Xenu, Here I come!

DeletedUser

Guest
intergalaktisk härskare vid namn Xenu,
från wikepedia han var en härskare och varför skulle han få nått evigt liv

har du hört om något som kallas källkritik?

för det första lita aldrig på wikipedia, för det andra så är wiki sidan hur man tror scientlogerna ser på det hela inget om hur mannel och kompani funderar. Vem vet du kanske se han som en gud hur vet du något om det?

sen så kan man inte ens säga om faktan som kommit ut om scientlogerna stämmer eftersom de inte pratar om sin tro öppet.
 

DeletedUser

Guest
har du hört om något som kallas källkritik?

för det första lita aldrig på wikipedia, för det andra så är wiki sidan hur man tror scientlogerna ser på det hela inget om hur mannel och kompani funderar. Vem vet du kanske se han som en gud hur vet du något om det?

sen så kan man inte ens säga om faktan som kommit ut om scientlogerna stämmer eftersom de inte pratar om sin tro öppet.

Efter som Nic har tagit sin info via Wiki så kan jag väll också göra det.
 

DeletedUser

Guest
Alltså om alla som bli adlade utav NiC ska skapa en tråd i forumet så kommer det att bli en hel del onödig läsning............ :p
 

DeletedUser

Guest
Efter som Nic har tagit sin info via Wiki så kan jag väll också göra det.

Igen, NiC dementerade Wiki's information som du kan se om du läser texten på vår profil lite närmre. Istället kan Xenu för oss liknas som en gud. "Ett slags telepati" kan handla om allt från bönesvar till hallucinationer - pick one in between.
 

DeletedUser

Guest
Igen, NiC dementerade Wiki's information som du kan se om du läser texten på vår profil lite närmre. Istället kan Xenu för oss liknas som en gud. "Ett slags telepati" kan handla om allt från bönesvar till hallucinationer - pick one in between.

Då väljer jag fylle hallucinationer och brist på omdömme
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Att det alltid skall bli en sådan "stor" grej varje gång orden "Xenu" tas upp.
Förstår mig inte på folket som regelbundet orkar argumentera/diskutera i denna frågan:)
Men det är bara min åsikt.;)
 

DeletedUser

Guest
Okej folket, nu glider ni iväg från ämnet som små söta rådjurs kid på hal is.

Hur, var och varför NiC har bestämt sig för att göra Xenu till en kul grej har redan diskuterats i en tråd som handlade om NiC.

Fortsätt diskussionen så hämtar jag gärna fram hänglåset.
 

RazorXx

Member
Reaktionspoäng
0
Helt rätt Angwidd.
Lås denna snart så vi slipper allt "off topic" om Xenu och hans vilda krigare.
 
Topp