WoS vs CoD & MT

DeletedUser

Guest
ajjemen.

eftersom tfs la sig i så blev det några dagar där det gick lite trögt.

men vi har nu börjat omorganisera, så det ska förhoppningsvis synas på stats inom några dagar;-)

förövrigt så trivs jag som fisken i vattnet i det här kriget får mängder med anfall samt mängder med anfall
som ger mig ett gott skratt.

all heder åt våra fiender som ändå gör kriget lite spännande och kan ju säga att jag har väl tagit emot kanske 30 gånger fler anfall än jag skickat.

hoppas på ett fortsatt trevligt krigande och att vi i wos i slutändan drar det längsta strået!

// Troja11
 

DeletedUser

Guest
Jag skyller på tillfällig adelsbrist plockat ett gäng byar den senaste veckan ^^

Side 1:
Tribes:
Players: MrRisling

Side 2:
Tribes: MT
Players:

Timeframe: Förra veckan

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 13
Sida 2: 1
Skillnad: 12

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 136,725
Sida 2: 11,874
Skillnad: 124,851

image.php



Så här ser jag ut nu: 92 MrRisling Sprit 342,936 36 9,526

Detta innebär att jag ökademed 50% i byantal förra veckan. Får ta det lite lugnt nu.
Vill bara tacka MT för hjälpen in på topp 100. Helt plötsligt började V9 bli roligt för kaninen igen ^^

Ge mig några dagar så kommer ni hjälpa mig in på topp 40 också ^^

SKÅL


Edit: Tog givetvist tillbaka byn jag förlorade, klantade bort den bara i fyllan och villan ^^
 

DeletedUser

Guest
Hur går det i kriget nu?

Är nyficken :D Hejar på er WOS!
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: WoS
Players: MrRisling

Side 2:
Tribes: MT CoD TFS!
Players: jultomte

Timeframe: 25/11/2009 00:02:50till04/12/2009 14:01:49


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 107
Sida 2: 33
Skillnad: 74

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 772,521
Sida 2: 229,925
Skillnad: 542,596

image.php



Edit:Vet inte vad det fins för andra flyktingar än tomten, nån som har koll på det?
 

DeletedUser

Guest
vet faktiskt inte om det finns fler flyktingar..tomten gick dock till MT så det gör iofs detsamma ;P
 

DeletedUser

Guest
Alltså det ser inte ut som TFS elr MT sjönker så mkt poäng :D

Har ni problem och utrota dem elR?

HEJA WOS!
 

DeletedUser

Guest
Just nu är vi bara ett par stycken som är på dom. Dessvärre är det så att dom adlar så in i bomben med barbarer. Detta innebär att så fort vi tar en by av dom så tar dom 6 barbarer, så dom frossar upp dubbelt om inte trippelt så mycket bb byar som vi tar spelar byar. En annan sak att titta på är att TFS har rekryterat runt 10 nya spelare inom loppet av några dagar för att kunna stoppa oss, poäng på dessa spelare är väl inte något speciellt men ju fler bb frossare dom har desto mer likt ohyra blir dom.

Dom kommer försvinna, men vi tar det lugnt så vi har något att göra under dagarna ;P Att kriga är ju skoj :)
 
Senast redigerad av en moderator:

winrar

New Member
Reaktionspoäng
0
Just nu är vi bara ett par stycken som är på dom. Dessvärre är det så att dom adlar så in i bomben med barbarer. Detta innebär att så fort vi tar en by av dom så tar dom 6 barbarer, så dom frossar upp dubbelt om inte trippelt så mycket bb byar som vi tar spelar byar. En annan sak att titta på är att TFS har rekryterat runt 10 nya spelare inom loppet av några dagar för att kunna stoppa oss, poäng på dessa spelare är väl inte något speciellt men ju fler bb frossare dom har desto mer likt ohyra blir dom.

Dom kommer försvinna, men vi tar det lugnt så vi har något att göra under dagarna ;P Att kriga är ju skoj :)

Du kan ju inte mena att alla i dessa stammar endast adlar barbs, visst det finns de som endast adlar barbs men de har inte riktigt förstått poängen med spelet...
 
