Xarxez Blogg V9

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Tjena!

Tänkte Starta min egna lilla blogg här på v9!

Min första fråga till er mina trogna små talibaner!

Jag har ju slösat lite off på olika stammar nu, men vem ska jag skicka min sista off på? (ja jag va dum nog o slösa en jätte fin off på fel stam innan sprit kriget :( )

Fundera lite på Jäger, men vill helst skicka på dom "omogna" spritarna :)

Jäger är ju bäst!

Let there be american Kött!
 

DeletedUser

Guest
GÄSP
Nu när det var sagt så kan vi låta tråden dö.
 

DeletedUser

Guest
Vad Menar du med det lampan? :O
Dig skickar jag ju inte på??
Du e ju en smiskare?
 

DeletedUser

Guest
Haha kom o tänka på en sak nu...

Tistel skulle vara så bra och kunnat ge sprit motstånd osv...

Men dom bröt ihop snabbare än den lilla stammen Lime :)

Dom flesta av bra material gick till 4:20/sprit, resten blev utspridda i småstammar tyvärr.

Som någon i sprit sa tror jag.... om fierce eller tistel haft en ordentlig ledare så skulle dom kunant göra under... och det skulle nog barbar alliansen mot DSA också kunant göra om UT inte haft problem med ledarna på semester och dom adnra stammarnas ledare var itne så bra. Var en stam jag vet som gjorde ett bra jobb mot DSA men minns inte namnet... KB?
 

DeletedUser

Guest
Om det är KB du tänker på så leddes väl den av Floonky, om jag inte minns helt fel?
 

DeletedUser

Guest
Dom flesta av bra material gick till 4:20/sprit, resten blev utspridda i småstammar tyvärr.

Wut? Vad grundar du detta på? Både Sprit och 4:20 har färre medlemmar än vad de hade när kriget började, och ingen av stammarna har tagit in någon från tistel
 

DeletedUser

Guest
Men vi i 4:20 har varken tagit in spelare från Tistel eller Lime? :confused:

Skrev nog det lite förvirrande förut.

Men menar att dom som kan spelet bra, har bra ledare är i 4:20/sprit, resten blev utspridda (dom i tistel t.ex där fanns bra, men fattades bra ledare)

Så menade jag :p
 

DeletedUser

Guest
Nu blev jag väldigt förvånad :O

Jag trodde dom som skicka anfall på mig från sprit skulle komma med off.. (okej 17 kvar)
Också kollar man skype... Adya slagit ut en full off by från sprit? :O

Visst inte misstänker man att det var ett riktigt anfall från en så liten spelare, men det förvånade en riktigt :p

Sa bara en i sprit förlora en full off by eftersom jag vet inte om det är emot reglerna att nämna namn och vissa trupperna han förlora.

Men kan väl säga så här:
Äntligen fick Adya sin hämnd, han har ju viljat ha sin hämnd sen DSA kriget :)

Aja nu kan han var nöjd med sig själv på denna servern ;)
är ju alltid kul att uppnå ett sådant mål :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Haha, hade bara tur...egentligen. Och hämnd var det inte, kommer jag aldrig kunna få. Men min OB ökade.

7000 yx, 3000 LK, 250 MB och 10 Kattas är väl det mesta jag någonsin dödat hittills :$
 

DeletedUser

Guest
Att döda trupper är väl en sorts hämnd? ;) (och att döda off med off är inte allt för vanligt, iaf inte när det gäller "topp spelare" )
 

DeletedUser

Guest
Troligen har spelarens vars by du slog ut ca 50+ byar så en eller två offbyar spelar ingen större roll. Sluta spamma ner tråden med sktisnack nu..
 

DeletedUser

Guest
Troligen har spelarens vars by du slog ut ca 50+ byar så en eller två offbyar spelar ingen större roll. Sluta spamma ner tråden med sktisnack nu..

1. Spamma ner tråden med skitsnack??! wtf? :S

2. Dom senaste inläggen har inte varit något skitsnack?? :confused::confused:

Inte för att jag tycker jag ser dig här ofta på forumet eller att du brukar skriva skit här, men nu verkar det nästan som du börjar luta dig lite åt "här bestämmer vi vad som är skitsnack eller inte".

Visst du skrev´ju om det där med att spelaren kan vara stor, men varför skulle det vara skitsnack för att jag uppdaterar med att "jag blev imorse ganska förvånad över en rapport osv... Adya har lyckats uppnå ett mål på v9"?
 

DeletedUser

Guest
Det är också din tråd, Xarxez. En tråd som gäller som en sorts "blogg", och då tycker jag att det är DU som bestämmer vad som är skitsnack eller inte...
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
www.blogg.se

Om bloggande nu är av intresse, denna tråd känns väldigt offT.
Orsaken till varför jag inte postat förens nu är för att jag inte ville bumpa och hoppades på att den skulle dö ut.
 

DeletedUser

Guest
JAG, inte trådskaparen bestämmer ytterst vad som är skitsnack här inne. Personliga bloggar i V9's forum för politik och propaganda är lite off, jag håller med om det. Ville se vart detta ledde. Eftersom risken finns att alla spelare på V9 plötsligt vill börja blogga så ser jag tyvärr bara två utvägar.

1. Tråden låses.
2. Tråden skickas vidare till off topic-forumet där den, om ansvarig mod tycker så, kan få leva vidare till allas glädje och gamman.

Ber trådskaparen ge mig en hint, här eller via PM om hur han vill ha det.

//Humble

Edit: Naturligtvis med referens i V9's forum om vart den tog vägen om det är svaret. Försöker inte GÖMMA den...
 

DeletedUser

Guest
Lås du denna, var så att jag hade inks från en viss stam, så jag skicka lite tillbaka, men så ville jag skicka en off på någon i den stammen, så då kom jag på iden att någon kunde välja åt mig , men dom var tråkiga :(


hehe skulle sett väldigt roligt ut om det poppar upp massa bloggar efter min tråd xD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp