WAR vs -Spz-

DeletedUser

Guest
Alla som lyssnade på TWradio inatt hörde Elohim läsa upp WARs krigsförklaring.

WAR har alltså förklarat krig mot -Spz-.

Spelare från -Spz- har redan lämnat stammen och så här ser den halvljummna starten ut :D


Side 1: WAR

Side 2: -Spz-

Timeframe: Sista 24 timmarna

Totala Er�vringar mot den motsata sidan:

Sida 1: 11
Sida 2: 1
Skillnad: 10

image.php



V�rde po�ng av totalt �vertagna byar mot fiendesidan:

Sida 1: 85,784
Sida 2: 8,952
Skillnad: 76,832

image.php




Discuss....
 

DeletedUser

Guest
hahah, Father Hoff! du har gjort forumets minst populära tråd^^ Grattis till dig ;)
 

DeletedUser

Guest
hahah, Father Hoff! du har gjort forumets minst populära tråd^^ Grattis till dig ;)

Och grattis till dig Phamii, du lyckades gå offtopic direkt:p

Inte för att jag tycker det är ett särskilt hett ämne, men förtjänar inte ett krig mellan 2 top10stammar lite uppmärksamhet?^^

On topic: -Spz- enda övertagna by var en by som togs tillbaka efter att WAR noblade den av dom
 

DeletedUser

Guest
Yeah!

Yeah, lite kul att WAR går på SPZ när dem befinner sig i ett annat krig mot 2 andra stamar :)

WARs spion gjorde mycket skada i stamen men SPZ kommer inte att gå ner ;D
 

DeletedUser

Guest
Nu ska ni få uppmärksamhet :D
Blir lite imponerad nu ;) Ni inleder alla era krig lika starkt :cool:
Längtar tills bara finns 2 eller 3 stammar kvar innanför mitt ringen så vi kan få se vilken stam som egentligen är starkast ;) Hoppas att dom också väljer att kriga då och inte att alliera sig med varandra!
 

DeletedUser

Guest
Kriget kom ganska oväntat för mig då jag har varit fronten för kriget mot 1 av stamarna som vi är i krig mot, gick ju faktist up till rank 3 i Off och Def 1xx. Då vi fortfarande är i krig mot en annan stam och jag är fronten så kan jag inte göra mycket :( jag får helt enkelt vänta tills vår stam skaffar en IAP eller tills jag har tagit ut alla deras spelare som är nära mig innan jag kan riktigt komma in på kriget mot WAR. Hoppas något utav dessa händer snart, så att jag kan skicka ut mina trupper
 

DeletedUser

Guest
Hehe Gamiku DIN DRÖMMARE

Ja jag tror inte dina trupper spelar så stor roll :)Okay du är 144.000 stor lite deff besitter du säkert.Men övertygad en tidsfråga innan dina byar tillhör WAR. :D
 

DeletedUser

Guest
Ju mer du ser ner på dina fiender detstå större shock får du när du möter den. Så möt dina fiender som om de vore lika starka som du och spela som du skulle göra som om han är bäst, då får du fram din bästa resultat utav kriget annars kan det vara du som faller, det är vad jag säger, Så som du säger det låter det som att WAR är mäktig och inte spelaren i sig själv vilket betyder att du inte alls är så farlig utan att det är WAR som är det. Eftersom det är spelaren själv som bygger stamen så kan jag räkna att WAR har 1 spelare mindre som bygger stamen ;) (om du nu är med i WAR)

Men som sagt det är bara att kriga på och se vem det blir som kommer att vara kvar i kartan om kanske 1-2 månader? Men min OB når nog snart 1a inom några få dagar tror jag. Hoppas bara att jag slipper förlora för mycket trupper mot den andra stamen som jag slåss mot nu annars lär det ta 1 vecka för att få up min offensiva trupp igen :(. Vilka stammar vi krigar mot undrar ni? Det vet ni nog bäst då ni har insider i varenda top 10 Stam ;)
 

