Wikkid`s Sig Galleri!

DeletedUser

Guest
Gillar signaturerna, synd bara att du har tagit andras signaturer och sedan lagt dit ditt namn.
 

DeletedUser

Guest
hmm, de var på den signen jag har nu. Vad har du på din? en gubbe och en text du har lagt till? o_O Jag har fixat lite med linjer, färgen osv..

Vad min signatur har med faktumet att du plockar ära för andras signaturer har jag ingen aning om.

Faktumet att "din" nuvarande signatur innehåller C4D's men att du skrev ''har fixat lite med linjer'' gör det hela mer uppenbart. Även "din" fd signatur innehöll C4D's, råder dig att erkänna och bara sluta upp med det hela.
 

DeletedUser

Guest
Vad min signatur har med faktumet att du plockar ära för andras signaturer har jag ingen aning om.

Faktumet att "din" nuvarande signatur innehåller C4D's men att du skrev ''har fixat lite med linjer'' gör det hela mer uppenbart. Även "din" fd signatur innehöll C4D's, råder dig att erkänna och bara sluta upp med det hela.

Men då har jag en fråga. Den gubben på din bild, var kommer den ifrån?

Lägger till: Jag har text och bilden, du har text och bilden.. vad är skillnaden?

Alltså jag tippar på att du inte har gjort gubben själv.
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Vad min signatur har med faktumet att du plockar ära för andras signaturer har jag ingen aning om.

Faktumet att "din" nuvarande signatur innehåller C4D's men att du skrev ''har fixat lite med linjer'' gör det hela mer uppenbart. Även "din" fd signatur innehöll C4D's, råder dig att erkänna och bara sluta upp med det hela.

Vad/vem är C4D?
 

DeletedUser

Guest
Det är väll ingen skam att använda C4D's, jag använder ofta dom i bakrunderna sen flitrerar jag dom på olika sätt för att få fina effekter :)
 

DeletedUser

Guest
Det är väll ingen skam att använda C4D's, jag använder ofta dom i bakrunderna sen flitrerar jag dom på olika sätt för att få fina effekter :)

Eh zeroox, jag tror du har läst fel. Vad jag påpekar är att han tar färdiga signaturer och påstår att han gjort dem..
 

DeletedUser

Guest
Surrounded by idiots, låter er avnjuta ''Ateljén'' här. bb
 
Topp