WH säger adjö

DeletedUser

Guest
Av alla de stammar som funnits med på v1 en tid så WH gå ut ur tiden. I november så har WH eller rättare sagt Wild Hogs varit med på värld 1 i 3 år. Men vi ska ta ett slut här på värld 1. Alla är trötta, men ändå glada åt vad vi åstadkommit, och vi tar och avslutar ett kapitel hör på TW.
Men vi avslutar inte bara sådär, utan vi ska göra vårt sista anfall mot våra länge kända fiender. Ni vet vilka ni är. ;)

Under min tid på v1 har jag fått många fiender, men även många vänner. Jag blev tagen in till ledningen som den yngsta ledaren medans våra andra ledare var 30+ :rolleyes: I februari hände det något dramatiskt för oss i Wild Hogs. Vår stamledare, han slutade, jag fick ta över stammen och det är jag stolt över. Men varken jag, eller de två andra i stammen orkar mer. Men vi gör det vi valt tillsammans, att anfalla vår forna fiende en gång för alla.

Med detta säger jag tack för erfarenheten av värld 1 och lycka till vem som än vinner! :)


Mvh
Emmsi, Ledare för Wild Hogs
 

andrejensen

Member
Reaktionspoäng
0
tråkigt och höra för ni har varit med så länge men får önska er all lycka till i fortsättningen om ni kör på andra världar :)
 

DeletedUser

Guest
Tack och hej då. Förväntar mig faktiskt ingenting från er, men lite inkommande var ju trevligt i höstmörkret.

Se om ni kan bättra på era stats lite grann, för era tre år har inte varit särskilt gynsamma...

Side 1:
Players: Ebolas
Side 2:
Tribes: WH

Timeframe: För alltid

Totalt antal erövringar:

Sida 1: 1,432
Sida 2: 1,742
Skillnad: 310

chart


Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 21
Sida 2: 0
Skillnad: 21

chart


Poängvärde av alla erövringar:

Sida 1: 10,876,058
Sida 2: 6,489,996
Skillnad: 4,386,062

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 185,017
Sida 2: 0
Skillnad: 185,017

chart
 

DeletedUser

Guest
Jag är iallafall stolt över vad jag åstadkommit. Har väl varit mest roligt då folk försökt attackerat nån enstaka fulldeffad by ;) Men keep on going, vi har väntat i ca 1 år på att nåt ska hända då ni sa att ni ska ta oss. Take the chance and do it. :p
Och -SK- fast vi inte varit världens bästa vänner så önskar jag er all lycka på v1! :)
 

TheGodOfWar

Member
Reaktionspoäng
2
Side 1:
Players: knass
Side 2:
Tribes: WH

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 10
Sida 2: 0
Skillnad: 10

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 79,908
Sida 2: 0
Skillnad: 79,908

chart




Får liksom min frände Ebolas ta och tacka för den tid vi fick emot varandra och även emot mig var era stats inte allt för gynsamma, faktum är att gynsamheten hos er inte alls varit speciellt hög emot stammen -SK- under dessa år men det är trist att ni lägger ner, ett par av er var riktigt roliga att anfalla med moral och allt det förde med sig :)

Side 1:
Tribes: -SK-
Side 2:
Tribes: WH

Timeframe: För alltid

Antal erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 312
Sida 2: 7
Skillnad: 305

chart


Poängvärde av alla erövringar mot fiendesidan:

Sida 1: 2,739,461
Sida 2: 60,656
Skillnad: 2,678,805

chart


Avslutar med total statistik mellan -SK- och WH :)

//Knass
 

DeletedUser

Guest
Hmm trevligt o se att några av vännerna i WH orkade kämpa in i de sista. Till er i -SK- ni slog ut mig för nåt år sen så eftersom de gått så lång tid kan även jag kosta på mig ett lycka till
 

DeletedUser

Guest
Blir byarna barbarbyar eller vad händer med dom? Tar någon över kontona?
 

DeletedUser

Guest
Byarna blir inte barbarbyar än. Vi ska ge lite motstånd ;) Ingen kommer ta över våra konton. De kanske finns till nytta i framtiden ^_^ Iallafall jag kommer fortsätta på v13 :)
 

DeletedUser

Guest
Byarna blir inte barbarbyar än. Vi ska ge lite motstånd ;) Ingen kommer ta över våra konton. De kanske finns till nytta i framtiden ^_^ Iallafall jag kommer fortsätta på v13 :)

tjena emmsi.
tråkigt att du skall sluta på v1, var roligt att spela med dig i WH.
mvh fidde71
 

DeletedUser

Guest
Oj, finns ni fortfarande kvar.
Lirade hos er i ett par veckor innan jag sökte mig vidare.
 

DeletedUser

Guest
Jaha, antar att vi i -SK- är er nemesis? Har iaf hemska attacker från er med svärd+båge som bara lämnar röda märken efter sig på mina murar.... ;)

Vill inte föringa er men hade faktiskt inte en aning om att ni fanns ens.....

GL med ert nya liv iaf :)
 

DeletedUser

Guest
Haha, tack ;) Nä men ni syns ju för bra som tar över halva mitt område på alla ställen ;) Haha :)
 
Topp