World Cup: Round 1!

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
I engelska versionen så kör de detta varje värld, man skriver upp spelare som ska "möta" varandra 1 v 1 och skriver en motivering på varför man tror just den spelaren ska vinna.

Det behöver inte vara kopplat till just denna värld utan ur din synpunkt kan det gälla helt lika förhållanden, men då får du gärna skriva upp hur det set ut på ditt svar.

Match 1: " Lika förhållanden "
Blubar vs Greenbeen
Vinnare: Bluebar
Motivering: Bluebar är en spelare som är ihärdig och som jag aldrig sett bli grå. Kämpar till sista man står.


Match 2: V 30
Ödemark vs Energikungen
Vinnare: Energikungen
Motivering: Då denna drivs på förnybar energi kommer han alltid sträva framåt ostoppbart.

HTML:
[B]Match 1:[/B] ಠ‿ಠ

Vinnare:
Motivering:

[B]Match 2:[/B]

Vinnare: 
Motivering:

[B]Match 3[/B]

Vinnare: 
Motivering:

[B]Match 4[/B]

Vinnare:
Motivering:

[B]Match 5[/B]

Vinnare:
Motivering:

[B]Match 6[/B]

Vinnare:
Motivering:


Match 1: ಠ‿ಠ
Tottas vs krizzlock
Vinnare:
Motivering:

Match 2:
Desol4ce vs BatteriKungen
Vinnare:
Motivering:

Match 3
Wrongway vs bajstank
Vinnare:
Motivering:

Match 4
Abel vs rosafan
Vinnare:
Motivering:

Match 5
Teh gow vs EUSA
Vinnare:
Motivering:

Match 6
lexi007 vs Flubber
Vinnare:
Motivering:


Efter du svarat på en Lista skapar du en egen med nya spelare. Eller så använder du samma men byter motståndare.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Har inte riktigt koll på detta. Är det 1v1s? Kan man titta stats någonstans?
 

DeletedUser

Guest
vet inte heller vad detta är, tror det handlar om att man ska säga vem som man tror vinner:

Match 1 ಠ‿ಠ
Tottas vs krizzlock
Vinnare: Tottas

Match 2
Desol4ce vs BatteriKungen
Vinnare: Batterikungen

Match 3
Wrongway vs bajstank
Vinnare: Bajstank

Match 4
Abel vs rosafan
Vinnare: Rosafan

Match 5
Teh gow vs EUSA
Vinnare: Teh gow (Svårt att avgöra men Teh gow kontot är större)

Match 6
lexi007 vs Flubber
Vinnare: Lexi (han har lite helare byar)
 

DeletedUser

Guest
vet inte heller vad detta är, tror det handlar om att man ska säga vem som man tror vinner:

Match 1 ಠ‿ಠ
Tottas vs krizzlock
Vinnare: Tottas

Match 2
Desol4ce vs BatteriKungen
Vinnare: Batterikungen

Match 3
Wrongway vs bajstank
Vinnare: Bajstank

Match 4
Abel vs rosafan
Vinnare: Rosafan

Match 5
Teh gow vs EUSA
Vinnare: Teh gow (Svårt att avgöra men Teh gow kontot är större)

Match 6
lexi007 vs Flubber
Vinnare: Lexi (han har lite helare byar)

Har jag fattat det rätt så är detta inte på v30 utan en helt ny värld på tribalwarsmasters.net
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Brukar vara att man kör på samma vilkor båda spelarna, 1v1 i samma storlek, så det handlar om erfarenheten och hur duktiga spelaren/kontot i fråga är.
 

DeletedUser

Guest
Ja det var relativt lite information och en missvisande titel, men jag har lämnat min version iaf.
 

Wrongway

Active Member
Reaktionspoäng
42
Efter lite snack med -meowth- har vi snickrat fram en ny modell utav tråden, så gå upp och läs överst igen så får vi se om det blir lite "enklare" att förstå och fler som skapar listor :)
 

Flying Duck

Active Member
Reaktionspoäng
12
Well, det är två spelare som inte åstadkommit egentligen någonting alls hittills på v30. Hade varit mer intressant med en match med Sovereign vs jesperl95.

Tråden behöver inte röra vad de gjort på v.30 utan spelarna i sig, om dem två möter varandra 1v1 med 100 byar var, vem tror du skulle vinna då? Baserat på vad du vet om spelarna
 

teh gow

Member
Reaktionspoäng
3
vet inte heller vad detta är, tror det handlar om att man ska säga vem som man tror vinner:


Match 6
lexi007 vs Flubber
Vinnare: Lexi (han har lite helare byar)

1 Flubber Poke4L 1,92 Mil.

http://se.twstats.com/sv30/index.php?page=player&mode=conquers&id=710279

Tycker Jenny förtjänar lite mer respekt, ja menar hon har trots allt varit på semester & enbart lirat på mobilenhet när täckning funnits & "bara" tappat en by (den andra va löve's som recappades, men tappades tillslut) & rank 1 på obd.

Kan då säga som så att ja hade inte fixat de Jenny gjort senaste 2 veckorna ^^ De har fan varit ganska grymt jobbat från hennes sida.
 

-meowth-

Member
Reaktionspoäng
1
jag kör en ny där kommer va väldigt jämnt mellan spelarna och nu kommer jag ta konton där de är kända.


Match 1

Pöta vs Eggeh
Vinnare: Svårt att säga vem som skulle vinna men i late kanske skulle eggeh göra, väldigt svårt avgöra detta.

Match 2
Abel vs Fireside
Vinnare: Fireside för abel hade fått möta en motstånd som han aldrig fått göra sen v1 tiden och jag tror inte han skulle palla orken att få incs av fireside hela tiden.

Match 3
Znap1 vs Tummar
Vinnare: Znap1 kanske tummar är väldigt ny men duktig fast znap1 har ju mer tålamod tror jag och sen att han kan sitta varje natt är inte kul heller för dens motståndare.

Match 4
Mintcream vs Teh gow
Vinnare: Kanske mintcream när han väl har över 100 byar kommer teh gow få se vem den riktiga spartanen är.

Match 5
sanoj93 vs Nicovichen
Vinnare: Tror sanoj skulle vinna för han har tålamodet som gör så han får stor fördel.

Match 6
Sirbrobeck vs FettoSuperStar
Vinnare: Sirbrobeck tror jag för att senaste han krigade på v21 piskade han ju susa & F.A.N, hans sjuka ork att kriga varje dag även tjäder hade blivit galen till slut.
 
Topp