Warriors vs dc

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Ni som inte har fakta behöver inte skriva här ,

jag lämnade wcw av olika själ som jag inte tänker gå in på i detta forum , men alla wcw medlemmar vet om varför , jag lämnade ensam och tänkte kriga ensam också , så varför var det fegt av mig att ensam kriga emot alla i DC ??

vem skulle jag kriga emot ensam ? det fanns andra val men nu blev det DC

detta är ingen förlängning av wcw , så tro vad ni vill

jag tror nog att alla i wcw kan backa upp mig ang denna sak då varenda medlem i wcw vet varför jag lämnat och det kom som en chock för alla medlemmar i wcw
jag har då ingen anning? :O
vill inte säga nånting,^^ men har nånting emot värld 3 där alla ger sig på samma hela tiden =)

ja då var vi här igen då. *suck*

det finns en egen tråd för er som slutat men ändå måste in å klaga på v3. där kan ni utdöda skräcködlor vara och leka hur mycket ni vill.

Jag kan ju bara säga en gång till då att alla som du anser inte kan spela TW har ju ändå lyckats bättre än dig för dom är kvar å du gav upp.

jap, dem är så klart bättre =) dem hade några 100miljoner på sig också, alla dem som "lyckades"^^;)
sen säger i alla fall inte jag att dem inte kan spela tw, dem spelar bara med egen stil:cool:

sen ska jag säga att jag är i v3 största stam familj och har vart med i familjer sen början nästan xD
sen angående WAR, har respekt för dem som slår sig själva, men hade hoppats att dem skulle ta ett modigare steg =(
 
Senast redigerad av en moderator:

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
jag har då ingen anning? :O
vill inte säga nånting,^^ men har nånting emot värld 3 där alla ger sig på samma hela tiden =)



jap, dem är så klart bättre =) dem hade några 100miljoner på sig också, alla dem som "lyckades"^^;)
sen säger i alla fall inte jag att dem inte kan spela tw, dem spelar bara med egen stil:cool:

sen ska jag säga att jag är i v3 största stam familj och har vart med i familjer sen början nästan xD
sen angående WAR, har respekt för dem som slår sig själva, men hade hoppats att dem skulle ta ett modigare steg =(

jag vet inte ens vem du är så jag har väl knappast skrivit det du citerar till dig? citera mig gärna men missbruka det inte, tack.
 

DeletedUser

Guest
jag menade då deta(Jag kan ju bara säga en gång till då att alla som du anser inte kan spela TW har ju ändå lyckats bättre än dig för dom är kvar å du gav upp.), som du svarade på vedbodens inlägg,
det ajg svarade på detta inlägg var
jap, dem är så klart bättre =) dem hade några 100miljoner på sig också, alla dem som "lyckades"^^
sen säger i alla fall inte jag att dem inte kan spela tw, dem spelar bara med egen stil:cool:

sen att allt inte pasar till dit inläg beror kanske på att allt jag säger kanske inte syftar på nåt du gjort/sagt?:cool:
sen att u inte vet vem jag är, det är dit okunnande;) och det bryr jag mig ej om^^ det spelar väl egentligen inte så stor roll heller eller går du på perso angrepp och smutskastning?? =)
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
fick du mitt till personangrepp eller smutskastning så kan jag inte annat än säga......oj bäst att vara tyst för här tolkar man in saker som det inte ens finns antydan om.
 

DeletedUser

Guest
hmmmm

Ja vad skall man säga mer än ännu ett fegt o patetiskt sett o anfalla nån som verkar ah alla emot sig.Denna värld verkar bra bli värre o värre tyvärr nej fan lika bra o stänga ner den enligt mig som de fortsätter o ser ut.
 

DeletedUser

Guest
jag sa "det spelar väl egentligen inte så stor roll heller eller går du på perso angrepp och smutskastning?? =) "
om du inte ser det så står det ELLER och 2 stycken ? i slutet,:p altså är det en fråga och inte en fastställning:cool:
det jag menade med det var att du sa att du inte visste vem jag va, och det spelar väl ingen roll vem jag är om du inte ska smutskasta och köra person angrepp?:)
 

DeletedUser

Guest
Wow boman, du har verkligen överträffat dig själv i modighet!

Ensamvarg, eller hyena? Pfft
 

DeletedUser

Guest
???

Skall man skratta eller gråta, ja skratta gör jag åt boman som är en särdeles kämpe o som är en av de duktigaste spelarna på hela se. Ständigt i fokus som alla som vågar stå upp mot vearna o whynarna.

Gråta får man väl göra då denna tråd som skapades i ett visst syfte spårat ur då ett antal av samma som brukar hoppa på folk flockas direkt o går till anfall likt hyenor.

Jag vet varför boman gjort som han gjorde. De som är med WCW vet det också, åtminstone de som läser trådar de borde.

