Xbox 360 Spel-Tråd

DeletedUser

Guest
Efter ha köpt Fable 3 igår och varvat det, och nu inte kunna göra nånting på spelet, så har jag bestämt mig för att lämna in det, + några andra spel på måndag. Dock vet jag inte vilket spel jag ska byta det för. Och, om de går byta endast spel mot spel eller om jag MÅSTE lägga i lite pengar :(
 

DeletedUser

Guest
Vänta på Assasins Creed Brotherhood..... annars är FIFA 11 något :)
 

Morlly

Member
Reaktionspoäng
0
snart kommer call of duty: black ops ut (9 nov) vänta på det ;)

det kostar 700, jag lämnar in bad company 2 och betalar bara 350 för black ops :)
 

DeletedUser

Guest
nej!

Vänta på Black ops som Morrly sa!! Det kmr vara bäst!
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
snart kommer call of duty: black ops ut (9 nov) vänta på det ;)

det kostar 700, jag lämnar in bad company 2 och betalar bara 350 för black ops :)

Då köper du det inte på rätt ställe ;) Förbeställ på mediamarkt, så får du det svinbilligt när det kommer ut, bara att gå dit och köpa!
 

Brightside

Member
Reaktionspoäng
0
Det går faktiskt att quickscopa på Black ops. Vi var ett gäng som gick in för att lära oss det i helgen, inga problem om man lägger ner några timmars träning. Det gäller bara att hitta rätt sätt, men jag säger inte hur, för jag vill inte ha massa quickscopers på black ops.. Sen är det ju inte lika over-powered på detta spelet..
 

DeletedUser

Guest
Ska laga / få nytt xbox , och köpa Black ops, och äga sönder alla noobs och p12or som vanligt :D
 
Topp