WAR vs -Spz-

DeletedUser

Guest
Men HAlLO, krigar WAR igen vad är de för stil o inte säga till. Känns som man får hjälpa till o göra lite Damage :D
 

DeletedUser

Guest
Fan vad alla skall fjäska för WAR :)

Man ber om ursäkt för allt om jag sårat någon,det är väl bara att stå för saker o ting.Tycker att vissa i ledningen WAR är totalt kassa och det står jag för.Hade dom inte haft 6miljoner så utan kanske 2 miljoner så hade ni inte bett om ursäkt.Utan då had eni röjt utav h-vete..eller har jag fel:D
 

henrik338

GuideGud
Reaktionspoäng
40
är de sant att spz flyr till tjekan?

kommer de påverka er relation till tjekan isåfall?

ursäkta om ja bara hivar ur mig utan fakta...men kände för de :)
 

DeletedUser

Guest
Fan vad alla skall fjäska för WAR :)

Man ber om ursäkt för allt om jag sårat någon,det är väl bara att stå för saker o ting.Tycker att vissa i ledningen WAR är totalt kassa och det står jag för.Hade dom inte haft 6miljoner så utan kanske 2 miljoner så hade ni inte bett om ursäkt.Utan då had eni röjt utav h-vete..eller har jag fel:D

Jag har inte hittat något att klaga på om dom :(
Men jag vet ju inte så mycket om dom heller ;)
 

DeletedUser

Guest
alla i innerringen kommer försvinna , har ni inte sett det tidigae? ja då är ni blinda eller korkade

WAR kommer äga ringen innan det är klart o dom kör över er alla

antigen börjar alla i inneringen att samarbeta eller så blir ni utrotade


när WAR gick på oss låg vi redan i 2 krig , vi var svaga , jag kom aldrig ens upp i fulla farmar

sen nu på senare tid har flera andra små gamar stammar börjat anfalla oss med , som tex DM som hela tiden suttit o grinat o villa ha fred men vi sa nej

nu slår dom tillbaka när vi är på fall =)

fega kycklingar

ne gott folk i inneringen ge WAR en match ist o kör hårt det gillar dom , jag respekterar WAR och vet att många där är bra spelare

o vissa enligt mig då är bara fega kycklingar eller förrädare spm lämna KOTG o hoppa till fienderna för dom var så rädda om byarna o villa inte loosa dom

anser såna spealre att vara skit spelare ja

ena v dom fick vi stå för rensen för att han ens skulle kunna ta en by =)

stavar som en kratta med JA jag VET men är morgon trött o kaffe skak just nu , men hur som haver V4 är fortfarande intressant V# är en skit värld


synd man aldrig fick chansen i V4 bara
 

DeletedUser

Guest
Peterinas: Världen är ännu ung, om du har blivit uppadlad i ett såhär tidigt skede är det bara att börja om i en annan del.
 

DeletedUser

Guest
Som jag redan sagt i en anna tråd,
prata alltid med mig om du ska plaseras på ett nytt ställe, men bara om du är en grymt bra spelare ;)
 

DeletedUser

Guest
stavar som en kratta med JA jag VET men är morgon trött o kaffe skak just nu , men hur som haver V4 är fortfarande intressant V# är en skit värld


synd man aldrig fick chansen i V4 bara

Du får ta det som en komplimang peterinas. Vi slog helt enkelt ut er innan ni växt till er pga att vi inte ville ha några av .se bästa spelare i granngården.

Hoppas att ni startar om i V4
 
Topp