WTRASH bjuder upp -UT- i ringen!

DeletedUser

Guest
Nys?, hehe dem ligger mitt bland oss, är inte så att dem har en front som UT, mori osv, utan dem har fronter åt alla håll, tror dem noterat det med!, Sen valde jag att inte ta med wob eftersom dem inte kommit in i leken riktigt än, men är medveten om att dem anslutit sig också! Så får ge de ett par dagar så lägger jag till dem i statsen sen med:)

Han sa inget om att NyS kmr gå i krig mot WTRASH.

Jag uppfattar hans inlägg på ett helt annat sätt än dig :rolleyes:
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
egentlgien är alla stamamr på V8 - utom WTRASH - en enda stor stam, med enormt mkt akademier - WTRASH är omringade, vi ska bara tarom nu...elr....ja.....HMF
 

Ac1d

Member
Reaktionspoäng
0
tja.. kanske ni e.. jag såg ju hur det gick förra gången när alla var mot urbanT ja jag var en av dem som krigade mot dem..
men nej.. rök en eller två storspelare sen gav mer eller mindre alla upp
 

DeletedUser

Guest
Inte kul att ha ca 700 inkommande.....

Ja, som Ac1d sa, bara man tar bort dom största så faller resten som en kortlek

MUUUAAAAHAHAHAHAHAHAH
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
dålig stam isf...fan, en stam ska kunna överleva fast storspelarna försvinner, elr ja, ni överlevde, men ni sket i kriget.
 

DeletedUser

Guest
dålig stam isf...fan, en stam ska kunna överleva fast storspelarna försvinner, elr ja, ni överlevde, men ni sket i kriget.

Om storspelarna med 3-500 byar försvinner på en vecka så e det nog ingen vits att försöka då dom har hittat en öppning in i klustret ;).
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
Om storspelarna med 3-500 byar försvinner på en vecka så e det nog ingen vits att försöka då dom har hittat en öppning in i klustret ;).
med tanke på hur tajta WTRASH är, tar vi exempel, går att ta tbx snabbt, 500 byar, runt 5K runt om, hell, det är inte svårt om man täpepr deras öppning och förminskar deras hål i karten, jesus, use your mind, don't give up on 2 seconds, jämför TW med ett spelläge på TF2 nu: Kontrollpunktskarta: 2 lag slåss om t.ex. 5 punkter, två nära carsin respawn, en i mitten, om ena laget håller på och tar sista punkten (vilket gör dem till vinnare) laddar man upp flra "ubercharges" (odödlighet för en kort tid) med "heavys" (starkaste spelklassen) och cleanar rummet, har du en chans att ta tillbaka kontrollpunkterna längre fram, desamma i TW, ladda upp en enorm offensiv och ta tillbaka byarna, work s a team.
 

DeletedUser

Guest
med tanke på hur tajta WTRASH är, tar vi exempel, går att ta tbx snabbt, 500 byar, runt 5K runt om, hell, det är inte svårt om man täpepr deras öppning och förminskar deras hål i karten, jesus, use your mind, don't give up on 2 seconds, jämför TW med ett spelläge på TF2 nu: Kontrollpunktskarta: 2 lag slåss om t.ex. 5 punkter, två nära carsin respawn, en i mitten, om ena laget håller på och tar sista punkten (vilket gör dem till vinnare) laddar man upp flra "ubercharges" (odödlighet för en kort tid) med "heavys" (starkaste spelklassen) och cleanar rummet, har du en chans att ta tillbaka kontrollpunkterna längre fram, desamma i TW, ladda upp en enorm offensiv och ta tillbaka byarna, work s a team.

Men detta är TW, inte (TF2?). Men sen e det osså svårt då ni förlorar trupper och byar på löpande band.
 

unkas

Member
Reaktionspoäng
0
TF2 = Team Fortress 2 - FPS-spel av Valve, klassbestämmelser

vi väntar på er sen tar vi er när ni är i klustren (a) elr...ja...vi har ingen plan ens, i admit it
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: -UT- -UTa- HHG Mori.T Mori K_A I.R. IDLY Typ 2 Typedo T-D-K =ODST=
Players:

Side 2:
Tribes: WTRASH
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 162
Sida 2: 345
Skillnad: 183

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 58
Sida 2: 191
Skillnad: 133

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,420,479
Sida 2: 3,299,128
Skillnad: 1,878,649

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 562,314
Sida 2: 1,847,573
Skillnad: 1,285,259

chart
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: WTRASH
Players:

Side 2:
Tribes: -UT- -UTa-
Players:

Timeframe: 25/07/2010 00:00:00till02/08/2010 19:50:23

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 431
Sida 2: 98
Skillnad: 333

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 4,127,448
Sida 2: 954,617
Skillnad: 3,172,831

chart
 

DeletedUser

Guest
Avitus, Min hjälte, Min kung, Min herre, jag tackar för dom fina statsen :awsm:
 
Topp