks by omgiven av en eskort av spjutmän.
Väl framme vid mötet har ledningen insett att dom inte får plats i högkvateret eftersom det är lite för litet så dom får samlas på den leriga samlingsplatsen.
De stolta ledarna för stammen Abel, ic3princ3 och nraxob ställer sig upp på ett par välta lårar och abel tar till orda.

Abel - Det har kommit till min vetskap att flera mäktiga stammar med flera tusen poäng tillsammans skall starta krig med oss när nybörjarskyddet har släppt. Vi måste vara vaksamma och försiktiga så dom inte attackerar oss med sina horder av spjut och sina legioner av yxor. Ja vad vet jag nån av dem kanske till och med har några lätta kavallerister.
Vad tycker ni vi ska göra?

MrRisling tar ett steg framåt och säger - Jag tycker vi skall skicka våra egna massiva armeer mot dem, vi skall farma dem så hårt att dom alldrig hinner bygga adelsmänn. Vilka stammar är det vi skall möta?

Nraxob ler lite åt sin krigares iver och svarar - Stammarna vi skall möta är tvättmedelstillverkarna i AjaX, de svarta ryttarna i BR, D/Ks demoniska härskaror, moraltanterna i Ethics, lorderna i L.O.TW, utbölingarna i OC, latinsnackarna i SQS, himelsfamiljen TKOH, och stammarna TZK, UD, W.F.H och WL, dom har gått ihop i en ohelig allians där dom till och med delar forum allihopa bara för att dom vill farma oss.

Samlingen med ädlingar drar chockat efter andan och en av dem viskar fram en bön till nino med skräck i rösten. Samtidigt faller ett stilla regn mot himmelen som om själva crew gråter för den dödsdömda stammen.

Ic3princ3 säger med en allvarstyngd röst - Vi måste vara före dem med att skicka ut den första farmstyrkar, jag behöver en frivillig att föra ut vår krigsförklaring i forumet.
MrRisling sträcker upp handen och säger med allvarsfull röst - Jag ger dem budet i allmänna forumet!
Ledar trion nickar sitt godkännande och upplöser mötet.



Så nu är jag här hos er kära läsare med budet.
Vi i den stolta stammen .XI. förstår självklart att vi är dödsdömda då vi har alla dessa elitstammar emot oss men vi kommer möta dem med yxan höjd.
Härmed förklarar .XI. "krig"(farma farma farma ) med stammarna AjaX, BR, D/K, Ethics, L.O.TW, OC, SQS, TKOH,TZK, UD, W.F.H och WL.
Må bästa stammar farma mest

Mvh//MrRisling propagandakanin och receptionist .XI

Nu förklarar vi i L.O.TW krig mot .xi. tomma hot ger ingen respekt bara så ni vet :D säger bara lycka till :p
 

DeletedUser

Guest
Finns ju massor med stammar emot .XI.; även såna som dom inte har någon aning om ;)
 

DeletedUser

Guest
Är ni helt säker på att dom inte har planerat att skicka 100 krigsförklaringar? :)
 

DeletedUser

Guest
Okej, det här var oväntat

Att få reda på att det ska bli krig 14 timmar efter min egen krigsförklaring är hårt

Jag är helt tagen på sängen!
Hur ska jag kunna förbereda mej för det här?
 

mabben95

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, det här var oväntat

Att få reda på att det ska bli krig 14 timmar efter min egen krigsförklaring är hårt

Jag är helt tagen på sängen!
Hur ska jag kunna förbereda mej för det här?

INGEN har fått denna 'krigsförklaring' som ni skrivit i era små kojar förräns ca 20 minuter sen?:confused:
 

MrR@ndom

Member
Reaktionspoäng
0
well, som MrLime nyss påstod, även om han kanske låter lite butter, så förklarades det krig mot alla de stammar som nämns i inlägget du kopierade av MrR..

vad gör då ännu en krigsförklaring för nytta ? och dessutom, samma förklaring..

det värsta är dock att du inte förstår att det är en krigsförklaring, men ändå använder du den för att själv förklara krig .
 

DeletedUser

Guest
MrRisling, vad har du gjort? Du har släppt lös en best ingen kommer kunna stoppa:eek:

Jag komenterade att folk använder min välskrivna(okey jag vet ett par stavfel och särskrivningar det ska vara så) krigsförklaring för att skicka krigsförklaringar mot oss som redan förklarat krig mot dem. Ska det vara två olika krig samtidigt? Vårt krig mot dem och deras krig mot oss :eek:
 

DeletedUser

Guest
Knappt att man orkar läsa igenom V8 med alla onödiga krigsförklaringar... nästan som "Jag gör slut med dig!" "Försent, jag har redan gjort slut!" när man gick i 3an :eek:

F.ö är jag övertygad om att .XI. tar det här ;)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp