WildChilds vs. DEMONS

DeletedUser

Guest
Eftersom det här forumet i allmänhet är ganska dött och siffrorna i den andra tråden dessutom blir otroligt missvisande för WCs del, anser jag att det blir både roligare och mer rättvist att göra två separata trådar. Även om vi har en gemensam fiende är WC och TQON två olika stammar med olika spelare, och borde därför behandlas därefter.

Alla stammar, fortsätt köttandet! :awsm:
 

DeletedUser

Guest
Side 1:
Tribes: WC
Players:

Side 2:
Tribes: DEMONS DEM-A
Players: NightKnight87

Timeframe: 12/05/2010 19:57:00 (bildandet av WC) till 04/06/2010 17:06:59

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 194
Sida 2: 143
Skillnad: 51

chart
 

Mr L0L

Member
Reaktionspoäng
0
ta inte med NightKnight87 i dem där statsen eller föklara ni krig mot mig också? :p
 

DeletedUser

Guest
ta inte med NightKnight87 i dem där statsen eller föklara ni krig mot mig också? :p

NK var med i DEMONS när vi började kriga mot dem. Sedan gick han ur/kickades. Varför skulle han inte räknas? :confused:

Men för att vara rättvis kan man ju tillägga att ja, vi har tagit en jävla massa byar av NK. Utan honom kanske står det väl 110-143 eller något liknande tror jag.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
NK var med i DEMONS när vi började kriga mot dem. Sedan gick han ur/kickades. Varför skulle han inte räknas? :confused:

Men för att vara rättvis kan man ju tillägga att ja, vi har tagit en jävla massa byar av NK. Utan honom kanske står det väl 110-143 eller något liknande tror jag.

Samtliga i WC var med i T*ON när vi började anfalla så varför ska inte TQON vara med på samma stats?
 

Goblin thor

Vinnare av Värld 5
Reaktionspoäng
0
Samtliga i WC var med i T*ON när vi började anfalla så varför ska inte TQON vara med på samma stats?

Snövi.T , vill de ha enskilda stats så ser jag inte det som en stor grej, låt dem få det ;)

Vi kan fortfarande lägga upp stats med båda parterna i den andra tråden :)
 

DeletedUser

Guest
Snövi.T , vill de ha enskilda stats så ser jag inte det som en stor grej, låt dem få det ;)

Vi kan fortfarande lägga upp stats med båda parterna i den andra tråden :)

Vill dom ha enskilda stats så får dom det, det jag säger är att dom klagar på att NK var i krig när vi/dom gick mot dom/oss när dom själva var i TQON när vi inledde attackerna mot TQON familjen, så lite ärlighet får det vara, kör dom med fulla stats så gör vi också det.
 

DeletedUser

Guest
Vill dom ha enskilda stats så får dom det, det jag säger är att dom klagar på att NK var i krig när vi/dom gick mot dom/oss när dom själva var i TQON när vi inledde attackerna mot TQON familjen, så lite ärlighet får det vara, kör dom med fulla stats så gör vi också det.

Dem envisas på att ta med NK men då kan vi isf lägga upp varje spelare som vi tagit av som varit stamlös sen krigsförklaringen. Nuvarande WC flydde när de fick nys om kriget så de ska givetvis ligga med TQON F. Men vill ni köra med fulspel så fine.

Se till att börja kriga istället för att plocka barbarer, oj jag glömde ni har inge off därför kan ni ju inte skicka på fienderna då ni bara kör deff= Plocka barbarer :p
 

DeletedUser

Guest
Vill dom ha enskilda stats så får dom det, det jag säger är att dom klagar på att NK var i krig när vi/dom gick mot dom/oss när dom själva var i TQON när vi inledde attackerna mot TQON familjen, så lite ärlighet får det vara, kör dom med fulla stats så gör vi också det.

Vet att det är väldigt svårt att stödja detta påstående, men flytten från T*ON var planerad waaay back och hade egentligen inget att göra med kriget. Så vi ser oss inte som flyktingar, utan som en separat krigande stam som dock krigar på samma sida som TQON.

Och angående NK, hade jag lämnat WC nu hade ni givetvis fått räkna med mig i statsen. Tycker det är en schysstare jämförelse än att hela WC ska jämföras med NK. Kalla det fulspel om ni vill, det ger ju inte oss någon fördel eller nackdel direkt. Det är inte stammen med snyggast stats som vinner krig alltid.

Hur som helst kan det vara av intresse för alla att se fighten WC - DEMONS separat. Eller är jag den enda som tycker det?
 

DeletedUser

Guest
Vet att det är väldigt svårt att stödja detta påstående, men flytten från T*ON var planerad waaay back och hade egentligen inget att göra med kriget. Så vi ser oss inte som flyktingar, utan som en separat krigande stam som dock krigar på samma sida som TQON.

Och angående NK, hade jag lämnat WC nu hade ni givetvis fått räkna med mig i statsen. Tycker det är en schysstare jämförelse än att hela WC ska jämföras med NK. Kalla det fulspel om ni vill, det ger ju inte oss någon fördel eller nackdel direkt. Det är inte stammen med snyggast stats som vinner krig alltid.

Hur som helst kan det vara av intresse för alla att se fighten WC - DEMONS separat. Eller är jag den enda som tycker det?

Det är svårt att stödja det då ni drar upp stats på inaktiva spelare som slutat inte pga attacker i kriget mot er utan att han inte hade tid att spela på sitt konto nu när sommaren kom.

Vill ni ha stats om WC vs Demons så go for it, ingen hindrar er men ni ska inte komma och säga att ni kan räkna in NK i statistiken då ni är "flyktingar" från TQON då ni var i samma stam när attackerna började komma in på er det kan ni inte komma ifrån.

Lägger ni upp stats på spelare som slutat i Demons så ska ni ta upp TQON i era stats också för att göra det så "rättvist" som möjligt det hoppas jag att ni förstår själva.
 

DeletedUser

Guest
NK var med i DEMONS när vi började kriga mot dem. Sedan gick han ur/kickades. Varför skulle han inte räknas? :confused:

Men för att vara rättvis kan man ju tillägga att ja, vi har tagit en jävla massa byar av NK. Utan honom kanske står det väl 110-143 eller något liknande tror jag.

Här är statsen och då räknar den byar ni tog utav NK medans han var med i Demons, ska vi räkna bort NK så ser statsen helt anorlunda ut men det ska vi inte göra då han var med i Demons en gång i tiden när statsen gällde.

Edit, glömde statsen:


Side 1:
Tribes: DEMONS DEM-A
Players:

Side 2:
Tribes: WC
Players:

Timeframe: 12/05/2010 19:57:00till04/06/2010 23:43:03

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 146
Sida 2: 103
Skillnad: 43

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 1,255,987
Sida 2: 937,638
Skillnad: 318,349

chart
 

DeletedUser

Guest
Ja du mini. Tycker du snackar i natt mössan.
ang detta med statsen o bla nk o er.
När vi förklarade krig var ni tqon o tkon.
går lixom inte komma ifrån det.
Skulle vi dessutom lägga upp alla som slutat eller blivit grå skulle detta se ännu värre ut på stats. Ang nk så tar ni dessutom bara med han på eran sida i stats.Borde vara båda.
Ni kan lägga upp hur f.. ni vill.faktum kvarstår att ni alla är ifrån tqkon fam.
Vi kommer krossa er alla. vi kommer ta varje grå plockare en efter en.Sen kan ni lägga upp precis hur ni vill.
Så länge ni har chansen.
snart är du o alla i wc borta. ta vara på tiden med dina bröder o systrar.Liemannen kommer snart.
Vad vill ni få ut med statsen?
Att det är ganska jämt eller vad?
Tycker ni verkligen det??

Ni vet att vi kör över er totalt!
O det kommer bara bli värre o värre.
 