Senast ändrad:

pypper

Member
Reaktionspoäng
0
Side 1:
Tribes: WoS
Players:

Side 2:
Tribes: CoD & MT
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 15
Sida 2: 5
Skillnad: 10

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 110,975
Sida 2: 23,266
Skillnad: 87,709

image.php
 

DeletedUser

Guest
såhär

Side 1:
Tribes: WoS
Players:

Side 2:
Tribes: CoD MT TFS!
Players:

Timeframe: Senaste 48 timmarna

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 38
Sida 2: 52
Skillnad: 14

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 26
Sida 2: 3
Skillnad: 23

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 259,563
Sida 2: 155,286
Skillnad: 104,277

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 199,986
Sida 2: 18,952
Skillnad: 181,034

image.php
 

DeletedUser

Guest
Hur går det i kriget? Är det ett liten paus elr?

HAr inte hört så mkt :D
 

DeletedUser

Guest
Det har gått lite segt. Men det kommer bli bättre ;P



Side 1:
Tribes: WoS
Players:

Side 2:
Tribes: TFS! MT CoD
Players:

Timeframe: Förra veckan

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 151
Sida 2: 241
Skillnad: 90

image.php


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 54
Sida 2: 8
Skillnad: 46

image.php


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 1,068,086
Sida 2: 917,846
Skillnad: 150,240

image.php


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 360,816
Sida 2: 56,456
Skillnad: 304,360

image.php
 

DeletedUser

Guest
jadu

Kriget går väl helt okej men stammarna vi krigar emot är ju helknepiga de flesta av dom. så fort någon börjar tappa byar plockar han/hon 10 barbarer istället för att försöka plocka tillbaka byarna. det gör ju att krigandet vinns av oss men det är de som växer mer pågrund av att dom inte använder sina trupper till att slå tillbaka.

Nu ska jag inte säga att det gäller alla då vissa av dom faktiskt är väldigt duktiga vad jag har förstått.
Men som sagt krigandet blir väldigt utdraget och väldigt tråkigt.;)
 

winrar

New Member
Reaktionspoäng
0
Kriget går väl helt okej men stammarna vi krigar emot är ju helknepiga de flesta av dom. så fort någon börjar tappa byar plockar han/hon 10 barbarer istället för att försöka plocka tillbaka byarna. det gör ju att krigandet vinns av oss men det är de som växer mer pågrund av att dom inte använder sina trupper till att slå tillbaka.

Nu ska jag inte säga att det gäller alla då vissa av dom faktiskt är väldigt duktiga vad jag har förstått.
Men som sagt krigandet blir väldigt utdraget och väldigt tråkigt.;)

Har man en spelare med 400 k och 4 gånger fler byar rakt över en som råkar vara liite irriterad så är det enligt mig acceptabelt att adla några barbarbyar i rimmen. :) Det finns vissa spelare som endast adlar barbarer och det är en annan historia...
 

DeletedUser

Guest
Kriget går väl helt okej men stammarna vi krigar emot är ju helknepiga de flesta av dom. så fort någon börjar tappa byar plockar han/hon 10 barbarer istället för att försöka plocka tillbaka byarna. det gör ju att krigandet vinns av oss men det är de som växer mer pågrund av att dom inte använder sina trupper till att slå tillbaka.

Nu ska jag inte säga att det gäller alla då vissa av dom faktiskt är väldigt duktiga vad jag har förstått.
Men som sagt krigandet blir väldigt utdraget och väldigt tråkigt.;)

Bara o adla byarna som han hade innan BB byarna så han inte kan bygga upp adles lika snabbt o adla nytt? :)
 

maslug

New Member
Reaktionspoäng
0
Hehe, helknepiga. Jaha, det var ju kul att bli kallad för det :D.

Vad jag vet är det inte så många i vår stam (MT) som tar barbarbyar, visst finns de, men de flesta låter dem vara.
 
Topp