X{v*} vs I.R. L65 G65

DeletedUser

Guest
Så nu har krig brytit ut mellan våra stammar här på värld 7.

Önskar min stam all lycka och fortsätt som vi gjort hittills så kommer det gå vägen :D
 

DeletedUser

Guest
rätt fjutigt



Side 1:
Tribes: X{v*}
Players:

Side 2:
Tribes: I.R. L65 G65
Players:

Timeframe: Förra veckan


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 5
Sida 2: 4
Skillnad: 1

image.php



Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 24,549
Sida 2: 15,431
Skillnad: 9,118

image.php
 

DeletedUser

Guest
Detta kan bli intressant, ATWM ligger ju mitt uppe i smeten så vi kanske blir påverkade av resultatet.

Jag hoppas I.R. och L65 visar vad de går för nu!

Jag har aldrig tyckt om X{v*}, mest för att jag aldrig kommer ihåg hur det är man skriver stamnamnet.

Men G65 tror jag inte är till så mycket hjälp, de ligger ju totalt utspritt...

Karta:
http://www.twstats.se/sv7/index.php?page=map&tribe_0_id=8975&tribe_0_colour=0B00FF&tribe_1_id=3233&tribe_1_colour=00FFFF&tribe_2_id=5557&tribe_2_colour=00FF06&tribe_3_id=7671&tribe_3_colour=F4FF00&zoom=200&centrex=500&centrey=500&fill=

Kunde man inte få läsa en lite roliga krigsförklaring btw...?
 

DeletedUser

Guest
Det var ju dem som startade kriget mot oss så en sådan får du be om av dem..

Vi har endast stridit i en dag nu så det kommer hända mkt de närmaste dygnen.
 

nixu

Member
Reaktionspoäng
0
Om man kollar på kartan så ser det inte ut att bli så mycket till krig..

Men lycka till båda parter!
 

DeletedUser

Guest
Börjar hända lite saker här...
X{v*} (snälla byt stam-tagg xD) har ledningen än så länge. Men det har skett många adlingar fram och tillbaka, ska stammarna spela ping-pong med byarna eller ska de kriga?

Side 1:
Tribes: I.R. L65 G65
Players:

Side 2:
Tribes: X{v*}
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 7
Sida 2: 12
Skillnad: 5

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 25,694
Sida 2: 57,305
Skillnad: 31,611

image.php
 

DeletedUser

Guest
X{v*} har ju tagit sitt tag från en enormt skicklig stam ifrån .net. Däremot vet de ju antagligen inte ens om det ;)
 

DeletedUser

Guest
Det känner vi till. Vi ville ha lite skjuts av deras framgång.

Undrar lite vad I.R. med mera har för sig, inte mkt till krig tycker jag...går bra för oss dock :D

Side 1:
Tribes: I.R. L65 G65
Players:

Side 2:
Tribes: X{v*}
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 9
Sida 2: 16
Skillnad: 7

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 35,184
Sida 2: 77,526
Skillnad: 42,342

image.php
 

DeletedUser

Guest
Än så länge tycker jag att det går bra för oss, eller vi kör på bättre än I.R. i alla fall ;)

Det är mig ni vår skrika på om ni tycker tagen (förkortningen) är jobbig att skriva. Det var nämligen jag som kom på den och den är tagen från en mycket grym stam på w19 på .net, troligen den värsta stammen jag sett... förutom denna stammen såklart :D

Och eftersom jag bara spelat på .net förut så har jag stött på IR stammar där, men på de världar jag spelat har IR inte lyckats så bra.

Jag tycker att det var rätt lågt av I.R. att bryta en (tillfällig) IAP precis när hockeyfinalen började i söndags och göra ett massanfall. Men det gjorde inte så mycket vilket man ser på statistiken... hehe

EDIT: Jag var med i STONED och *GGE* på w19 på .net :)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Tyckte det var konstigt att ni skulle komma på det taget själva xD Verkar ju å ra för er. Även om ni inte är lika bra som de riktiga spelarna. och du måste ju iaf ha erfarenhet.
 

DeletedUser

Guest
Erhm... det här kunde väl gått bättre för I.R. & c.o. kanske...

Side 1:
Tribes: I.R. L65 G65
Players:

Side 2:
Tribes: X{v*}
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 73
Sida 2: 80
Skillnad: 7

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 14
Sida 2: 40
Skillnad: 26

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 283,108
Sida 2: 339,369
Skillnad: 56,261

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 56,370
Sida 2: 187,011
Skillnad: 130,641

image.php
 

DeletedUser

Guest
Ja, statistiken talar för sig själv tycker jag :D Men det roligaste är ju att IR med familj (som är 3 gånger större än X{v*} poängmässigt) har gått och tiggt hjälp av er i ATWM.. Det är vad jag kallar effektiv stam som vet hur man krigar :rolleyes:

Tyckte det var konstigt att ni skulle komma på det taget själva xD Verkar ju å ra för er. Även om ni inte är lika bra som de riktiga spelarna. och du måste ju iaf ha erfarenhet.

Okej vi är väl inte lika bra som original X{v*} hehe

Och om min erfarenhet kan jag väl avslöja att jag har lärt mig ett och annat, men jag är inte fullärd direkt ;)
 

DeletedUser

Guest
Däremot har man ju vetat att IR kommer att misslyckas sedan länge. :) I min gamla stam hade vi en allians men vi var ändå säkra på att de inte skulle överleva alltför länge utan hjälp. ;)
 

DeletedUser

Guest
Nej I.R. har inte varit det svåraste motståndet hittills direkt, men om ATWM ger sig in i leken tror jag även att vi kommer få ge upp.
Kommer nog hålla dem stången ett tag men om de skulle satsa helhjärtat så kan vi inte göra så mkt.

Hoppas de kan ha hyfset att låta oss kriga i fred I.R. med kompani är redan 2-3 ggr så stora som vi så de ska inte behöva hjälp..
 

DeletedUser

Guest
Då är det alltså ATWM som återigen har makten i sina adelsmän att bestämma utgången på kriget... intressant... :) Vad mäktig jag känner mig just nu =)

Vi får väl se hur det utvecklas ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är klart att du ska känna dig mäktig om du är med i den absolut största stammen i sin del av världen ;)

Men det var kanske lite dumt av oss att avslöja att ni är mäktiga... tänkte inte på att du kanske inte visste om det :rolleyes:

Men jag skulle inte tycka att det är rättvist om I.R. överlever på grund av att andra stammar lägger sig i ett krig som dom själva har startat, och håller på att förlora om det fortsätter som det gör nu :cool:
 
Topp