DeletedUser

Guest
Att ta med NK är bara patetiskt enligt mig då spelaren i fråga var inaktiv och det fanns inte ens någon som hade KÖ på honom. Därför kickades han och vad hade ni tagit i byväg då? Max 5 eller, och hur svårt är det att adla en inaktiv spelare.

Tänk om ni kunde börja kriga som spelet går ut på i stället för att köra erat barbarby race och adling av inaktiva.

Tycker ni att det är kul att spela spelet på detta sättet?

Efter kicken av NK insåg vi snabbt att ni skulle kunna få ett fint fäste bland våra byar vilket resulterade i att vi började plocka strategiska byar av honom också för att ni inte skulle få dom. Vilket resulterar i att om ni tar med honom i era stats borde han även finnas med i våra stats.

Hur ni än vänder och vrider er har ni röven bak och med det menar jag att ni är fortfarande T*ON:are och kommer alltid att vara T*ON:are. Så självklart tillhör ni den familjen när det gäller statsen i kriget. Det var ju inte så att vi bildade en ny stam och förklarade krig mot er utan vi slog ihop 2 stammar och krigen följer ju med stammarna i hopslagningen.

Så egentligen borde även statsen från våran SEAMEN och [rs] tid räknas in då vi krigat mot er hela tiden. Jag har aldrig varit med om att det varit fred mellan er och någon av dom stammarna. Detta vet jag då jag varit med i alla 3.

Skulle vara intressant att fåp se dom verkliga statsen från hela tiden vi krigat mot er på ett eller annat sätt.

Kan ingen fixa fram dom statsen med [rs], SEAMEN och DEMONS mot T*ON och WC. Då har vi den faktiska summan. Kör bara stammarna och inga enskilda spelare på denna statsen.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest

Att det blir ett mer realistiskt och rättvist resultat utan NK kan jag köpa. Så visst, vi kör utan honom i fortsättningen. :)



1. Tror alla är medvetna om vilka som spöar skiten ur vilka. Grattis grabbar, ni är jätteduktiga! Denna tråden gjordes av tre anledningar. För det första för att ge WC lite rättvisa eftersom vi vad ni än säger är vi hyfsat jämna med er. För det andra för att väcka något som helst liv i detta döda forum. För det tredje för att jag trodde att folk kanske skulle vara intresserade att se hur DEMONS för sig mot f.d. TQONs bättre halva. Alla vet att T*ON alltid har varit en massinvitestam, och alla vet vad det innebär. Om ni mår jättebra av att känna att ni kan ta byar av dåliga spelare, så visst. :)
2. Att vi kommer försvinna snart har jag mycket svårt att tro. Även om ni dominerar kommer den här världen hålla på tills vi alla blir gråhåriga.
3. Cool kille! :eek:



Ja, T*ON har alltid fått stryk. Anledningen ser du fetmarkerad ovan. Ändå står TQON (och vi i WC, där i princip alla faktiskt alltid plussat våra stats men spelat i det sämre laget) kvar. Och ja, vi vet att TQON/WC finns kvar för att vi adlar barbarer när det börjar bli jobbigt. Men, för att citera PREKO själv från sida 4 i tråden "Bästa stam och hur man spelar":
Jag tycker inte tqon har gjort något dåligt,tvärt om. Dom inser att dom inte var den bästa stammen på att kriga o valde att börja plocka grå.dåligt eller smart? Ja som det ser ut(tycker jag) var ganska smart,frågan om det är lika roligt. Jag anser att den bästa stammen är den stam som överlever.Hur dom gör det spelar ingen större roll.

[spoil]Valde att ta med detta som en spoiler då det egentligen är ganska irrelevant för diskussionen, men man kan ju diskutera PREKOs kappvändarinställning efter att ha sett ovanstående uttalande. När DEMONS var exakt samma typ av stam som T*ON var attityden en helt annan. Nu när du fått in vassare redskap i verktygslådan (dvs. SEAMEN) går det bra att vara cool. :eek:[/spoil]
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Statistik och förbannad lögn är ett citat jag anser passa bra här!

Vad f*n spelar statsen för roll egentligen? Vi krigar för att det är roligt att kriga, spela då för f*n för att ha roligt och sluta whina om stats till höger och vänster, alla stats är likväl missvisande på ett eller annat sätt för någon part!

Vill WC posta sina stats här för bättre självförtroende eller vad anledningen nu är - låt dem göra det, det kanske gör att dem krigar bättre och det är positivt för kriget i helhet rent spänningsmässigt :)

Som sagt, det är bara löjligt från de i DEMONS som ens yttrar sig här och börjar gnälla över statsen, småskolan verkar aldrig ta slut för vissa tydligen :eek::(
 

DeletedUser

Guest
Som sagt, det är bara löjligt från de i DEMONS som ens yttrar sig här och börjar gnälla över statsen, småskolan verkar aldrig ta slut för vissa tydligen :eek::(

Som du kan läsa så klagar vi inte över statsen i sig utan dom citat som "vi är inte flyktingar", "NK är flykting och ska vara med i statsen" vi klagar över och vill hellre stå upp för våran rätt än att sitta fint och låta dom hålla på, vi hindrar dom inte för att ta upp NK i deras stats och dom hindrar inte oss från att dra upp TQON + WC på samma stats.

Vi krigar som du säger för att det är roligt, men vad är det för roligt att kriga och se att ena parten får in en massa byar och ser sen att det mesta är från en inaktiv spelare.

Statsen visar hur aktiva stammarna är i fråga på att sända adel och köra sönder varandra och vi vill då hellre ha rättvisa stats.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Vi krigar som du säger för att det är roligt, men vad är det för roligt att kriga och se att ena parten får in en massa byar och ser sen att det mesta är från en inaktiv spelare.

Hahahaha, det där var ändå toppen på berget :D OM de nu är så dåliga som ni säger, låt dem adla ninjabyar och se om de kan hålla dem, shit alltså, det där var verkligen en kommentar som får dig att framgå som en mesig spelare måste jag säga! Det är ju på så vis man skapar utmaningar och spänning i kriget - tycker nästan det är sorgligt att ni klagar på deras tappra försök att faktiskt störa DEMONS någolunda!
 
Senast ändrad:

DeletedUser

Guest
Att störa oss har dom gjort men mer motstånd än att snipa adlar har dom inte gjort, det vet till och med du som spelade mot dom.

Mer spel mot varandra och försöka göra motstånd mot dom aktiva så blir det ett mycket roligare krig, antar att alla inte kör på taktiken "anfall och adla inaktiva så lär vi vinna kriget till slut" eller är det så ni kör på v10 eller v1?
Jag hoppas inte det.

Till Topic så har WC börjat gå på oss med lite svar attacker mot oss, sen att det mesta är fejks är lite synd, men hoppas att statsen blir roligare att kolla på inom kort och inte bara slänga upp stats från krigets början.

Way to go WC.
 

Efra

Member
Reaktionspoäng
0
Att störa oss har dom gjort men mer motstånd än att snipa adlar har dom inte gjort, det vet till och med du som spelade mot dom.

Mer spel mot varandra och försöka göra motstånd mot dom aktiva så blir det ett mycket roligare krig, antar att alla inte kör på taktiken "anfall och adla inaktiva så lär vi vinna kriget till slut" eller är det så ni kör på v10 eller v1?
Jag hoppas inte det.

Till Topic så har WC börjat gå på oss med lite svar attacker mot oss, sen att det mesta är fejks är lite synd, men hoppas att statsen blir roligare att kolla på inom kort och inte bara slänga upp stats från krigets början.

Way to go WC.

I V1 har vi inte några aktiva fiender kvar att adla nästan och de som är aktiva kör vi på, likväl de inaktiva - För att vi vill vinna kriget så fort som möjligt och adla bort allt som ligger i vår väg :)

I V10 har vi bara aktiva fiender kvar, där adlar vi vad vi kan trots det hårda motstånd som ges!

Men nu seglar vi mot topic igen anser jag, wow har de börjat göra motstånd förutom att stacka deff där jag anfaller? :p
 
Topp