Warriors vs dc

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

DeletedUser

Guest
Härmed kommer WAR med en krigförklaring till alla DC stammar då det kommit fram att ni planerar att anfalla WAR

då ni är överlägsna i antal mot min kära stam så ser jag detta som en riktig utmaning :)



nu är det dags att slipa yxorna och låta blodet spruta
 

henken

Active Member
Reaktionspoäng
0
Välkommen in i värmen !
Varför lämnade du egentligen din chef's position i wcw så plötsligt ?
 

DeletedUser

Guest
Det verkar som om chrisaa är lite vresig idag...
Undra varför? :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ja , jag har en dålig dag. Och du har ingen aning varför.

Men fortfarande så är ju detta sanningen.


Denna gång har du fel faktiskt , jag vet att du gärna vill tro detta , men jag har gått ur wcw av helt andra själ , så det är inte för att kriga emot DC , det fanns ett flertal andra stammar att kriga emot ensam , men denna gång är inte som du tror
 

geronimo

Member
Reaktionspoäng
0
jo DC krigar ju inte emot några andra alls, typ hela norra v3 som alla är allians med alla, ni är fegisar som inte kan spela tw hela bunten.

ja då var vi här igen då. *suck*

det finns en egen tråd för er som slutat men ändå måste in å klaga på v3. där kan ni utdöda skräcködlor vara och leka hur mycket ni vill.

Jag kan ju bara säga en gång till då att alla som du anser inte kan spela TW har ju ändå lyckats bättre än dig för dom är kvar å du gav upp.
 

DeletedUser

Guest
Denna gång har du fel faktiskt , jag vet att du gärna vill tro detta , men jag har gått ur wcw av helt andra själ , så det är inte för att kriga emot DC , det fanns ett flertal andra stammar att kriga emot ensam , men denna gång är inte som du tror

Okej, det ser väldigt misstänksamt ut och det ser du nog själv också om du tänker efter..

Men får tro dig då, så ser vi ju vad som händer. Om du går tillbaka direkt till wcw sen eller inte.
 

DeletedUser

Guest

Japp, Boman är ju med i stammen.
Han brukar slå på dem som ligger ner.
Det kan historien tala för.

men, oj, glömde ju bort att han är en stor och kapabel general..
Nåja, WAR är bara en förlängning av WCW som bara skaffar sig fler stammar.
Och dem passar väl på att slå på stammar som inte kan vara ett hot egentligen. Nåt jag känner igen hos den store kapable generalen. ;)
 

DeletedUser

Guest
Japp, Boman är ju med i stammen.
Han brukar slå på dem som ligger ner.
Det kan historien tala för.

men, oj, glömde ju bort att han är en stor och kapabel general..
Nåja, WAR är bara en förlängning av WCW som bara skaffar sig fler stammar.
Och dem passar väl på att slå på stammar som inte kan vara ett hot egentligen. Nåt jag känner igen hos den store kapable generalen. ;)

Åhnej, slå på den som ligger ner? Jag har säkra källor att det är så här och det måste ju stämma, förstahandskälla och allt...
Personlig text
"ensamvarg som älskar spänning , hellst vill jag kriga mot 10 samtidigt gillar utmaningar hehe"

:eek:
 

DeletedUser

Guest
Jag antar väl att WAR hade planerat detta själva/själv precis som alla andra stammar som råkade ge sig på DC. ;)
 

DeletedUser

Guest
Ni som inte har fakta behöver inte skriva här ,

jag lämnade wcw av olika själ som jag inte tänker gå in på i detta forum , men alla wcw medlemmar vet om varför , jag lämnade ensam och tänkte kriga ensam också , så varför var det fegt av mig att ensam kriga emot alla i DC ??

vem skulle jag kriga emot ensam ? det fanns andra val men nu blev det DC

detta är ingen förlängning av wcw , så tro vad ni vill

jag tror nog att alla i wcw kan backa upp mig ang denna sak då varenda medlem i wcw vet varför jag lämnat och det kom som en chock för alla medlemmar i wcw
 

DeletedUser

Guest
tänkte kriga ensam också , så varför var det fegt av mig att ensam kriga emot alla i DC ??

vem skulle jag kriga emot ensam ? det fanns andra val men nu blev det DC

Jo precis, mot en stam som har halva världen emot sig och är utspridda som få. Nog krigar du ''själv'', och mot ''alla'' boman :rolleyes:
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp