WTF is SOPA ? aka The American Government trying to ruin the internet

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Det jag finner så extremt jävla skrämmande är att dom röstar om detta den 21 och INGA tidningar verkar ta upp det. WHAT THE HELL!?
 

DeletedUser

Guest
Tar tillbaka det jag skrev SvD har gjort två artiklar om detta.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Jag har sett en hel del om detta men folk i Sverige verkar inte ha uppmärksammat det riktigt.
Däremot de flesta amerikanare. Går att skriva på lite olika grejer för att försöka stoppa det, har ingen länk just nu men kolla runt lite så hittar ni :)

Se till att hålla detta borta från en politisk diskussion bara då det är emot forumsreglerna!
 

DeletedUser

Guest
Svårt att inte göra detta till en politisk debatt med tanke på att amerikanska kongressen ska rösta om detta.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Svårt att inte göra detta till en politisk debatt med tanke på att amerikanska kongressen ska rösta om detta.

I know. Ska kolla om det kan vara okej med tanke på att det inte handlar om svensk politik. Jag själv tycker att det är ett viktigt och intressant ämne men kan också se poängen i att hålla sig ifrån så pass splittrande och heta ämnen som politik här. I värsta fall finns det andra ställen att ta diskussionen :)

Återkommer.
 

Purk

Member
Reaktionspoäng
0
Okej, tråden fick tumme ner tyvärr, vill ni diskutera detta får ni besöka andra forum!

Låses.

cD
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp