Wcw vs DC

the king is back

New Member
Reaktionspoäng
0
hehehe norra delen kommer få det svårt den kommande veckan hihhihi =) eran assis kommer ju fram om typ en vecka haahaha
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Men som jag tidigare skrev så ligger hälften av DC i syd, och hälften i norr.

Vi i syd är nästan totalt avspärrade från WCW, om inte totalt och det kan ta över 100 timmar för ett adelståg att nå. Medan dom i norr nästan bara har WCW runt sig.

Vi i syd försöker hjälpa dem i norr så mycket vi kan, tyvärr så kan tar det ju ungefär en vecka för deffen att nå fram -.-

Men aja, hoppas den är framme snart :D

Lite tråkigt, att ni hamnat i en sitts ni inte tar er ur.
Ser på byar som jag tar ingen inkommande deff, tyder på att ni gett upp,
ELLER?
 

DeletedUser

Guest
Men som jag tidigare skrev så ligger hälften av DC i syd, och hälften i norr.

Vi i syd är nästan totalt avspärrade från WCW, om inte totalt och det kan ta över 100 timmar för ett adelståg att nå. Medan dom i norr nästan bara har WCW runt sig.

Vi i syd försöker hjälpa dem i norr så mycket vi kan, tyvärr så kan tar det ju ungefär en vecka för deffen att nå fram -.-

Men aja, hoppas den är framme snart :D

Deffa inte byar i fronten då, försök säkra de inre istället?
Jo, verkar skitjobbigt att vara så utspridda.
 

DeletedUser

Guest
Om ni tror att vår deff är framme om en vecka så tycker jag ni ska fortsätta på det spåret. Det kan ju bli spännande.

Ni vet inte vad som komma skall, så håll era huvuden kalla så får ni se. ;)
 

kolhed

Medlem
Reaktionspoäng
0
Danskaren var är du?????
kunde du förutse detta?
Peterinas spelar ju lite lågt för tillfället, eller....
'
 

DeletedUser

Guest
Ni kan hacka på oss hur mycket ni vill, precis so ni brukar göra.

I slutet av alla krig vi varit inblandade i så har alla sagt, "oj DC gjorde överraskande bra ifrån sig."

Det kommer antagligen inte bli någon skillnad i detta kriget.
 

DeletedUser

Guest
Ni kan hacka på oss hur mycket ni vill, precis so ni brukar göra.

I slutet av alla krig vi varit inblandade i så har alla sagt, "oj DC gjorde överraskande bra ifrån sig."

Det kommer antagligen inte bli någon skillnad i detta kriget.

vart fick du de ifrån? måste vara något jag missat :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
FFS slåss istället för att sitta och skryta och hacka ner på stammar...

oj, kolhed tar byar.. oooo har man 900 + byar så ska man ta byar av en spelare som har under 200 byar, finns inget annat..

du är så duktig kolhed.. min idol på .SE, men nån krigare kommer du aldrig bli, såg dina attacker och adelståg tajming när du anföll mig, skrämmande ..
skulle vi mötas 1 vs 1 så har du noll chans, men skulle tippa på att du inte vågar eller kan utan måste alltid rida på vågen från andras anfall och jobb ^^


hebbesbg: Finns faktiskt spelare i den Mäktiga stammen WcW som kör med blandbyar, så fixa det först innan du påminner andra stammar :) eller vänta.. fixa inte det då det är så underhållande att se när dessa trupper ramlar in i dåligt försvarade byar men ändå dör..
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Ni kan hacka på oss hur mycket ni vill, precis so ni brukar göra.

I slutet av alla krig vi varit inblandade i så har alla sagt, "oj DC gjorde överraskande bra ifrån sig."

Det kommer antagligen inte bli någon skillnad i detta kriget.

Ja DVC överska mig med 11 000 inkommande , tror det är rekord i inkommande på V3 =)
 

DeletedUser

Guest
vart fick du de ifrån? måste vara något jag missat :rolleyes:

Man måste lära sig att läsa mellan raderna, klart det finns dåliga förlorare som inte erkänner det, men alla neutrala här i forumet brukar nämna det och dessutom har vi fått en hel del erkännande från forna fiender via IGM och liknande.

För min del spelar det ingen roll vad du tror, för jag vet vad jag vet.
 

DeletedUser

Guest
Lite tråkigt, att ni hamnat i en sitts ni inte tar er ur.
Ser på byar som jag tar ingen inkommande deff, tyder på att ni gett upp,
ELLER?


Haha, nej vi har inte gett upp :) Min deff är ju iaf på väg till norr så vilka byar tar du egentligen :O Haha, men nej :) Jag har inte tillräckligt med byar för att ha kunnat deffa upp så mycket, men lite har jag iaf :)

Och det med blandbyar kanske är effektivt någon gång, men måste först bara komma på när :rolleyes:
 
Topp