DeletedUser

Guest
Det är ju det jag säger en man gör ingenting, utan alla tillsammans som gör ett bra jobb det är då framgången kommer.Därför sa jag att dina byar snart tillfaller WAR.Det betyder inte att du är dålig utan att stammen WAR är fantastiskt bra/stark...:eek:
 

DeletedUser

Guest
:D
Ja ganska roligt det där "om ni är kvar om 1-2månader" det snackade många om redan den 5/5.08 idag 12/7-08 över 7.000.000. Om 2 månader är WAR över 12.000.000 och det inklusive dina byar :))
 

DeletedUser

Guest
Kontakter till mig säger att fler stammar går med WAR för att uttrota -SPZ- från denna värld....

Någon annan som hört det?:)
 

DeletedUser

Guest
Helt fel centern WAR behöver ingen hjälp till att plocka ner spz själv...så du har fått fel information :)
 

DeletedUser

Guest
Kontakter till mig säger att fler stammar går med WAR för att uttrota -SPZ- från denna värld....

Någon annan som hört det?:)

små gamstammar säkert som inte vågar gå på andra sidan, bara fegt att inte våga attackera utan att någon stor stam gör detsamma
 

DeletedUser

Guest
jadu wallin016 hehe du är och förblir en lite noob som alla tydligen försöker att dyrka.Ser dig som en liten osäker krigare som snart är bortadlad igen:eek:
 

DeletedUser

Guest
jadu wallin016 hehe du är och förblir en lite noob som alla tydligen försöker att dyrka.Ser dig som en liten osäker krigare som snart är bortadlad igen:eek:

Klaga inte på Wallijn :mad: man ska dyrka Wallin, vem skulle annars reta alla noobs (typ som du) på forumet om inte Wallijn fanns? exakt! tänk innan du skriver!
 

DeletedUser

Guest
see en noob till som dyrkar en annan noob tycker det är så jävla patetiskt vilket hysteriskt fjanteri...skulle tippa åldrarna bakom er är mellan 12-15:D
 

DeletedUser

Guest
Kontakter till mig säger att fler stammar går med WAR för att uttrota -SPZ- från denna värld....

Någon annan som hört det?:)

Stämmer bra känns det som!

Av någon anledning attackerar WAR oss just nu då SPZ var på väg att rensa lite i K45.

-GA-, var på väg att försvinna och OB skulle följa efter men när WAR hörde detta (genom sin spion som dem hade i stamen) blev reslutatet, WAR och CO vs SPZ =/

Ingen 1on1.... lite för fega skulla jag säga ;D
 

DeletedUser

Guest
Stämmer bra känns det som!

Av någon anledning attackerar WAR oss just nu då SPZ var på väg att rensa lite i K45.

-GA-, var på väg att försvinna och OB skulle följa efter men när WAR hörde detta (genom sin spion som dem hade i stamen) blev reslutatet, WAR och CO vs SPZ =/

Ingen 1on1.... lite för fega skulla jag säga ;D

Jo för så är det angelusx. Absolut vi är bara fega noobs som inte kan något annat än att fega.
Vi pratade med varandra vi pm och jag trodde vi kom överens om att inte kasta paj och snacka skit om varandra, hade tydligen fel. Synd att det blir så här men men. Önskar er lycka till så får vi hoppas att vifår ett kul krig allihoppa
 

DeletedUser

Guest
Fega n00bs är ni absolut inte...
Idag toppar ni ranken på alla sätt man kan göra det :)

Dock så tycker jag som sagt att det var lite fegt att ge er på oss just nu... men men i krig är allt tillåten :)

Ber om ursäkt om jag gjorde några påhopp där, menade inget illa rovet. Absolut hoppas jag på ett kul krig men ni har inte fått så mycket motstånd utav oss än ser det ut som =/

Synd att jag "bor/ligger" så långt ifrån er ;D
 
Topp