WoS vs T:V:W

DeletedUser

Guest
WoS vs T:V:W

Efter en tid av mindre inspirerande krig och diverse internadling känner vi i WoS att det är dags att smaka på lite större motstånd. Vi vill därför se om Veteranernas stolta krigare ämnar leva upp till sitt namn och möta oss i god slagordning eller om vi även här skall möta svagt och oinspirerade motstånd.

Vi önskar oss alla god jaktlycka samtidigt som vi med detta enkla brev förklarar krig med T:V:W
 

LePurjo

New Member
Reaktionspoäng
0
Hjälp jag har fått jättemånga incs på mig.

Jag ger mig, ni får alla mina byar bara ni snälla låter mig vara...
 

DeletedUser

Guest
Bara en gissning från min sida men tror att WoS tar det här ganska lätt :D
 

DeletedUser

Guest
Åh lycka till båda parter, och hoppas ni kör fair play precis som i resten av värld 9s krig :)

Älskar krig verkligen <3
 

Floonky

Member
Reaktionspoäng
0
Bara en gissning från min sida men tror att WoS tar det här ganska lätt :D

Ja du Bushman. Ska man vara glad för att du säger detta då? Du har nämligen fel i det mesta du säger, så vi kan ju hoppas på att så är fallet även här.
Du verkar även ha misstagit dig på något vänster, som att någon överhuvudtaget skulle bry sig om vad du skriver här på forumet. Då kan jag tala om för dig att det är det ingen som gör. En nolla som dig som aldrig kommer någon vart brukar folk inte bry sig om. Nog för att du vet hur man försvarar sig någorlunda, så är det inget att vara stolt över. En person som är duktig på detta spel måste även kunna göra något som kallas för att anfalla. Hört talas om det? Du ser tydligen nöje i att vara en värdelös nolla som enbart kan försvara sig och ta skydd av moral, men detta spel går ut på att kriga och en viktig del av ett krig det är att anfalla. Sånna som dig borde lära sig detta. Du kommer ingen vart och har egentligen inte ens i detta spel att göra. Du är inget mindre än en irriterande råtta och kommer heller aldrig bli något annat, därav bryr sig folk verkligen inte om vad du säger. Därför är det tragiskt att måsta se dig skriva här i tron om att någon bryr sig om vad du säger. Men ingen gör som sagt det. Så gör mig en tjänst och knip igen din käft angående allt som har med T:V:W att göra. Tack på förhand. (Ja humble, jag tar denna varning, det var värt det)





För övrigt vill vi i T:V:W hälsa WoS välkomna till våra murar. Vi välkomnar dem med öppna armar och tycker det är kul att dessa lirare äntligen kliver fram i rampljuset för att visa vad dem går för. Låt oss få ett krig med allt fokus på själva kriget och inget annat, såsom glåpord, kränkningar, falskhet m.m, ty ärlighet varar alltid längst i mina ögon.
Det brukar nämligen tendera att bli ett betydligt trevligare krig om man håller sig ifrån detta och istället använder sin tid till kriget. Detta kan även komma att bli ett mycket långdraget krig och då är det ett ännu större + om man kan hålla sig ifrån allt skit som inte hör hemma i kriget.

Med Vänligaste Hälsningar från alla oss rutinerade krigare.
http://www.wix.com/DarkMessenger/The-Veteran-Warriors
 

DeletedUser

Guest
En person som är duktig på detta spel måste även kunna göra något som kallas för att anfalla. Hört talas om det?

Anfall är bästa försvar, eller hur? ;)

Låt oss få ett krig med allt fokus på själva kriget och inget annat, såsom glåpord, kränkningar, falskhet m.m, ty ärlighet varar alltid längst i mina ögon.
Det brukar nämligen tendera att bli ett betydligt trevligare krig om man håller sig ifrån detta och istället använder sin tid till kriget. Detta kan även komma att bli ett mycket långdraget krig och då är det ett ännu större + om man kan hålla sig ifrån allt skit som inte hör hemma i kriget.

True true :awsm:

Now let us see some stats :D
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: WoS
Side 2:
Tribes: T:V:W

Timeframe: Senaste 24 timmarna



Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 23
Sida 2: 0
Skillnad: 23

chart




Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 211,098
Sida 2: 0
Skillnad: 211,098

chart
 

kisstank

Member
Reaktionspoäng
0
Anfall är bästa försvar, eller hur? ;)

Det där blev ganska lustigt med tanke på vem det kom ifrån ;)

OnT: WoS går inte helt väntat ut och nollar, jag har ingen aning om hur pass beredd T:V:W var, för mig var den överraskning. Å andra sidan är jag mest upptagen med att häda.. jag menar hedra WoS i bilder på forum.
 
Topp