Wombat

DeletedUser

Guest
Tyyyppp sååååå extreeemt seeeen! Du bara mååååste vara liiite mer med -.-
 

DeletedUser

Guest
jag fick lagga datorn har inte märkt det fanns ingen sån här tråd vad hände igentligen:confused::confused::confused:
 

DeletedUser

Guest
Att merga går till 99% aldrig bra. Att starta en stam kan man sedan gå åt alla håll, plocka spelare man tycker ser bra ut och så. Att merga har stammarna redan utsatt spelare, alltså har en stam "två" huvudpungter = aldrig riktigt lika bra.

Har faktist inte studerat riktigt noga hur Wombat ligger, men vad jag minns när jag kollade så är dom utsplittrade.

I ett krig, är jag nästan säker på att NIC tar dom.

____________________________

Värd 7 - K-R
Värd 8 - SUR/BO [slutat]
 

DeletedUser

Guest
Haha.. merga med BIA.. (suger inte dem?) :S aja.. deras val, ger bara NiC större chans till att krossa dem + alla andra :D
 

outlander

Active Member
Reaktionspoäng
1
Att merga går till 99% aldrig bra. Att starta en stam kan man sedan gå åt alla håll, plocka spelare man tycker ser bra ut och så. Att merga har stammarna redan utsatt spelare, alltså har en stam "två" huvudpungter = aldrig riktigt lika bra.

Har faktist inte studerat riktigt noga hur Wombat ligger, men vad jag minns när jag kollade så är dom utsplittrade.

I ett krig, är jag nästan säker på att NIC tar dom.

____________________________

Värd 7 - K-R
Värd 8 - SUR/BO [slutat]

Då tillhör TTT den 1% procenten, deras merge gick hur bra som helst;)
 

DeletedUser

Guest
Återgå till ämnet tack, inte någon diskussion om vilken version av spelet ni spelar, tänker spela, tycker bäst om etc.
 

DeletedUser

Guest
Att merga går till 80% aldrig bra i så fall.

Tänk dig själv.

Wombat - En spelare startar stammen här är han:

x = andra
I = Startaren


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxIxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Där är spelarens startpungt, därifrån rekryterar han. Sedan kommer BIA

x=andra
K=han
I=Wombat

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxIxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxZxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

För att dom två innan olika stammarna inte skall krocka, rekryterar då Wombat (I) uppåt, medans BIA (Z) neråt. När dom sedan sammanslår stammarna blir det såhär:

http://www.twstats.se/sv7/index.php...CFDF51&zoom=100&centrex=500&centrey=500&fill=

Titta skillnaden på NIC som inte mergat, och Wombat som mergat. Visst ser man en mer splittring i Wombat Eller är det jag som är ute och seglar? :eek:

Är ny på detta spelet, och detta är inte min starkaste sida så jag kanske är helt ute och seglar? :eek:

____________________________

Värd 7 - K-R
Värd 8 - SUR/BO [slutat]
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Att merga går till 99% aldrig bra. Att starta en stam kan man sedan gå åt alla håll, plocka spelare man tycker ser bra ut och så. Att merga har stammarna redan utsatt spelare, alltså har en stam "två" huvudpungter = aldrig riktigt lika bra.

Har faktist inte studerat riktigt noga hur Wombat ligger, men vad jag minns när jag kollade så är dom utsplittrade.

I ett krig, är jag nästan säker på att NIC tar dom.

____________________________

Värd 7 - K-R
Värd 8 - SUR/BO [slutat]


Kan ju säga att mergen var det bästa som kunde hända, då försvinner skräpet och dom aktivaste och bästa stannar kvar till slut, så slipper vi slösa trupper på massa skitspelare.. Sen hade vi grymt bra relationer innan, med delade forum och bra sammarbeten, så vi kände varandra bra, vi var ju bara 28 medlemmar kvar och dom 34 st

Nu fick vi även i bra krydda i ledningen oxå, samt att stammen blev mer aktiv och angagerad och bra samlade, dock blir det lite mycket Internadling :S
Menvafan, det är ju gratis byar ;)
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kan ju säga att mergen var det bästa som kunde hända, då försvinner skräpet och dom aktivaste och bästa stannar kvar till slut, så slipper vi slösa trupper på massa skitspelare.. Sen hade vi grymt bra relationer innan, med delade forum och bra sammarbeten, så vi kände varandra bra, vi var ju bara 28 medlemmar kvar och dom 34 st

Nu fick vi även i bra krydda i ledningen oxå, samt att stammen blev mer aktiv och angagerad och bra samlade, dock blir det lite mycket Internadling :S
Menvafan, det är ju gratis byar ;)

Måste hävda att en stark allians mellan fyra stammar, BIA, G-R, Wombat och Valhal skulle varit bättre.
 

DeletedUser

Guest
Tror de spelarna som skulle ingå i denna Merg då skulle ligga för långt ifrån varandra:)
 
Topp