War VS WCW

DeletedUser

Guest
får väl börja att be om uräkt till alla härliga stammar där ute då jag vart borta ett tag pga personliga saker som hänt

jag är nu tillbaka till 100% och till min stora förvåning så är MA borta när jag kommer tillbaka och ska spela och nån dåre har flyttat mitt konto till nwcw-ka

får väl börja med att tacka K stammen som förstört hela nwcw-MA för att ni är så jä**a poängkåta och tar över varenda medlem till K STAMMEN när man är borta ,

jag förklarar härmed krig emot ALLA som ingår i nwcw-k och nwcwKA

ni som vill stå utanför detta kan kontakta mig annars börjar anfallen att hagla inom kort

BOMAN VS K STAMMARNA :) yiiihaaaaaaa
 

DeletedUser

Guest
jag trodde ny i WcW var 1 stam vf inte merga ihop när man kan???
 

DeletedUser

Guest
¨visst är det intressant hur utvecklingen kan gå framåt efter en liten tids frånvaro =) , nu vet ju MA vad K går för med =) ordning i familjen måste jag säga =)

kanske dags för MA att gå på K med =)
 

DeletedUser

Guest
Förstår din bitterhet, Boman. Som utomstående så har det varit mycket förvirrande dygn. Spelare som varit gjutna i K-stammen försvinner ner i en akademi och andra flyttas över från MA till K.

Får väl lyckönska dig på färden. ;)
 

DeletedUser

Guest
tycker resten kan låta boman vara så han får hämnas lite iaf =) det är han värd elelr hur?
 

DeletedUser

Guest
Förstår din bitterhet, Boman. Som utomstående så har det varit mycket förvirrande dygn. Spelare som varit gjutna i K-stammen försvinner ner i en akademi och andra flyttas över från MA till K.

Får väl lyckönska dig på färden. ;)


pga omflyttningen så är det så att k stammen har flyttat spelare så att dom som vart inaktiva eller som inte spelar så mycket är i KA ,, alla aktiva sitter i K stammen just nu ,

synd att K stammen går över huvudet på folk hur som hellst , myrakatten skulle dom kicka ifrån wcw enligt kattrag och wcw-k ska byta namn till GOW inom kort och ta bort wcw namnet

så alla trogna wcw spelare får ett namn byte snart , tack K stammen för att ni förstört hela WCW som man byggt upp sedan starten , allt borta över en natt
 

DeletedUser

Guest
K var en miss från början anser jag , så håller med dig boman faktiskt . men världen blir bättre utan K så vi andra får jobba vidare , finns det aktiva i MA kan dom börja banka på K med =)
 

DeletedUser

Guest
Entligen kom det som jag väntat på så länge, nu boman, nu äntligen kan jag respektera dig som spelare! Riktigt grmyt gjort! Sedan är ju frågan då, NwcwMA, eller, de som är kvar där (efra o eefoppa), är det med i detta också? På vilken sida står de?

Stämmer för övrigt in med henke, inga anfall kommer skickas härifrån, tills vidare iaf.
 

DeletedUser

Guest
Lycka till!=D
Ta bort k från kartan å du bler helgon förklarad;)
 

persifal

Member
Reaktionspoäng
2
Lycka till Boman! Håller med dig om att det är trist när andra river ner det man byggt upp, men det är lätt hänt i det här spelet. :cool:
 

DeletedUser

Guest
Entligen kom det som jag väntat på så länge, nu boman, nu äntligen kan jag respektera dig som spelare! Riktigt grmyt gjort! Sedan är ju frågan då, NwcwMA, eller, de som är kvar där (efra o eefoppa), är det med i detta också? På vilken sida står de?

Stämmer för övrigt in med henke, inga anfall kommer skickas härifrån, tills vidare iaf.

Inga kommentarer :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Så var han i Ma igen då

Tilbaka i MA. Blir det inbördeskrig nu då? :p
 

DeletedUser

Guest
pga omflyttningen så är det så att k stammen har flyttat spelare så att dom som vart inaktiva eller som inte spelar så mycket är i KA ,, alla aktiva sitter i K stammen just nu ,

synd att K stammen går över huvudet på folk hur som hellst , myrakatten skulle dom kicka ifrån wcw enligt kattrag och wcw-k ska byta namn till GOW inom kort och ta bort wcw namnet

så alla trogna wcw spelare får ett namn byte snart , tack K stammen för att ni förstört hela WCW som man byggt upp sedan starten , allt borta över en natt

Det gäller att välja sina vänner.
Måste säga att jag faktiskt tycker lite synd om dig.
Att få det man kämpat med så länge förstört av en flock gamar som agerar med en blandning av rädsla och högmod kan fan inte vara kul. Nåväl, må nwcw-k möta sitt öde. Jag kommer inte anfalla dig under denna tid.
 
Topp