War

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Vad händer med stammen WAR.Haft flera samtal med fler utav ledningen i stammen WAR.Amfetaminpsykos säger att stammen skall sänka sitt stamdeltagande,tycker det är ett slag emot stammen/spelarna som gjort allt för att bli den det är idag.Vet inte om Amfetaminpsykos har blivit lite karriärstokig sedan han fick sin befattning,samtidigt så har lonneborg vissat att han inte styr stammen mer,trodde det fannS lite mer power i dig men ack vad fel jag hade.
Nä tycker synd om spelarna som kommer att få lämna WAR pga att vissa vill sänka stammen coch härma stammen -=AT=-.Den stammen fungerar dom har gjort det i från början det har inte WAR.

Nä lonneborg nästa gång vi skall spela poker och du bli lycklig och god så skall jag sätta mig framför din dator och kicka Amfetaminpsykos.:)

sedan skall jag blacka dig hehehe
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är helt rätt!

59 medlemmar är för mycket att hålla reda på. WAR är fullt av massa Noobs som behövs rensas bort. Den rensningen Amfi har planer på att göra är enligt mig helt berättigad.

But thats just my opinon... ^^
 

DeletedUser

Guest
Låter som skrivet av någon med totalt inblick i WAR´s planer och utveckling samt hur AT fungerar.

Alltid trevligt att få reda på dylika rykten via detta forumet och bli pingad på MSN om detta.

AT fungerar säkert som de gjort från början - 110 stamförändringar på det få antalet medlemmar.

WAR - 212 stamförändringar (mergning kan göra att antalet ökar markant)
 

DeletedUser

Guest
Jag tycker det är helt rätt!

59 medlemmar är för mycket att hålla reda på. WAR är fullt av massa Noobs som behövs rensas bort. Den rensningen Amfi har planer på att göra är enligt mig helt berättigad.

But thats just my opinon... ^^

Aldrig trodde jag att dagen då Lalandia skulle hålla med superking på forumet skulle komma, väntar bara på att Wallin016 oxå kommer in i tråden.=)
 

DeletedUser

Guest
Är det superking? Kunde nästan ha gissat det.

Tyckte hans sätt att skriva såg lite misstänkt ut =)

Men visst, jag håller med honom. En bantning av WAR vore bra på ett sätt men väldigt tråkigt på ett annat.

Det positiva: Det skulle bli en lättare stam att hålla reda på, ni skulle bli mycket mer samspelta.

Det negativa: Medlemmar som varit med länge får lämna, och det är inte speciellt kul.
 

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Jag gillar faktiskt lalandia,mycket det jag gjort tidigare var att provocera menade faktiskt inget med det,inte mot dig heller rovet.tycker det är kul när folk hatar mig,det ger mig en sporre:)Wallin016 tycker jag är en utav det duktigare allt jag gjort tidigare är att hetsa.Likasså Amfetaminpsykos tycker jag är en trevlig kille..men gillar inte hans tankesätt dock.Tycker det är stor skillnad på -=AT=- V.V.V Och nu skall WAR efterapa något som inte ni kan har erfarenheter utav.Däremot så har ni mergat er med ninjas dom har den kunskapen..Inte WAR vi tog in en massa människor i stammen och nu skall dom inte få en chans det tycker jag är skitdålig stil.Om nu du rovet också ligger bakom detta beslut tycker jag dock det är beklagligt.Hade jag inte hoppad av stammen utan varit hertig då hade du rovet Amfetaminpsykos kickats och bortadlats pga sättet ni nu behandlar killarna tjejerna.Detta med att sänka stammen nu tycker jag i så fall är fel med tanke på tiden ni spelat ihop.V.V.V har som jag vet inte haft spelare över 45.Dom har hela tiden spelat med runt 40 + - några.Lonneborg o jag är polare bra sådana men nu får fan lonneborg ryta i så inte stammen blir paj utav några som vi plockade in i ett senare tillfälle-
Fan skäms hur ledningen håller på RUTTET GJORT.
 

DeletedUser

Guest
Om folk känner för att sluta ska de inte få göra det?

Du anser att de ska tvingas vara kvar och spela för att du var med i stammen från start?

pfft, lägg ned
 

DeletedUser

Guest
Om folk känner för att sluta ska de inte få göra det?

Du anser att de ska tvingas vara kvar och spela för att du var med i stammen från start?

pfft, lägg ned

Att det skulle vara folk som ville lägga ned har inte framgått men har svårt tro att det är fler än 5-6 stycken!
Annars så förstår jag inte vad som händer hos er.....

Ni har lyckats bli en top stam satt jag tror att ni kan lyckas med att förändra stammen också.
Men under 50 kommer ni nog inte bara på personer som vill sluta!
 

DeletedUser

Guest
Superking, så vitt jag vet så slutade du mkt pga att resterande ledning inte ville kicka de som hade mindre poäng. Nu sitter du och försvarar de spelarna du en gång ville göra dig av med, dubbelmoral?

Jag tror WAR kan lyckas lika bra med runt 40-50 spelare, om inte bättre!


Och du superking, anledningen till att du inte gillar mig är att jag tinte tog in dig till V.V.V när du nickade "Siccan", du var helt enkelt inte tillräckligt duktig/stor osv. Samt att jag visste vad du hade för rykte..
 

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Hehe ja du lalandia du kände igen mig hehe.Dock allt jag tidigare har sagt som jag sa tidigare ren hetsning vilket har resulterat i 5 varningar.Slut med det nu skall försöka vara förnuftig men svårt ;)

Tråkigt om lonneborg skall sluta hur skall det då bli med stammen WAR ,skall då ledningen ur stammen LF som nästan var utplånad styra WAR ja du ser hur konstigt det låter.Stammen som nästan var på väg att bli bort adlad,Togs in i våran stam på nåder.Och nu sitter en kille som rekryterare som inte vet hur saker skall styras.Okej han har väl fått sina direktiv från en svag ledare som heter lonneborg :).Det är en jäkla tur att ni är officiellt allierade med -=AT=- och V.V.V . Samt att ni har mergat er med spelare som Agersand mfl som har stora erfarenheter utav detta.

Nu när jag får all information som finns i WARS Forum så beklagar jag att det finns spelare som kommer att få lämna skutan.Hoppas ni joinar er till någon stam som kommer att behandla er på ett mer värdigt sätt...Våra stammar säger välkommna till er ni kommer inte att behandlas som ni snart kommer att göra i stammen WAR.

Välkommna till stammen
 

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Helt rätt lalandia..

Men tittar vi så finns det inte en spelare under 100k.Mycket kan bero på att det är svårt att plocka byar om man nu ligger centrerat i WAR.

Visst jag var inte stor under siccan men hade jag spelat kvar så hade jag säkerligen varit i din kapacitet...med tanke på hur lång tid det tar innnan man kommer igån på riktigt.

När jag sökte till er så hade pajkastningen varit igång i från min sida under lång tid.Innan dess så kunde du inte klaga på mitt rykte...Nu vet säkerligen alla om mitt rykte...visst inget jag dock ångrar det var kul så länge det varade...
 

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Duktig o duktig lalandia jag var flera klasser bättre än dig i v3 i v4 så var vi jämlikes ett bra tag låg till och med före dig innan jag la av som superking och startade om med siccan...Nu visst jag kommer inte att komma långt i detta spel men jag kör på så länge det varar...
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
Låter som om WAR har en bra ide. Själv håller Axe o övergår från massinvite (lol :p ) till lite mindre. Dels för att många slutar samt för att vi hade ett par som gjorde "extremt" bra ifrån sig? nej en av våra killar hade inte ens 8.000 i total ob ^^

Sen har våra killar sagt att mindre massinvite och mer sammanhållning mellan spelarna är bättre.

Så WAR om de är sant, då är ni nog på rätt väg iaf
 

Uppståndelsen

New Member
Reaktionspoäng
0
Hallå vänner ,alla jag älskar o tycker om =) :D.Inklusive ledningen i WAR o V.V.V och wallin016 på ett hörn hehe...

Alla ni gör ett bra jobb nu skall jag inte gå på något påhopp vare sig stam o spelare skall försöka vara förnuftig....:D
 

DeletedUser

Guest
Hallå vänner ,alla jag älskar o tycker om =) :D.Inklusive ledningen i WAR o V.V.V och wallin016 på ett hörn hehe...

Alla ni gör ett bra jobb nu skall jag inte gå på något påhopp vare sig stam o spelare skall försöka vara förnuftig....:D

Jag gillar faktiskt lalandia,mycket det jag gjort tidigare var att provocera menade faktiskt inget med det,inte mot dig heller rovet.tycker det är kul när folk hatar mig,det ger mig en sporre:)Wallin016 tycker jag är en utav det duktigare allt jag gjort tidigare är att hetsa.Likasså Amfetaminpsykos tycker jag är en trevlig kille..men gillar inte hans tankesätt dock.Tycker det är stor skillnad på -=AT=- V.V.V Och nu skall WAR efterapa något som inte ni kan har erfarenheter utav.Däremot så har ni mergat er med ninjas dom har den kunskapen..Inte WAR vi tog in en massa människor i stammen och nu skall dom inte få en chans det tycker jag är skitdålig stil.Om nu du rovet också ligger bakom detta beslut tycker jag dock det är beklagligt.Hade jag inte hoppad av stammen utan varit hertig då hade du rovet Amfetaminpsykos kickats och bortadlats pga sättet ni nu behandlar killarna tjejerna.Detta med att sänka stammen nu tycker jag i så fall är fel med tanke på tiden ni spelat ihop.V.V.V har som jag vet inte haft spelare över 45.Dom har hela tiden spelat med runt 40 + - några.Lonneborg o jag är polare bra sådana men nu får fan lonneborg ryta i så inte stammen blir paj utav några som vi plockade in i ett senare tillfälle-
Fan skäms hur ledningen håller på RUTTET GJORT.

Vem är du och varför skriver du mitt nick hela tiden? Någon liten fanboi till mig eller vad är det för jäkla problem?
 
Senast redigerad av en moderator:

DeletedUser

Guest
Wallin: Det är superking/siccan.

WAR omstrukturerar mycket i alla led, både ledning och bland de hungriga fotsoldaterna, de som väntar får väll se vad som händer, meningslöst att spekulera här på forumet och göra som "thedumleking" eller vad han hette i JAWS bara för att försöka få folk att bilda uppfattningar som grundas på absolut noll substans.

Som nuläget är så får jag ut bra mycket mer av att spela med ett lite färre antal rutinerade spelare och en skara ruggigt aktiva och hungriga spelare som är ivriga att lära sig och som lär sig och tar åt sig av det man säger till dem och tackar och visar respekt än 30st "know-hows" som vet allt, klarar sig själv i alla lägen och är lite nonchalant inaktiva. Det här ger mig i nuläget både mer positivt inför framtiden och mer glädje att spela, kan spelarna konkurrera redan nu så blir de ännu farligare och lojalare i kommande världar. Har inget att nobla nu iaf så står väll i princip och stampar så då kan jag lika gärna spendera tiden på annat! N00bs finns det i de flesta stammar men man ska inte kickas för att man är n00b, man ska kickas pga man är ovillig att lära sig och nonchalant mot spelare som ger en tips.
 
Topp