Och återigen detta gnäll över vilka som krigar mot vilka. Kolla de andra världarnas trådar, menar då 1an o 2ans, hittar man sånt här där, nej inte jag i alla fall.
Där krigas det med precis samma medel som på 3an, flera stammar på en motståndare, Allierade backstabbar utan att bryta allienser, IAPare som byter sida osv... stammar som mergar hit o dit.... men hör man nåt gnäll om det... Nej som sagt jag har ännu inte hittat det som ett genomgående tema i de forumen.

På 3an finns det de som anser sig ha veto-rätt mot allt o inget, särskilt de som ej spelar på värld 3. Men ser man spelare från 3an som är inne på de andra forumen o beklagar sig... nej det gör man inte.......

Detta är ett spel som går ut på att kriga, träffa folk o ha roligt, hur man sedan skapar sin väg till det är ju fullständigt upp till var och en själv.

Säger bara go boman go....
 

DeletedUser

Guest
Skall man skratta eller gråta, ja skratta gör jag åt boman som är en särdeles kämpe o som är en av de duktigaste spelarna på hela se. Ständigt i fokus som alla som vågar stå upp mot vearna o whynarna.

Gråta får man väl göra då denna tråd som skapades i ett visst syfte spårat ur då ett antal av samma som brukar hoppa på folk flockas direkt o går till anfall likt hyenor.

Jag vet varför boman gjort som han gjorde. De som är med WCW vet det också, åtminstone de som läser trådar de borde.

Och återigen detta gnäll över vilka som krigar mot vilka. Kolla de andra världarnas trådar, menar då 1an o 2ans, hittar man sånt här där, nej inte jag i alla fall.
Där krigas det med precis samma medel som på 3an, flera stammar på en motståndare, Allierade backstabbar utan att bryta allienser, IAPare som byter sida osv... stammar som mergar hit o dit.... men hör man nåt gnäll om det... Nej som sagt jag har ännu inte hittat det som ett genomgående tema i de forumen.

På 3an finns det de som anser sig ha veto-rätt mot allt o inget, särskilt de som ej spelar på värld 3. Men ser man spelare från 3an som är inne på de andra forumen o beklagar sig... nej det gör man inte.......

Detta är ett spel som går ut på att kriga, träffa folk o ha roligt, hur man sedan skapar sin väg till det är ju fullständigt upp till var och en själv.

Säger bara go boman go....

hej, jag läser då hela mitt forum i WCW men har ändå inte fåt reda på något så det skulle va roligt att få veta anledningen:)
sedan är jag väl en av dem du klagar på :D
okej det kanske är ett sånt spel där alla kör som de vill men tycker fortfarande att v3 är värst där just nu då hela 2 krig på går och i båda krigen är det en sida mot en annan, och i båda har ena sidan mer än 10ggr mer poäng än motsatta, detta hittar jag inte i dem andra världarna, sen backstaba allierade etc har ajg inte klagat på ;)
 

DeletedUser

Guest
tycker det är fritt val , boman betalar för att spela spelet så han lär väl få göra som han vill ? elelr ska han lyssna på alla allvetande skräphögar =) gammalt barnprogram från MIN tid haha

är bara ett spel , spela spelet och ha roligt , vi spelar för att kriga och slå ut varann , det allt går ut på o vill boman köra ja men låt honom då göra det , hans pengar , hans byar ,hans beslut
 

DeletedUser

Guest
tycker det är fritt val , boman betalar för att spela spelet så han lär väl få göra som han vill ? elelr ska han lyssna på alla allvetande skräphögar =) gammalt barnprogram från MIN tid haha

är bara ett spel , spela spelet och ha roligt , vi spelar för att kriga och slå ut varann , det allt går ut på o vill boman köra ja men låt honom då göra det , hans pengar , hans byar ,hans beslut

Ber dig hänvisa ''Den sura skaran'' till en post där någon ifrågasatt Bomans rättigheter i spelet?

Man kan gnälla på gnället så att säga, men fråga dig själv vad ett forum baserat på sådana här trådar, följt av 20 svar som alla låter något i stil med ''Härligt jobbat :)'', utan insikt och oppositionella åsikter i mixen, skulle göra för forumsaktiviteten?

Varför han lämnade Wcw känner jag inte till, jag varken spelar eller är allt för insatt på v3, men man kan inte gå på en stam med halva världen emot sig, utan några som helst odds på att vinna mot någon, och förvänta sig en skara av ''Yey, kul initiativ, spännande krig! :)'' svar heller.
 

DeletedUser

Guest
bra sagt :)
kom inte på att formulera det bra själv så väntade på att nån med bättre svenska kunskaper skulle göra det först;)
 

nickecross

New Member
Reaktionspoäng
0
Boman är en av dom bästa spelare jag har mött i detta spel. Och det är hans eget beslut att lämna WCW. Jag stöder honom till fult och skulle inte tveka om att tömma 50 - 60 % av mina deff byar för honom,:)
 

DeletedUser

Guest
Kriget är snart över för warriors mot DC

vi kommer inom snar framtid att upphöra med våra attacker emot DC

Nya krig väntar runt hörnet :)


Tråd kan låsas och tas bort
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp