Webbläsare? :o

DeletedUser

Guest
Om man ska typ bort till ett ställe med segt internet. Vilken webbläsare är snabbast av Opera, IE, FF eller Google Chrome??? =)
 

DeletedUser

Guest
Opera och Chrome tycker jag iaf är snabbast, Opera är kanske lite kvickare enligt mig.
 

DeletedUser

Guest
Så ni tycker Opera är snabbast? :p

För det är så att när jag var där senaste hade jag internet 2 pupplar elr vafan det här (2/5) och det gick as segt typ 2min mellan varje klick. Om jag nu tar Opera istället för IE, En mycket nyare o bättre Mac dator istället för en ganska lite dator från typ 2007. Kommer det gå mkt snabbare då? :p
 

DeletedUser

Guest
Chrome är en av dom bästa webbläsarna du kan ha :p , kräver inte mycket osv..
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Jag vet av erfarenhet att Opera Turbo är snabbare än de andra webbläsarna när man har segt internet. Sitter själv med 0,2Mbit/sekund ute på landet och Opera med Turbo är det snabbaste alternativet.
 

Basse

Member
Reaktionspoäng
0
Opera Turbo laggar om du inte har tillräckligt seg uppkoppling, men har du seg så är den helt klart bäst :D
 

DeletedUser

Guest
Och om jag har Opera, hur laddar jag ner Opera Turbo?? ..?????????????????????????????????????
 

DeletedUser

Guest
Okej, efter som jag är noob på detta har jag en till fråga.
Om jag nu laddar ner Opera Turbo, kommer jag alltid ha Opera Turbo eller kan jag välja när jag tar bort det och aktiverar det och isåfall var och hur? :p

Tack för all hjälp hittils <3
 

PokerMyra

Active Member
Reaktionspoäng
0
Okej, efter som jag är noob på detta har jag en till fråga.
Om jag nu laddar ner Opera Turbo, kommer jag alltid ha Opera Turbo eller kan jag välja när jag tar bort det och aktiverar det och isåfall var och hur? :p

Tack för all hjälp hittils <3

Du kan avaktivera det, så om det laggar som det kan göra för mig på landet så äre bara att stänga av det ;)
 

DeletedUser

Guest
Asså jag måste vara helt dum i huvudet men hittar inte var man laddar ner Opera Turbo. Söker på Download Opera Turbo på google och trycker på det som kommer man hittar bara Download Opera och den senaste Operan!
 
Topp