Xbox360 Mw2 ( CoD4 )

DeletedUser

Guest
Någon som spelar dessa underbara spel? hehe

Isåfall kanske nån vill göra en clan o spela lite matcher samt invite alla våra friends och köra t.ex Ground war, quick scope , mike mayer etc

Namn på Xbox live : Bern3hardt

CoD 4 stats

Ca 1,50 ratio och hyfsad killstreak typ 25 Inte så bra men brukar få ca minst 25 kill per bana

CoD 6 stats ( MW2 )

Ca 1,30 ratio och killstreak uppemot 40. Några nukes och så.

___________________________

Bara skrev lite kort så adda mig gärna

/Bern3hardt
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
spelade på PS3, hade 57 Nukes innan jag slutade och då körde jag typ aldrig med det på..

Tror min kill/death ratio låg på 17-1 eller nåt sånt..

Btw.. Killstreaken låg på 96:)
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Jaa det låter ju troligt...

Någon seriös?

Tror du mig inte? Nu har jag ju bytt in spelet men om nån vet ett sätt att kolla så kan ni ju kolla upp Swe-ca..

Bara för att du är en amatör så behöver inte alla andra vara det, Mw2 var i princip det enda spel jag körde när det kom ut och hade 22 dagars speltid när jag slutade..
 

DeletedUser

Guest
Sen:) Håller en offline streak atm, inte spelat sen julafton:D

Seriöst du suger på ljuga. Du har inte 17 kill death ratio om du inte hackat. Och jag skulle äga dig om vi möttes

No office. Och du spelar PS3, ljug i den tråden istället.
 

crille011

Member
Reaktionspoäng
4
Seriöst du suger på ljuga. Du har inte 17 kill death ratio om du inte hackat. Och jag skulle äga dig om vi möttes

No office. Och du spelar PS3, ljug i den tråden istället.

För det första ljuger jag inte, tror faktist mina siffror ligger runt den siffran men har inte spelat sen Mars förra året. Sen har jag inte hackat det är bara gay boys som gör och det är självklart att du skulle vinna, jag har ju förfan inte spelat Mw2 på nästan ett år..

Jag ljuger inte, MEN tror mina siffror kan ha ändrats lite, det är möjligt att detta var när det gick som bäst.. Streaken vet jag att jag har fel på nu iaf, tänkte del på det. 96-5 är mina bästa stats, typ 39 tror jag är streaken. Har mestadels spelat Snd. Men du får bevis om att jag samlar en offline streak snart, om du vill ha? Isåfall ska du få äta upp dina fördomsfulla meningar.
 

DeletedUser

Guest
haha du sa ju att din bästa streak var 96 precis... och nu 39...

Och 17 kill/death ratio vet jag inte någon som har om de INTE har hackat
 

DeletedUser

Guest
Jag har faktiskt en irl som har runt 17-18 i K/D.
Dock så har han bara runt 500 kills också ;)

okej : D men alltså om man kört så mkt som han KAN man inte ha så mkt...

Roliga är också att han ljuger om sin killstreak. Man kommer ingen vart genom att ljuga
 

Haroo

Active Member
Reaktionspoäng
0
okej : D men alltså om man kört så mkt som han KAN man inte ha så mkt...

Roliga är också att han ljuger om sin killstreak. Man kommer ingen vart genom att ljuga

Men jag håller med.
En highest streak på 39 och en ratio på 17 låter smått otroligt.
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Kan adda dig på mw2, har suttit och spelat nu ett tag. Vi är tre stycken som har gått tillbaka från black ops till det riktiga spelet, även börjat prestigea och siktar mot full-prestige.. :) Sen betyder ju inte kd:n så mycket särskilt inte för en sån som kör mest S&D (som jag ;))

Men jag har ändå lyckats skrapa ihop 1.12 i kd-ratio och runt 15 nukes.

Sen kan ju alla som spelar ps3 och är bra där tro att dom är något, cod-spelare på ps3 är ett skämt, sjukt värdelösa
 

DeletedUser

Guest
Kan adda dig på mw2, har suttit och spelat nu ett tag. Vi är tre stycken som har gått tillbaka från black ops till det riktiga spelet, även börjat prestigea och siktar mot full-prestige.. :) Sen betyder ju inte kd:n så mycket särskilt inte för en sån som kör mest S&D (som jag ;))

Men jag har ändå lyckats skrapa ihop 1.12 i kd-ratio och runt 15 nukes.

Sen kan ju alla som spelar ps3 och är bra där tro att dom är något, cod-spelare på ps3 är ett skämt, sjukt värdelösa

Haha elr hur! : )

Men gött att ni börjar med Mw2, känns som jag var den ENDA som inte skaffade black ops... visste att det skulle bli fail ( iaf vad mina kompisar säger om online )
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Ja, det är ett riktigt tråkigt spel faktiskt, synd att infinity ward inte får en till chans, så kan dom göra ett riktigt perfekt spel :) Nickar INfeCt Elmelid, så vet du vem det är som lägger till dig ;)
 

DeletedUser

Guest
själv har man en k/d ratio på ca 6.1 tror jag. spelat mw2 på elit nivå, har varit i holland england på lan, vunnit webhallens mw2 tunering, samt vunnit massa prylar online,

adda: qG Statix
 
Topp